/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
aprpos overvægtige
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 08:46

Nu har vi jo snakket lidt om overvægtige. Jeg var til en indflytter-fest i
går hos et veninde-par. Den ene en meget spinkel pige - sådan model mål i
ved..

Den anden havde taget noget på - ikke meget - bare så hun så kvindelig ud -
siden sidst jeg havde set hende.

Mange piger hopper jo i store T-shirts og prøvet at "gemme" det - inkl min
kæreste.

Men NØJ....... hende her - som jeg ellers aldrig havde tændt/tænkt på. Hun
var godt nok flot. Hun turde gå i nederdel og top hvor man kan se lidt af
maven OSV.

Jeg talte endda med hende om det og hun vidste udemærket hun havde taget
lidt på - måske 5 kg snakker vi om.

Jeg ved ikke hvad det er med mig men jeg synes altså at hun nu havde 1000
gange mere feminin udstråling end veninden som holdt model-mål... selvom hun
da osse er pæn - bare ikke på samme måde.- og det fortalte jeg hende da.

At hun bestemt da ikke skulle være ked af de ekstra 5 kg.

Lad os lave en afstemning:

Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange kan
bedst lide dem med model-mål?



 
 
 
John Sahl (15-08-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 15-08-04 09:40

Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange
> kan bedst lide dem med model-mål?

Jeg tager dem med mere til mig, gider ikke de magre modeltyper.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 09:47


"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:cfn798$49o$1@news.cybercity.dk...

> Jeg tager dem med mere til mig, gider ikke de magre modeltyper.

Godt ;) Det gippede sgu helt i mig da jeg så hende, så hvis det ikke var for
jeg allerede var optaget så var jeg sgu røget på hende ;)



vadmand (15-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 15-08-04 09:57


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f22ec$0$305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> news:cfn798$49o$1@news.cybercity.dk...
>
> > Jeg tager dem med mere til mig, gider ikke de magre modeltyper.
>
> Godt ;) Det gippede sgu helt i mig da jeg så hende, så hvis det ikke var
for
> jeg allerede var optaget så var jeg sgu røget på hende ;)
>
Jeg synes, det er en totalt falsk problemstilling - i hvert fald for mænd,
der er ude over puberteten. Bortset fra de første 10 sekunder er der vel
ingen voksne mænd, der udelukkende tænder på en ganske bestemt kategori?
Hvis der er, må deres liv da være ret fattigt. Der findes skønne kvinder og
lede strigler i alle vægtklasser, med alle hårfarver, i alle aldre og af
alle "racer."

Per v.

Per V.



John Sahl (15-08-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 15-08-04 11:19

vadmand wrote:
> Jeg synes, det er en totalt falsk problemstilling - i hvert fald for
> mænd, der er ude over puberteten. Bortset fra de første 10 sekunder
> er der vel ingen voksne mænd, der udelukkende tænder på en ganske
> bestemt kategori? Hvis der er, må deres liv da være ret fattigt. Der
> findes skønne kvinder og lede strigler i alle vægtklasser, med alle
> hårfarver, i alle aldre og af alle "racer."

Jeg er enig med dig, men kigger jeg rundt blandt mine
venner og bekendte er der klart nogen der bevidst går
efter samme model hver gang. Jeg kunne heller ikke
finde på at være sammen med en radmager stilk da det
simpelthen føles forkert for mig rent fysisk.

Der er dog for mig forskel på om man snakker
one-nighters eller mere potentielle partnere.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Mark - Jensen - (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Mark - Jensen -


Dato : 16-08-04 18:47

On Sun, 15 Aug 2004 10:57:28 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>
>>
>Jeg synes, det er en totalt falsk problemstilling - i hvert fald for mænd,
>der er ude over puberteten. Bortset fra de første 10 sekunder er der vel
>ingen voksne mænd, der udelukkende tænder på en ganske bestemt kategori?
>Hvis der er, må deres liv da være ret fattigt. Der findes skønne kvinder og
>lede strigler i alle vægtklasser, med alle hårfarver, i alle aldre og af
>alle "racer."
>


Det er det indre der tæller, men det er det ydre, der tænder.

Boerge Rahbech Jense~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 16-08-04 19:39


"Mark - Jensen -" <Martins@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:nns1i01fll8cmnik05it9q8a4r86726hop@4ax.com...

> Det er det indre der tæller, men det er det ydre, der tænder.

Det er i hvert fald det ydre, der tiltrækker sig opmærksomhed. Det er nok
mere varierende, om det er det ydre, der tænder. Det kan også være indre
værdier.

Med venlig hilsen
Børge



Andropov (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 15-08-04 16:41

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

> Hvem pokker siger at slanke piger, har drengekroppe.

>Øhhh det gør jeg sådan set - eller noget der ligner. Så lige OL i
>vægtløftning for damer - og jeg siger fy for satan.

Ja, det er nogle robuste kvinder :)

Christina (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 15-08-04 09:49

John Sahl wrote:
> Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
>> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange
>> kan bedst lide dem med model-mål?
>
> Jeg tager dem med mere til mig, gider ikke de magre modeltyper.

Engang - (okay, det sker stadig til tider ) da jeg var ked af mine
kvindelige former pga. modelmål's indflydelsen, prøvede jeg at forestille
mig at jeg var en mand...hvad ville jeg så personligt foretrække - mig selv
eller en tynd kvinde. Og svaret var klart: mig selv. Det skal lige siges at
jeg er "en normal vægtig kvinde med former" men selv "min type" lider under
disse idealer, hvis vi lader os rive med...og det er egentlig lidt
skræmmende. Personligt når jeg kigger på andre piger - for det gør jeg da,
selvom jeg hverken er lesbisk eller biseksuel - nyder jeg mere at kigge på
dem med former, end dem uden. Og skulle jeg en dag blive lesbisk eller
biseksuel så ved jeg da ihvertfald hvad jeg ville invitere med hjem



Jens (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 15-08-04 12:22

Christina wrote:
> John Sahl wrote:
>> Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
>>> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange
>>> kan bedst lide dem med model-mål?
>>
>> Jeg tager dem med mere til mig, gider ikke de magre modeltyper.
>
> Engang - (okay, det sker stadig til tider ) da jeg var ked af mine
> kvindelige former pga. modelmål's indflydelsen, prøvede jeg at
> forestille mig at jeg var en mand...hvad ville jeg så personligt
> foretrække - mig selv eller en tynd kvinde. Og svaret var klart: mig
> selv.

så må det være en underlig mand du forestillet dig, for de fleste er da helt
klart til slanke kvinder.

at have for meget fedt på kroppen, giver jo også flere problemer.

dårlig kondi.

dårlig ryg.

stor chance for blodpropper.

o.s.v.



--
Jens.



Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 12:32


"Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f4754$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


> så må det være en underlig mand du forestillet dig, for de fleste er da
helt
> klart til slanke kvinder.

Lodret løgn der Jens. Hvad fedt er der i at pule en tændstik? Jeg er 100%
sikker på at mange flere mænd tænder på overvægtige end du tror. Måske gør
du osse selv. Den eneste grund til at nogen så ikke går efter dem er at så
har de ikke noget at blære sig med for venner / bekendte. Det er ikke "fedt"
at have en overvægtig som kæreste. "Nå du ku måske ikke få andet" tænkerr
folk. Og inderst inde tænder de alligevel selv på at man kan se at hun har
patter, at det ikke er en drengekrop man ligger og hugger i. Så føler man
sig da som bøsse... (har skam prøvet med slanke)

Så jeg giver Christina 100% ret i sine betragtninger.



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 15:25

On Sun, 15 Aug 2004 13:32:09 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>
>"Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:411f4754$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> så må det være en underlig mand du forestillet dig, for de fleste er da
>helt
>> klart til slanke kvinder.
>
>Lodret løgn der Jens. Hvad fedt er der i at pule en tændstik? Jeg er 100%
>sikker på at mange flere mænd tænder på overvægtige end du tror. Måske gør
>du osse selv. Den eneste grund til at nogen så ikke går efter dem er at så
>har de ikke noget at blære sig med for venner / bekendte. Det er ikke "fedt"
>at have en overvægtig som kæreste. "Nå du ku måske ikke få andet" tænkerr
>folk. Og inderst inde tænder de alligevel selv på at man kan se at hun har
>patter, at det ikke er en drengekrop man ligger og hugger i. Så føler man
>sig da som bøsse... (har skam prøvet med slanke)
>
>Så jeg giver Christina 100% ret i sine betragtninger.
>

Nu afhænger det nok også af hvordan man definerer slanke piger. Jeg
havde da en kæreste på et tidspunkt på 160, der vejede ca 40 kilo. ja
indrømmet hun havde ikke ret meget sul på kroppen, men hun lignede da
ihverftald ikke noget nært det du besrkiver ovenfor. Og ,må personligt
indrømme at jeg hellere vil have en pige med et par håndterlige bryster,
end en med så store bryster at de ikke er til at have i hånden og
kærtegne.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 16:22


> Nu afhænger det nok også af hvordan man definerer slanke piger. Jeg
> havde da en kæreste på et tidspunkt på 160, der vejede ca 40 kilo. ja
> indrømmet hun havde ikke ret meget sul på kroppen, men hun lignede da
> ihverftald ikke noget nært det du besrkiver ovenfor. Og ,må personligt
> indrømme at jeg hellere vil have en pige med et par håndterlige bryster,
> end en med så store bryster at de ikke er til at have i hånden og
> kærtegne.

Se billedet jeg linkede til tidligere:

http://www.upit.dk/u/Girl07.jpg

Det er den størrelse jeg mener.

Måske ikke med helt så store patter, men med +/- 5-10 kg

Altså bare sådan en ikke-ranglet type



> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen



Jens. (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens.


Dato : 15-08-04 19:41

Thunderbird [7100] wrote:
>
> Nu afhænger det nok også af hvordan man definerer slanke piger. Jeg
> havde da en kæreste på et tidspunkt på 160, der vejede ca 40 kilo.

HA HA HA



--
Jens.



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 23:32

On Sun, 15 Aug 2004 20:41:26 +0200, "Jens." <sikker_sex@hotmail.com>
wrote:

>Thunderbird [7100] wrote:
>>
>> Nu afhænger det nok også af hvordan man definerer slanke piger. Jeg
>> havde da en kæreste på et tidspunkt på 160, der vejede ca 40 kilo.
>
>HA HA HA

Hvad er det der er så sjovt ved det??
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Samsara (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 16-08-04 00:18


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
news:92pvh0l0d8uo72eb4ai8u8pfh8n9fk401j@4ax.com...
> On Sun, 15 Aug 2004 20:41:26 +0200, "Jens." <sikker_sex@hotmail.com>
> wrote:
>
> >Thunderbird [7100] wrote:
> >>
> >> Nu afhænger det nok også af hvordan man definerer slanke piger. Jeg
> >> havde da en kæreste på et tidspunkt på 160, der vejede ca 40 kilo.
> >
> >HA HA HA
>
> Hvad er det der er så sjovt ved det??
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen

Det kunne lyde som om kæresten var 160 år og ikke var 160 cm.

Venligst
Samsara



Christina (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 16-08-04 09:01

Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
> "Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:411f4754$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> så må det være en underlig mand du forestillet dig, for de fleste er
>> da helt klart til slanke kvinder.
>
> Lodret løgn der Jens. Hvad fedt er der i at pule en tændstik? Jeg er
> 100% sikker på at mange flere mænd tænder på overvægtige end du tror.
> Måske gør du osse selv. Den eneste grund til at nogen så ikke går
> efter dem er at så har de ikke noget at blære sig med for venner /
> bekendte. Det er ikke "fedt" at have en overvægtig som kæreste. "Nå
> du ku måske ikke få andet" tænkerr folk. Og inderst inde tænder de
> alligevel selv på at man kan se at hun har patter, at det ikke er en
> drengekrop man ligger og hugger i. Så føler man sig da som bøsse...
> (har skam prøvet med slanke)
>
> Så jeg giver Christina 100% ret i sine betragtninger.

Tak.... Jeg forestillede mig netop hvordan det ville være at røre ved
"kvinderne" og klart dem med former ville være rarest at nusse med/ved...




PerX ... (15-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 15-08-04 16:03

In article <411f4754$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, postkasse_66
@hotmail.com says...
> Christina wrote:
> > John Sahl wrote:
> >> Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
> >>> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange
> >>> kan bedst lide dem med model-mål?
> >>
> >> Jeg tager dem med mere til mig, gider ikke de magre modeltyper.
> >
> > Engang - (okay, det sker stadig til tider ) da jeg var ked af mine
> > kvindelige former pga. modelmål's indflydelsen, prøvede jeg at
> > forestille mig at jeg var en mand...hvad ville jeg så personligt
> > foretrække - mig selv eller en tynd kvinde. Og svaret var klart: mig
> > selv.
>
> så må det være en underlig mand du forestillet dig, for de fleste er da helt
> klart til slanke kvinder.

