Service Manual CBR 1000 sc24 1994
Fra : Hartman

Dato : 15-08-04 20:07

Hej
Er der evt. en der har sådan en som jeg kan købe,
evt. som kopi ??

Hilsen

Alan Hartman

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 16-08-04 08:13

"Hartman" <alanNO@SPAMhartman.dk> wrote in message
> Hej
> Er der evt. en der har sådan en som jeg kan købe,
> evt. som kopi ??
>
> Hilsen
>
> Alan Hartman

jeg har en - men den er ikke til salg. kan dog ikke huske hvilke årgange den
dækker. før dualbreake vil jeg tro. men helt sikkert sc24.
noget bestemt afsnit du er interesseret i ?

Fra : Eg Egemarke

Dato : 16-08-04 15:19

Jeg har en masse på Cd-rommer som jeg gerne kopiere og sender
jeg vil bare ikke selv have udgifter ved det !!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Lars Nielsen

Dato : 16-08-04 22:33

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en masse på Cd-rommer som jeg gerne kopiere og sender
> jeg vil bare ikke selv have udgifter ved det !!

Hej Eg...!

- Oss mig, Oss mig...

CBR1000F 21 og 24, min er vidst en krysning...
- Og mail gerne et kontonummer, så sender jeg en mail med adresse med mere
når jeg er færdig med ferie... ( på lørdag... )

Lars / Viborg

Fra : Hartman

Dato : 16-08-04 15:54

Hej

Tak for jeres henvendelse, jeg er interesseret i hele manualen.
Eg Egemarke, du må meget gerne sende alt hvad du har.
Send mig en mail med dine kontooplysninger samt hvor meget jeg skal
indsætte, så overfører jeg med det samme.
Ser frem til yderligere !

Hilsen

Alan Hartman