Overvejer Vægtvogterne
Fra : Helle

Dato : 15-08-04 13:33

Hejsa.

Jeg overvejer at starte hos Vægtvogterne på torsdag da jeg vejer temmelig
meget for meget. NU skal det være. Har hørt så meget godt om det og hørt det
skulle være meget mere enkelt ift. vægtkonsulenterne som jeg har prøvet men
sprang fra fordi jeg synes det var alt for besværligt.

Hvor mange point er det man må få om dagen når man er kvinde? hvilke ting
tæller f.eks for nul point?

mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Det nytter ikke noget at løbe stærkt, hvis ikke du ved hvor du skal hen !?

Citat: Michael Rivera

Fra : Britt Malka

Dato : 15-08-04 13:44

Goddag Helle

Jeg kunne ikke lade være med at more mig over din overskrift:

overVEJER Vægtvogterne

Den Sun, 15 Aug 2004 14:32:35 +0200 skrev "Helle"
<mail@FJERNhellenielsen.dk>:

> [...]
>skulle være meget mere enkelt ift. vægtkonsulenterne som jeg har prøvet men
>sprang fra fordi jeg synes det var alt for besværligt.

Det er mere enkelt end Vægtkonsulenterne, men vi har selv erfaret at
tabe os mest hos Vægtkonsulenterne. Dog havde jeg ikke tid til at gå
til vejning hver uge, selv om det faktisk er en god idé.

>Hvor mange point er det man må få om dagen når man er kvinde?

Det kommer an på din vægt (og køn, men det har du jo afsløret), hvor
mange point du må få. Efter de første uger kan du spise flere point,
hvis du dyrker motion.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Helle

Dato : 15-08-04 14:15

"Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message
> Goddag Helle
>
> Jeg kunne ikke lade være med at more mig over din overskrift:
>
> overVEJER Vægtvogterne

Haha *g* det kan jeg godt forstå - det har jeg slet ikke tænkt over.

Helle

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 16-08-04 10:12

Britt Malka wrote:

Jeg kunne ikke lade være med at more mig over din overskrift:

> overVEJER Vægtvogterne

Hvis Vægtvogterne OVERvejer, så er folk jo slet ikke så OVERvægtige som de
troede ! Og så er der jo slet ikke noget i Vejen.
--
/Svend-E

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-08-04 19:39

On Sun, 15 Aug 2004 14:32:35 +0200, "Helle"
<mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:

> [...]
>sprang fra fordi jeg synes det var alt for besværligt.
>
>Hvor mange point er det man må få om dagen når man er kvinde? hvilke ting

Jeg har prøvet vægtvogterne eller vægtkonsulenterne, som de hedder i
Danmark, det hjalp ikke på mig, fordi jeg følte mig sulten hele tiden,
dog kender jeg flere som har tabt meget på den måde.
Dr. Atkins lav kulhydrat kost er mere mig og den har hjulpet mig i 3
uger, men det er nok fordi jeg er kødæder =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Britt Malka

Dato : 15-08-04 19:58

Goddag Morbid Angel

Den Sun, 15 Aug 2004 20:38:32 +0200 skrev Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com>:

>Jeg har prøvet vægtvogterne eller vægtkonsulenterne, som de hedder i
>Danmark,

Nej, det er to forskellige firmaer, og begge firmaer findes i Danmark.

> det hjalp ikke på mig, fordi jeg følte mig sulten hele tiden,

Det gjorde jeg ikke ved nogen af delene. Fik du virkelig de
grøntsager, der skulle til? Jeg fandt det svært at spise op.

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-08-04 23:18

On Sun, 15 Aug 2004 20:58:01 +0200, Britt Malka <news@foxladi.com>
wrote:

> [...]
>
>Det gjorde jeg ikke ved nogen af delene. Fik du virkelig de
>grøntsager, der skulle til? Jeg fandt det svært at spise op.

Jeg syntes ikke at grønsager mætter sarligt længe, det var nok en
anden slags sult jeg havde, sult på kød og fed fisk =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Britt Malka

Dato : 16-08-04 16:54

Goddag Morbid Angel

Den Mon, 16 Aug 2004 00:17:56 +0200 skrev Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com>:

>Jeg syntes ikke at grønsager mætter sarligt længe, det var nok en
>anden slags sult jeg havde, sult på kød og fed fisk =)~

Det synes jeg nu også, der var masser af, men det var dyrt at følge,
da vi var i Danmark, fordi kødet skulle vejes EFTER stegning, og det
meste af det fordampede/smeltede væk. Engang købte vi 1,5 kg
kylottesteg og grillstegte den. Der var 500 g tilbage

Godt, vi ikke havde inviteret gæster!

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-08-04 22:48

Hej Helle

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at starte hos Vægtvogterne på torsdag da jeg vejer temmelig
> meget for meget. NU skal det være.

Bravo, godt gået, bare det at du har taget den beslutning er en sejer i sig
selv.

> Har hørt så meget godt om det

Det er godt ( og nej, jeg er ikke konsulent som prøver at sælge sig varen
). Jeg har personligt gået hos WW siden 17 februar i år, og har pt tabt
14 kg uden sult og med både kage og slik i nu pg næ. Jeg mangler 5 kg endnu,
og jeg må tilstå, de sidste kg er sværest

> Hvor mange point er det man må få om dagen når man er kvinde? hvilke ting
> tæller f.eks for nul point?

De har lavet om på programmet, så det er forskelligt fra person til person,
men hvis du fortæller mig hvor gammel du er, hvad din vægt er ( det behøver
du selvfølgelig ikke bare fortæl mig hvad et første tal er i din vægt, eks,
hvis du vejer 84 kg, skriver du 8, hvis du vejer 115 kg, skriver du 11 (
håber du forstår hvad jeg mener ), hvor høj du er ( bare om du er over eller
under 160 cm, ) hvad du laver ( om du har et stående eller stillesiddende
job. )

Ud fra de oplysninger vil jeg gerne fortælle dig hvor mange points du må få.

Du er velkommen til at maile mig privat, fjern dog bare lige nospam i min
mail adresse.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Malene Nyberg

Dato : 16-08-04 07:39

Jeg overvejer WW - men synes det er så svært at komme igang!!!

Bolette - Vil du ikke lige tjekke hvor mange point jeg må få??

84 171

Kontor arbejde - jeg er nu igang med at løbe 1-2 gange pr uge og jeg cykler
15 km en gang om ugen

Mvh
Malou

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-08-04 09:34

"Malene Nyberg" <magnus@(fjern)os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 84 171
>
> Kontor arbejde - jeg er nu igang med at løbe 1-2 gange pr uge og jeg

Jeg skal også vide din alder?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Malene Nyberg

Dato : 16-08-04 10:55

29 år...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 19-08-04 10:00

Hej Malene

"Malene Nyberg" <magnus@(fjern)os.dk> skrev i en meddelelse
> 29 år...

så må du få 23 point

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Helle

Dato : 17-08-04 05:37

> [...]
få.

> Du er velkommen til at maile mig privat, fjern dog bare lige nospam i min

22 år, stillesiddende (studerende), 78 kg og 156 cm høj.

Mvh Helle

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 19-08-04 10:02

> 22 år, stillesiddende (studerende), 78 kg og 156 cm høj.

Hej Helle

Du må få 19 point

Mange hilsner fra

Bolette