Nej ikke mænd, man drenge er nok. Men det går over.



Christina (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 16-08-04 08:59

Jens wrote:
> Christina wrote:
>> John Sahl wrote:
>>> Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
>>>> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange
>>>> kan bedst lide dem med model-mål?
>>>
>>> Jeg tager dem med mere til mig, gider ikke de magre modeltyper.
>>
>> Engang - (okay, det sker stadig til tider ) da jeg var ked af mine
>> kvindelige former pga. modelmål's indflydelsen, prøvede jeg at
>> forestille mig at jeg var en mand...hvad ville jeg så personligt
>> foretrække - mig selv eller en tynd kvinde. Og svaret var klart: mig
>> selv.
>
> så må det være en underlig mand du forestillet dig, for de fleste er
> da helt klart til slanke kvinder.

Ja, måske ville jeg være underlig, som mand

>
> at have for meget fedt på kroppen, giver jo også flere problemer.
>
> dårlig kondi.
>
> dårlig ryg.
>
> stor chance for blodpropper.
>
> o.s.v.

Men som jeg skrev, eller det var måske ikke tydeligt nok? - hvis jeg havde
valget mellem en "bønnestage" og en med former....

Tynde mennesker har såmænd også dårlig kondi, dårlig ryg, og får
blodpropper...osv.




Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 09:50


Jeg synes sgu at det er synd at så mange af dem der vejer 5-10 kg for meget
går og gemmer sig og har lavt selvværd pga det. Det er helt vildt fedt når
man en sjælden gang møder en der bærer de 5-10 kg med stolthed - man kan se
det med det samme! De er helt anderledes end dem der går og "gemmer sig"....
men de _ER_ sjældne! Men de findes da i det mindste...



Martin Johansen [600~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-08-04 12:46

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

> Jeg synes sgu at det er synd at så mange af dem der vejer 5-10 kg for
> meget går og gemmer sig og har lavt selvværd pga det. Det er helt vildt
> fedt når man en sjælden gang møder en der bærer de 5-10 kg med
> stolthed - man kan se det med det samme! De er helt anderledes end dem der
> går og "gemmer sig".... men de _ER_ sjældne! Men de findes da i det
> mindste...

Det får mig til at spørge... hvad er overvægt? Er det 20kg overvægt
når man vejer 65 istedet for 45 eller er det bare en normal vægt?

Jeg mener jo det sidste...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 13:36


> Det får mig til at spørge... hvad er overvægt? Er det 20kg overvægt
> når man vejer 65 istedet for 45 eller er det bare en normal vægt?
>
> Jeg mener jo det sidste...

Det komme jo ret så meget an på hvor høj man nu er.... men hvis man er 170
og vejer 100 er det seføli alt for meget.



vadmand (15-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 15-08-04 14:26


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f58c3$0$283$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>
> Det komme jo ret så meget an på hvor høj man nu er.... men hvis man er 170
> og vejer 100 er det seføli alt for meget.
>
Jeg har en rigtigt god og praktisk målestok for min egen vægt: Når jeg får
ondt i knæene, vejer jeg for meget og sørger for at tabe et par kilo.
(190/87. tidligere 190/100)

Per V.



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 15:26

On Sun, 15 Aug 2004 15:25:50 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>
>"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:411f58c3$0$283$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>>
>> Det komme jo ret så meget an på hvor høj man nu er.... men hvis man er 170
>> og vejer 100 er det seføli alt for meget.
>>
>Jeg har en rigtigt god og praktisk målestok for min egen vægt: Når jeg får
>ondt i knæene, vejer jeg for meget og sørger for at tabe et par kilo.
>(190/87. tidligere 190/100)

Kan se at jeg så nok har en ok vægt når alt kommer til alt, selvom at
jeg ikke er enig :(
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Jens Bruun (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 17-08-04 20:38

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message
news:411f6461$0$283$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg har en rigtigt god og praktisk målestok for min egen vægt: Når jeg får
> ondt i knæene, vejer jeg for meget og sørger for at tabe et par kilo.
> (190/87. tidligere 190/100)

Når jeg får ondt i knæene, har jeg spillet for meget fodbold.
(194/106, tidligere 40/4,5)

--
-Jens B.



