Pris på et koblingskabel mont.
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-08-04 09:32

Hejsa

Over den sidste uges tid er gearskift i min Fiat Brava begyndt at
blive sværere og sværere - især 1.-2. har været grumme.

Vi var så en tur i København (fra Vejle) i går på familievisit, og da
vi var kommet til Vejle igen, kunne jeg høre, at koblingen var begyndt
at knirke lidt i det.

Jeg havde et par passagerer med, så jeg satte dem af, og ville lige
teste koblingen, inden jeg kørte videre. Jeg knaldede koblingen i bund
med et "dunk", hvorefter den blev hængende dernede.

Det er vel åbenlyst, at kablet er knækket, og de dårligere og
dårligere gearskift kommer vel af et koblingskabel, der er blevet
længere og længere (?).

Men hvad er prisen mon hos et aut. værksted for montering af dette?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 15-08-04 10:46

Bo Kamp Dudek wrote:
> Men hvad er prisen mon hos et aut. værksted for montering af dette?

Så vidt jeg husker [1] koster det 300 for kabel og 1 times arbejder...
Godt og vel 800 kroner ialt inkl. moms her på Lolland

[1] Jeg fik lavet netop dette for 6 måneder siden på min Brava 1.6

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk