umodne valnødder
Fra : bk

Dato : 15-08-04 20:03

der skulle vel ikke være nogen som ved hvor jeg kan få fat i 10 umodne
valnødder i nærheden af hillerød?jeg skal prøve at lave en valnøddesnaps så
hvis der er nogen der har en god opskrift i tillæg er jeg modtager med
kyshånd.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-08-04 20:24

Den Sun, 15 Aug 2004 21:03:06 +0200, skrev bk:

> [...]
>hvis der er nogen der har en god opskrift i tillæg er jeg modtager med

Valnødder hænger ikke på træerne i år, erfarer jeg. Vores sædvanlige
leverandør har kun nogle få stykker og de sidder helt oppe i toppen af
et højt og gammelt træ og da manden forlængst har passeret de 70, tør
han ikke kravle derop. Og da han bor langt væk......

Så lige nu er jeg også på desperat jagt efter grønne valnødder!!!!

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 16-08-04 14:42

"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> wrote in message

> Valnødder hænger ikke på træerne i år, erfarer jeg.
<snip>

Hm - hvor mon man så finder dem?

Jeg kender et træ på Amager, hvor det nærmest vrimler med valnødder. Så
det er ikke generelt, at der skulle være mangel på gode nødder....

MVh. JIB

Fra : ThomasB

Dato : 16-08-04 17:00

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> valnødder i nærheden af hillerød?jeg skal prøve at lave en valnøddesnaps

> hvis der er nogen der har en god opskrift i tillæg er jeg modtager med

Hørsholm, valnøddetræ, mange..

Fra : bk

Dato : 16-08-04 22:25

hvor,hvor?