V.Dango (15-08-2004)
Kommentar
Fra : V.Dango


Dato : 15-08-04 20:25


>
> Det får mig til at spørge... hvad er overvægt? Er det 20kg overvægt
> når man vejer 65 istedet for 45 eller er det bare en normal vægt?
>
> Jeg mener jo det sidste...
>

Godt spørgsmål!.

Jeg vil mene man er overvægtig når man er besværet af sin vægt.
Og det er jo nok lidt individuelt, hvornår vægt går hen og bliver
et fysisk eller psykisk problem

Martin Johansen [600~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-08-04 20:37

V.Dango skrev:

> Godt spørgsmål!.

Sorry

> Jeg vil mene man er overvægtig når man er besværet af sin vægt. Og det
> er jo nok lidt individuelt, hvornår vægt går hen og bliver et fysisk
> eller psykisk problem

Det er nok noget i den stil.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Mette (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 16-08-04 13:11


"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2004.08.15.11.45.55.104004@website.tuxx.dk...
> Martin Nielsen / Fårevejle skrev:
>
> > Jeg synes sgu at det er synd at så mange af dem der vejer 5-10 kg for
> > meget går og gemmer sig og har lavt selvværd pga det. Det er helt vildt
> > fedt når man en sjælden gang møder en der bærer de 5-10 kg med
> > stolthed - man kan se det med det samme! De er helt anderledes end dem
der
> > går og "gemmer sig".... men de _ER_ sjældne! Men de findes da i det
> > mindste...
>
> Det får mig til at spørge... hvad er overvægt? Er det 20kg overvægt
> når man vejer 65 istedet for 45 eller er det bare en normal vægt?
>
> Jeg mener jo det sidste...

Mener du at man er overvægtig når man har en normalvægt?
Det er desværre blevet sådan at piger der ikke ligger i bunden af
normalvægtsintervallet eller under, er "overvægtige". Men vinduet for
normalvægt er stort og afhænger også af kropsbygning - knogler osv.
Jeg er pt. lige i toppen af min normalvægt men har da både deller, og
halvstore arme.




Christina (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 16-08-04 14:01

Mette wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en
> meddelelse news:pan.2004.08.15.11.45.55.104004@website.tuxx.dk...
>> Martin Nielsen / Fårevejle skrev:
>>
>>> Jeg synes sgu at det er synd at så mange af dem der vejer 5-10 kg
>>> for meget går og gemmer sig og har lavt selvværd pga det. Det er
>>> helt vildt fedt når man en sjælden gang møder en der bærer de 5-10
>>> kg med stolthed - man kan se det med det samme! De er helt
>>> anderledes end dem der går og "gemmer sig".... men de _ER_ sjældne!
>>> Men de findes da i det mindste...
>>
>> Det får mig til at spørge... hvad er overvægt? Er det 20kg overvægt
>> når man vejer 65 istedet for 45 eller er det bare en normal vægt?
>>
>> Jeg mener jo det sidste...
>
> Mener du at man er overvægtig når man har en normalvægt?
> Det er desværre blevet sådan at piger der ikke ligger i bunden af
> normalvægtsintervallet eller under, er "overvægtige". Men vinduet for
> normalvægt er stort og afhænger også af kropsbygning - knogler osv.
> Jeg er pt. lige i toppen af min normalvægt men har da både deller, og
> halvstore arme.

En model - som vi nu kender dem idag, vejer gennemsnitligt 10-15 kg for
lidt, i forhold til det der betegnes som værende normalvægt - i den lave
ende af skalaen, vel at mærke...det synes jeg siger det hele...synd at
normalvægtige skal defineres som tykke/overvægtige, udfra et
underernærings-værdimæssigt-grundlag...



Martin Johansen [600~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 16-08-04 18:35

Christina skrev:

> En model - som vi nu kender dem idag, vejer gennemsnitligt 10-15 kg for
> lidt, i forhold til det der betegnes som værende normalvægt - i den lave
> ende af skalaen, vel at mærke...det synes jeg siger det hele...synd at
> normalvægtige skal defineres som tykke/overvægtige, udfra et
> underernærings-værdimæssigt-grundlag...

True...

Sørgeligt IMHO.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Boerge Rahbech Jense~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 16-08-04 14:28


"Mette" <m@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:4120a506$0$291$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Mener du at man er overvægtig når man har en normalvægt?
> Det er desværre blevet sådan at piger der ikke ligger i bunden af
> normalvægtsintervallet eller under, er "overvægtige".

