Hjælp lige ham her fra Næstved !!!!
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-08-04 09:29

Hans OL er i fare, fordi nogle idioter har stjålet hans bil, hans riffel og
alt hans skydeudstyr

Bilen er MEGET let at kende:
VW Transporter/Caravelle VR6.
Skrigende gul, med gule kofangere.
Rigtigt pæne 17" O.Z. fælge
Og ikke mindst: underliggende lift i højre side af bilen.
(Kazimier er kørestolsbruger!)

Kazimier Mechula har tidligere deltaget i otte (8!) tidligere Handicap-OL.
Han har hjemført én guld og tre sølvmedaljer.
Athen 2004 er måske hans sidste - hjælp ham med at det ikke går i fisk !

http://www.tv2east.dk/php/shownews_article.php?id=9760

Smid mig en email hvis du har set bilen, eller ved noget !
Eller kontakt Næstved Politi:
Tlf. 5572 1448
E-mail: naestved@politi.dk

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 09:51

> Bilen er MEGET let at kende:
> VW Transporter/Caravelle VR6.
> Skrigende gul, med gule kofangere.
> Rigtigt pæne 17" O.Z. fælge
> Og ikke mindst: underliggende lift i højre side af bilen.

Jeps den har jeg set.. men jeg bor jo også i byen :o/ så man tænker ikke
over det, man ved bare at den er fra byen...

Mvh
Morten

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-08-04 10:04

Juel wrote:

> Jeps den har jeg set.. men jeg bor jo også i byen :o/ så man tænker
> ikke over det, man ved bare at den er fra byen...

Hold nu udkig efter den i øjeblikket ik?

Den har iøvrigt kulsorte ruder også.

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 10:06

> Hold nu udkig efter den i øjeblikket ik?
>
> Den har iøvrigt kulsorte ruder også.

tjaa stjålne biler hernede har det med at ende på en mark helt udbrændt :o/

Mvh
Morten

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-08-04 10:16

Juel wrote:

> tjaa stjålne biler hernede har det med at ende på en mark helt
> udbrændt :o/

Oh christ

Med til historien hører, at det typisk tager 1-2 år før en ansøgning om ny
invalidebil resulterer i en bil på gaden
Det er naturligvis en "bagatel" set i lyset af hans OL der bliver smadret af
manglen på riffel og udstyr *suk*

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-08-04 16:05

Søren C. Fischer wrote:
> Rigtigt pæne 17" O.Z. fælge

Rettelse: Det er 17" MOMO fælge.

Fra : TomCK

Dato : 17-08-04 06:55

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote in message
> Hans OL er i fare, fordi nogle idioter har stjålet hans bil, hans riffel
og
> alt hans skydeudstyr
Hej,
Iflg. artiklen er bilen stjålet "forleden", skrevet om søndagen.
Hvornår er "forleden" så ??? Vi kørte gennem Osted (forbistret lang by)
fredag eftermiddag ved 16-tiden, og bemærkede en specielt flot, gul
transporter dreje ud fra en tankstation og køre nordpå. Husker det kun,
fordi den tiltrak min opmærksomhed ved at se flot ud, og fordi den holdt
tilbage for os, selvom den sagtens kunne nå at smutte over. Vi havde
campingvogn på, så jeg så aldrig højre side af bilen ordentligt. Det kan
derfor snildt være en helt anden bil.

I øvrigt et kedeligt eksempel på, at konsekvenserne af tyveri, hærværk m.m.
rækker langt ud over det rent materielle....

Mvh
TomCK

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-08-04 07:43

TomCK wrote:
> [...]
> over. Vi havde campingvogn på, så jeg så aldrig højre side af bilen
> ordentligt. Det kan derfor snildt være en helt anden bil.

smid mig lige en email!
Den blev stjålet torsdag.

> I øvrigt et kedeligt eksempel på, at konsekvenserne af tyveri,
> hærværk m.m. rækker langt ud over det rent materielle....

ja