Indregistrering i DK
Fra : Ronni Jensen

Dato : 16-08-04 12:49

Heys,

Jeg har en kollega som for et stykke tid siden har købt en Yamaha Genesis
1000ccm i Tyskland. Han står nu og vil til at indregistrere den i DK, men
på et eller andet tidspunkt er papirerne på cyklen desværre bortkommet.

Er der nogen der kender reglerne vedrørende et sådan tilfælde i DK? Kan
MC'en indregistreres alligevel såfremt man naturligvis kan påvise hos fx de
tyske myndigheder, at den ikke er meldt stjålet osv?

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Peter

Dato : 17-08-04 16:14

"Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> skrev i en meddelelse news:Xns95478C84AAB75jackassfaildk@212.242.40.196...
> [...]
> MC'en indregistreres alligevel såfremt man naturligvis kan påvise hos fx de
> tyske myndigheder, at den ikke er meldt stjålet osv?

Jeg mener at kunne huske at du kan ringe til motorkontoret i Flensburg, og oplyse
om stelnummer, og så kan de lave et sæt nye papirer. Detr fik jeg at vide for et par
uger siden af en bekendts kammerat, der havde mistet hans papirer.

Peter