Bil i Norge? Måske OT
Fra : Lauridsen

Dato : 15-08-04 10:35

Hej
Er flyttet til Norge for at læse et år og skal i den forbindelse bruge en
billig bil. Den skal primært bruges til ture i fjeldet og vinterkørsel.
Prismæssigt ligger vi på ca. 8k. Hvad kan man få, hvilke mærker er billige i
reservedele osv.
Jeg køber sikker privat (www.bilinfo.no) Nogen som kender andre norske
websteder?

Jeg har ikke haft bil før, så jeg er lidt på bar bund. Gode råd anyone?

På forhånd tak og mvh.
Lars

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 15-08-04 11:03

Lada Samara er glimrende til det og du kan få en relativt ny til den pris.
Gå dog efter en 1,5

Har selv været i Østrig med campingvogn i sådan en.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-08-04 12:22

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> websteder?
>
> Jeg har ikke haft bil før, så jeg er lidt på bar bund. Gode råd anyone?

Ford & Opel er vel relativt billige i stumper, eller måske en japser (dyrere
dele, men så går de ikke i stykker så ofte ;))
Jeg ville måske set efter en Toyota Corolla, Carina eller Camry - de ruster
godt nok, men teknisk er de ok.

Kig ind på www.autodb.no/bil og finn.no

--
Michael Nielsen - i Oslo:)

www.mercefreaken.com

Fra : Lauridsen

Dato : 15-08-04 20:46

> Jeg ville måske set efter en Toyota Corolla, Carina eller Camry - de
ruster
> godt nok, men teknisk er de ok.
Vi har kigget på en Volvo 240 stationcar. Er det ok? Det skal være en
stationcar, da vi har en del udstyr vi skal have med på turene..
Bilen koster 7000nkr og skulle være i OK stand. Der medfølger vinterdæk.

> Kig ind på www.autodb.no/bil og finn.no
Tak for de to links.

> --
> Michael Nielsen - i Oslo:)