Named Pipe
Fra : Andy Dufresne

Dato : 16-08-04 09:59

Er der nogen der har et ENKELT, menkomenteret eksempel på, hvordan jeg
connecter, læser fra og skriver til en pipe?

Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke...

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 16-08-04 11:22

Andy Dufresne skrev:
> Er der nogen der har et ENKELT, menkomenteret eksempel på, hvordan jeg
> connecter, læser fra og skriver til en pipe?

Har du nogensinde hørt om... GOOGLE ?

Prøv at taste "visual basic" "named pipe" i på www.google.dk og klik på "Jeg
føler mig heldig".

> Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke...

Jeg har lige prøvet det, og det virker fint, men husk at lægge mærke til
restriktionerne mht. hvilken Windows-version man kan køre det fra!

-------
Tomas

Fra : Andy Dufresne

Dato : 16-08-04 11:42

> [...]
>
> Jeg har lige prøvet det, og det virker fint, men husk at lægge mærke til
> restriktionerne mht. hvilken Windows-version man kan køre det fra!

Jeg kom til at skrive i den forkerte gruppe. Det skulle have været til
..NET - Ja, jeg har prøvet Google.... Kan åbenbart ikke gennemskue det,
derfor jeg spurgte her...

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 16-08-04 21:07

Andy Dufresne skrev:
> Jeg kom til at skrive i den forkerte gruppe. Det skulle have været til
> .NET - Ja, jeg har prøvet Google.... Kan åbenbart ikke gennemskue det,
> derfor jeg spurgte her...

Jeps, men når noget er så let at søge efter (og finde) forbeholder jeg mig
retten til at være lidt spydig.

Prøv at taste "visual basic" "named pipe" ".net" i på www.google.dk og klik
på "Jeg føler mig heldig".
KAN det være lettere?

-------
Tomas

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-08-04 09:34

On Mon, 16 Aug 2004 10:58:37 +0200, "Andy Dufresne"
<andy_dufresne@indbakke.dk> wrote:

>Er der nogen der har et ENKELT, menkomenteret eksempel på, hvordan jeg
>connecter, læser fra og skriver til en pipe?
>
>Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke...
Prøv at komme med et eksempel på det du ikke kan få til at virke.
Kan ikke udelukke at det vil bevirke bedre svar på det spørgsmål.
/Hans