Automatisk sende en svarmail
Fra : rondo

Dato : 16-08-04 08:09

Er det muligt at sætte Outlook XP op sådan, at hver gang der kommer en
mail, så bliver der sendt et autosvar tilbage? Det er ikke Out of
Office-funktionen, jeg er på udkig efter, da svaret skal sendes hver
gang, der kommer en mail også selv om, at det er fra den samme adresse
mailen kommer. Er det evt. noget, der skal sættes op på mailserveren?

Mvh
rondo

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 13:14

Det er ikke Out of
> [...]
> gang, der kommer en mail også selv om, at det er fra den samme adresse
> mailen kommer. Er det evt. noget, der skal sættes op på mailserveren?

Det kan lade sig gøre, men forudsætter at du arbejder op imod en
Exchange-server. Gør du mon det?

Mhv
Anette

Fra : rondo

Dato : 19-08-04 11:02

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in message news:<4121f676$0$237$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> Det er ikke Out of

> Det kan lade sig gøre, men forudsætter at du arbejder op imod en
> Exchange-server. Gør du mon det?
>
> Mhv
> Anette

Ja, jeg kører op mod en Exchange 2000 Server....

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 11:21

> Ja, jeg kører op mod en Exchange 2000 Server....

Så skal du ind via Funktioner, Guiden regler...
Her er der mulighed for at opsætte en regel og lade server besvare. Så ryger
den ud HVER gang.

Hilsen
Linnea