Neverwinter Nights i Kvickly
Fra : Peter Jacobsen

Dato : 16-08-04 13:38

Jeg har lige købt NWN + Shadows of Unreditide i Kvickly for 149.- men
der mangler en manual i æsken og dermed en CD key. Jeg reklamerede
selvfølgelig over fejlen, og i butikken åbnede de en anden pakke, hvor
manualen heller ikke fandtes. Jeg blev tilbudt at få pengene
refunderet, men tog spillet med mig igen for at udtømme alle
muligheder. Er der noget jeg har overset for at finde den CD key?
Det er jo nok ikke sikkert, at Bioware godtager en for udenforstående
tynd forklaring om, at manualen ikke fandtes i pakken...

MVH Peter Jacobsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-08-04 13:58

"Peter Jacobsen" <stopspam@stopstamstopspam.dk> skrev i en meddelelse

>Er der noget jeg har overset for at finde den CD key?
> Det er jo nok ikke sikkert, at Bioware godtager en for udenforstående
> tynd forklaring om, at manualen ikke fandtes i pakken...

Jeg har oplevet tilsvarende problemer med et Westwood spil.
De bad så om at jeg scannede for og bag på æsken samt de tilhørende CD'er.
Kort efter dette var gjort og sendt til dem, fik jeg tilsendt key'en.
Det kunne jo være at Bioware var lige så fleksible

Mvh
Benjamin

Fra : Peter Jacobsen

Dato : 16-08-04 13:58

CD Key var bag den sidste CD i coveret, og ikke i manualen som der
står...

/PJ

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-08-04 14:03

> CD Key var bag den sidste CD i coveret, og ikke i manualen som der
> står...

Hehe søg og du skal finde som man siger.
Så har du vel tænkt dig at informere Kvickly om dette?

Mvh
Benjamin

Fra : bb

Dato : 16-08-04 16:13

On Mon, 16 Aug 2004 14:58:14 +0200, Peter Jacobsen
<stopspam@stopstamstopspam.dk> wrote:

>CD Key var bag den sidste CD i coveret, og ikke i manualen som der
>står...

man kan aldrig regne med hvor den key lige står. det er bare med at
checke alle stedet!

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 16-08-04 16:47

På fuldpris versionen som jeg købte i sin tid, der står koden rigignok
på bagsiden af en kleppert af en manual.

Så de har nok lige glemt at rette til.

- Nikolaj

Fra : Peter Binderup

Dato : 16-08-04 14:14

Har du set under CD skiverne? der er mine CD key's placeret i den pakke
jeg har købt.

Der var dog heller ikke nogen manual med i den jeg købte - det var dog
ikke noget problem for det var faktisk kun expansion disken jeg var
interesseret i, da jeg allerede havde NWN.

/Peter