DOS-konsolen skal væk
Fra : Kaspar Nielsen

Dato : 09-05-01 16:28

Hvordan fjerner jeg DOS-konsolen i Windows når jeg kører mit program?

Fra : IB

Dato : 09-05-01 16:41

Hvis du bruger JDK1.3, så kan du bruge Javaw.exe til at køre programmet. Den
åbner ikke en konsol.

Ib

Fra : Kim N. Jensen

Dato : 10-05-01 09:01

Du kan lave en .bat fil som kører dit java program.
Derefter skal du lave en genvej til .bat filen og sætte "run minimized" i
egenskaber.

/Kim

Fra : Ole Nielsby

Dato : 11-05-01 00:52

Kim N. Jensen <no@nowhere.no> skrev:

> Du kan lave en .bat fil som kører dit java program.
> Derefter skal du lave en genvej til .bat filen og sætte
> "run minimized" i egenskaber.

Eller du kan bruge javaw.exe i stedet for java.exe. Det
fjerner konsollen helt, hvor Kims løsning bare minimerer
den.

ON/***Fjern slimdyret fra min svaradresse***