kan ikke tåle rugbrød kun franskbrød :(
Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 16-08-04 07:35

Som jeg skriver så kan min mave bare ikke li når jeg spiser rugbrød den ter
sig totalt underligt. Det var nogen der snakkede om gluten men det kan det
da næsten ikke være eller? Hvidt brød skulle gluten jo også være i og det er
ikke noget problem. Men mit største problem er at hvidt brød afgjort ikke er
det bedste når man gerne vil slanke sig. Nogen der har nogen forslår til
hvad det er jeg ikke kan tåle og evt. et alternativ til det usunde alm hvide
brød?

Ejvind

Fra : Morbid Angel

Dato : 16-08-04 10:58