toyota yaris verso info
Fra : claus v

Dato : 15-08-04 17:45

hej gruppe

jeg overvejer at købe denne bil som brugt ca årgang 2000 - 2002
eer der nogen i gruppen der har positive negative erfaringer med denne bil
er der nogen specielle ting / fejl på denne bil man skal være opmærksom på
at undersøge i en brugthandel

claus

Fra : Karsten

Dato : 15-08-04 18:33

Hej
Min far har en Yaris og han er meget tilfreds med bilen. Der har intet været
med bilen, og han er positivt overrasket den lille bils egenskaber, han har
tidligere kørt større biler.
Det dårligste ved bilen er den plastik type der er anvendt indvendigt, den
er næsten ikke til at hold pæn.

Hilsen
Karsten

Fra : Ivar

Dato : 15-08-04 19:05

claus v skrev:

> er der nogen specielle ting / fejl på denne bil man skal være opmærksom på

Er der ikke noget om, at man ikke kan åbne bagklappen, hvis man
har anhængertræk på?
Så det er nok ikke bilen man skal købe, hvis man vil have jødekrog på

Ivar

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 15-08-04 19:33

> Er der ikke noget om, at man ikke kan åbne bagklappen, hvis man
> har anhængertræk på?
> Så det er nok ikke bilen man skal købe, hvis man vil have jødekrog på

Jow hvis man køber det orig. aftagelige træk.
Men kører man ud til sin lokale mekker og får et fast træk på er der ingen
prob.
Toyota siger man kun kan få aftagelig knop, men uorig. kan man få med fast
kugle som er godkent.

MVH Ove Yaris Verso D4D som han er meget glad for.

Vi er lige kommet hjem fra campingtur, iPolen.Der var vi inde på et Toyota
værksted og få lavet 30k km service.
Bilen blev afleveret møghamerende beskidt og rodet, blev aflevet ny vasket
både inde og ude(måtter renst alt tørret af osv) vi blev kørt ned i byen i
en sprit ny Avensis med læder und der ganze
Pris 958kr DET er ikke sidste gang.
De virkede iøvrigt meget proffesionelle

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-04 22:17

> [...]
> er der nogen specielle ting / fejl på denne bil man skal være opmærksom på

Ikke nogen problemer at nævne. Man kan isge at det vil være en stor fordel
at købe en bil fra 2001 (nyere end august) eller 2002, og med under 100.000
km, så er der nemlig rest-fabriks-garanti, og derfor ingen problemer,
såfremt bilen skulle fejle noget.

M.v.h.

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 15-08-04 22:58

> [...]
> er der nogen specielle ting / fejl på denne bil man skal være opmærksom på

Vi havde en som firmavogn en overgang (1,5vvt), og den stod altid på
parkeringspladsen - ingen gad køre i den. Vi tog meget hellere vores
sportsvan. Den var bare ikke behagelig at traske gennem Jylland i, rumlen
fra bagagerum, sløv som bare fanden og lå ikke særlig præcist på vejen. Men
ok vi var godt vandt, den ringeste bil vi har haft, var vel vores sportsvan
2,2TD ellers stod det på 2 gang sportsvan med 2,0 og automat gear, 1
chrysler voygaer 3,3 V6 og en landcruiser vx100

Mvh,

Martin Rise

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-08-04 00:00

On Sun, 15 Aug 2004 23:58:18 +0200, "Martin Rise Christensen"
<martin@rise.dk> wrote:

> [...]
>2,2TD ellers stod det på 2 gang sportsvan med 2,0 og automat gear, 1
>chrysler voygaer 3,3 V6 og en landcruiser vx100

Troede virkelig ikke at 2,2 Td udgaven af Sportsvan var så slem. Gik
udfra at den "alt andet lige" var næsten lige så rap som 2,0 udgaven i
benzin, dog med forbehold for at det var en diesel.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 19-08-04 18:36

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udfra at den "alt andet lige" var næsten lige så rap som 2,0 udgaven i
> benzin, dog med forbehold for at det var en diesel.

Det var også yarisen der var slem - ringeste var ment i positiv forstand -
forstået som den mindst gode En sportsvan 2,2td er en rigtig dejlig bil.

Mvh,

Martin Rise Christensne