Tyveri af spejle fra scooter YAMAHA AEROX ~
Fra : Frank Pedersen

Dato : 15-08-04 19:45

15.8.2004.

Kære nyhedsgruppe !

Jeg behøver at få råd til hvordan man hurtigt får behandlet en sag om tyveri
ved politi og forsikringsselskab.
Jeg har fået stjålet begge spejle fra min scooter. Jeg synes det er meget
træls at der er nogle mennesker der ikke VED
hvad der er MIT og DIT !!!!.

Jeg ser frem til en tilfredsstillende svar fra nyhedsgruppen snarest.

Med venlig hilsen

Frank Pedersen
Viborg, Danmark.

Fra : Preuthun

Dato : 15-08-04 21:54

Hej Frank.

Enig. Sådan noget er pisse irriterende. De mennesker, som stjæler på den
måde, mangler desværre indfølingsevne og medfølelse. Det er afstumpede
individer, som handler super egoistisk og hensynsløst. Så jeg forstår din
vrede.

Hurtig sagsbehandling skal du ikke regne med under nogen omstændigheder.
Hvad koster et par spejle? Jeg er bange for, at både politiet og
forsikringen synes sagen hører til i småtingsafdelingen.

Hvilken forsikring har du til at dække tyveri fra knallerten? Hvor stod den,
da spejlene blev stjålet?
Læs dine forsikringspapirer grundigt igennem for at se, hvad den dækker. Læs
også alle de undtagelser, der som regel til overflod er hæftet på enhver
forsikringspolice. Hvis forsikringen alligevel yder dækning for dit
tilfælde, ringer du blot til din forsikringsagent og fortæller, hvad der er
sket. Men vær ikke for optimistisk.

Mvh. Jan Preuthun