PC kan noget som Mac ikke kan.
Fra : Niels Nielsen

Dato : 09-05-01 21:19

PC kan noget som Mac ikke kan.

Beklager den provokerende overskrift, jeg skulle bare lige være sikker på at
mit indlæg bliver læst. Selvfølgelig kan en PC ikke noget som man ikke kan
på en Mac, og derfor må der være en løsning på følgende problem. Hvis man
vælger fuld skærm i MS Office på en PC, så får man vitterlig FULD skærm, og
man har altså fuld udnyttelse af højden på skærmen. Men når jeg gør det
samme på min Powerbook 520 med MS Office 4, er der stadig hele 2 menu
linier. Selve Apple menu linien, samt den hvor der blot står navnet på
dokumentet. Apple menu linien er jeg sluppet af med, ved at bruge et
shareware program der hedder bartender. Men jeg mangler stadig en måde at
slippe af med den menu linie hvor der blot står navnet på dokumentet. (Det
samme gør sig i øvrigt gældende i Apple Works)

Nogen forslag?

Med venlig hilsen

Mads Gorm Larsen

Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 10-05-01 20:48

Niels Nielsen <nielsnielsen@hotmail.com> wrote:
> PC kan noget som Mac ikke kan.
>
> Beklager den provokerende overskrift, jeg skulle bare lige være sikker på at
> mit indlæg bliver læst.
Beklager det tomme svar, jeg skulle blot lige prøve om jeg gad svare når
du spørger på den måde

mvh.
Flemming Rubini