Fact of Life
Fra : PSG

Dato : 16-08-04 13:29

Hej

Hørte et lidt sært, men ganske groovy nummer forleden der hedder Fact of
Life hvor der remses en masse trivia af - lidt i stil med Paul Hardcastles
'19'. En af Aqua-drengene skulle stå bag. Er der nogen der har lidt mere
info og evt. tekst. Jeg mente ellers at jeg hørte den på P3, mne jeg kan
ikke finde den på deres playlist.

PFT
Patrick

Fra : Troels

Dato : 16-08-04 13:34

> [...]
> '19'. En af Aqua-drengene skulle stå bag. Er der nogen der har lidt mere
> info og evt. tekst. Jeg mente ellers at jeg hørte den på P3, mne jeg kan

Jeg mener de kalder sig Lazyboy eller Lazy Boy. Mere ved jeg ikke om det,
men det er egentligt et meget fedt nummer. Jeg kom til at tænke på
Everybody's Free To Wear Sunscreen af Baz Luhrmann, der hittede for et par
år siden, da jeg hørte den.

/Troels

Fra : Troels

Dato : 16-08-04 13:36

> [...]
> men det er egentligt et meget fedt nummer. Jeg kom til at tænke på
> Everybody's Free To Wear Sunscreen af Baz Luhrmann, der hittede for et par

Og en googling viser at det er Søren Raasted fra Aqua der står bag
http://www.chilinet.dk/content/article.asp?articleId=10273

/Troels

Fra : Troels

Dato : 16-08-04 13:50

> Og en googling viser at det er Søren Raasted fra Aqua der står bag
> http://www.chilinet.dk/content/article.asp?articleId=10273

Når ja.. og så en hjemmeside da http://www.lazyboytv.com/

/Troels

Fra : Morten S Hansen

Dato : 16-08-04 16:26

Nummeret har kørt som P3's uungåelige i sidste uge - læs mere om nummeret på
http://www.dr.dk/p3/ugensu.aframe?dropmenu=true
....og vælg evt. uge 32

Nogen der ved om man kan skaffe nummeret på nuværende tidspunkt
(internetstream, cd-single e.l.) - det kommer jo på plade senere men jeg vil
gerne genhøre det nu..!

Fra : PSG

Dato : 16-08-04 18:24

"Morten S Hansen" <undertegnede@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved om man kan skaffe nummeret på nuværende tidspunkt
> (internetstream, cd-single e.l.) - det kommer jo på plade senere men jeg
vil
> gerne genhøre det nu..!

Fandt den som mp3 på Bearshare

- Patrick

Fra : bettersexinc

Dato : 16-08-04 18:36

> Fandt den som mp3 på Bearshare
>
> - Patrick

Meddelelse videresendt til AntiPiratGruppen....

bsi

Fra : PSG

Dato : 16-08-04 20:54

"bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Meddelelse videresendt til AntiPiratGruppen....
>
> bsi

Sagde jo bare at jeg fandt den!

- Patrick

Fra : Peter Theglev

Dato : 17-08-04 08:49

Troels wrote:

> [...]
> men det er egentligt et meget fedt nummer. Jeg kom til at tænke på
> Everybody's Free To Wear Sunscreen af Baz Luhrmann, der hittede for et par

Nogen der ved, hvem der speaker? En pludselig indskydelse siger mig, at
det er den gamle "News-in-English"-oplæser, der vistnok hedder Claire
Clausen (!). Et stort skud i tågen, men hvorfor ik'?