Advarsel - Rundkørslen Egensevej/Hadsund L~
Fra : JSM

Dato : 15-08-04 20:06

En del af det vejarbejde der p.t. foregår i denne rundkørsel består i, at
der ved indkørslen til rundkørslen - når man kommer fra Klarup-siden - er
fræset en lang dyb rille midt i vejbanen. Jeg skal hilse og sige, at den er
ca. samme bredde som et mc-forhjul.
For mit vedkommende fik udtrykket "det kører som på skinner" en helt ny og
ikke særlig positiv mening da jeg tidligere på dagen fik fanget mit forhjul
i den.

mvh
Jesper

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-08-04 05:27

JSM wrote:
> [...]
> For mit vedkommende fik udtrykket "det kører som på skinner" en helt
> ny og ikke særlig positiv mening da jeg tidligere på dagen fik fanget

Yep, jeg så også den i går... Nåede heldigvis at køre "skråt" ind på den!

Have a nice day...

MS