Suzuki Swift?
Fra : Simon [8000]

Dato : 16-08-04 11:19

Hej,

Jeg er på efter folk med erfaringer med Suzuki Swift, da jeg står på nippet
til at købe en sådan.
Det er et arvestykke, som jeg har mulighed for at erhverve mig relativt
billigt (efter min egen vurdering).
Suzuki Swift 1.3 GL, 1997, 55000 km, 3 døre
Jeg kan få den for 20000 kr
Er der specielle svagheder/ruststeder jeg skal kigge efter, før jeg
beslutter mig?
Hvad siger folk, skal jeg bare skynde mig at slå til?

Mvh Simon

Fra : Brian A.

Dato : 16-08-04 14:10

"Simon [8000]" <none@none.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> beslutter mig?
> Hvad siger folk, skal jeg bare skynde mig at slå til?

Jeg kan da fortælle at min nabo har sådan en, godt nok '99, men de er vist
ens.
Han fortalte at han aldrig har haft probs med den fra han købte den til nu.
Den har været til service en enkelt gang eller to - det var han ikke helt
sikker på. Den har vist kørt ~80kkm

Fra : Simon [8000]

Dato : 16-08-04 14:18

> [...]
nu.
> Den har været til service en enkelt gang eller to - det var han ikke helt

Hej Brian,

Tak for svaret...

Mvh Simon

Fra : Basil

Dato : 16-08-04 15:12

> [...]
> beslutter mig?
> Hvad siger folk, skal jeg bare skynde mig at slå til?

Jeg har 2 stk. Suzuki her på husstanden.
Den ene er Swift 1,6 fra 91, og den kan jeg kun sige godt om.
Erfaringen er ikke stor, da jeg bare kører i dem, ikke roder specielt meget
med dem.
Kai