Hmm... Måske er det kroppens mål fremfor kroppens vægt, vi vurderer, når vi
taler om overvægt etc.? I så fald er det måske de kroppe, vi ser i reklamer
og kulørte blade, som definerer normerne for, hvordan kroppe skal se ud.

Med venlig hilsen
Børge



Martin Johansen [600~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 16-08-04 18:34

Mette skrev:

> Mener du at man er overvægtig når man har en normalvægt?

Nej

> Det er
> desværre blevet sådan at piger der ikke ligger i bunden af
> normalvægtsintervallet eller under, er "overvægtige". Men vinduet for
> normalvægt er stort og afhænger også af kropsbygning - knogler osv. Jeg
> er pt. lige i toppen af min normalvægt men har da både deller, og
> halvstore arme.

Enig.

En pige på ~1.75 vil IMHO have en idealvægt på mellem 60-75 afhængig
af kropsbygning.

De tal er i manges øjne at være fed.......................... hallo det
har intet med fedme at gøre.

Jeg kan næsten henvise til jackazz.nl (sorry), men den afspejler et godt
billede af den forkvaklede holdning drenge/mænd har til kvinder og fedme.

En kvinde derinde som har en god fyldig bagdel og som endda kan være til
den tynde side bliver af mange udråbt som FED... nå ja. Hun mangler bare
lige 20 kg før man kan kalde hende det men okay.

Man plejer at sige smag og behag men jeg kan blive så rasende når en
pige udråbes til overvægtig bare fordi hun har en god fyldig røv, store
patter og ikke er tændstik tynd. Det har absolut intet med fedme at gøre

Grr..

Nå skal nok stikke piben ind nu... kunne blive ved i timevis men er bange
for det er en på forhånd tabt kamp mod dem der mener en pige på 1.70
skal veje 45-50kg. Det er sygt IMHO.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


nuser (15-08-2004)
Kommentar
Fra : nuser


Dato : 15-08-04 10:18

----- Original Message -----
From: "Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com>
Newsgroups: dk.snak.seksualitet
Sent: Sunday, August 15, 2004 9:46 AM
Subject: aprpos overvægtige


KLIP
>
> Jeg talte endda med hende om det og hun vidste udemærket hun havde taget
> lidt på - måske 5 kg snakker vi om.

Syntes at din overskrift er lidt underlig, for en pige med 5 kg mere ned en
med modelmål er IKKE overvægtig men nærmere normalvægtig.

Hvis denne undersøgelse, som jeg iøvrigt syntes er sjov skulle føre til
noget skulle den vel nærmere gå på hvor mange mænd der tænder på OVERVÆGTIGE
kvinder og ikke på kvinder med et normalt BMI

Der er vel ingen der mener at Marilyn Monroe ikke var sexet, og det til
trods for at hun i dag ville betegnes som "overvægtig". Hun brugte en str.
42/44. Hvor mange af jer mænd vil uden at havde set kvinden turde sige at I
tænder på en der bruger str 44 ??

Mange hilsner

Nuser


Som ja..............bruger str. 44.....og som har en kæreste der tænder på
mig *SSS*



Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 10:39


> Syntes at din overskrift er lidt underlig, for en pige med 5 kg mere ned
en
> med modelmål er IKKE overvægtig men nærmere normalvægtig.

NEj okay... jeg mener 5-10 kg mere end NORMALVÆGTIG.... ikke over
modelmål... nu spurgte jeg jo ikke lige om hendes præcise vægt ;) Det gør
man jo ikke...


>
> Hvis denne undersøgelse, som jeg iøvrigt syntes er sjov skulle føre til
> noget skulle den vel nærmere gå på hvor mange mænd der tænder på
OVERVÆGTIGE
> kvinder og ikke på kvinder med et normalt BMI

Ja lad os kalde det "meget lidt overvægtig", "erotisk buttet", "lidt
overgennemsnittet" eller hvad man nu siger. Altså dem med KVINDELIGE former!

>
> Der er vel ingen der mener at Marilyn Monroe ikke var sexet, og det til
> trods for at hun i dag ville betegnes som "overvægtig". Hun brugte en str.
> 42/44. Hvor mange af jer mænd vil uden at havde set kvinden turde sige at
I
> tænder på en der bruger str 44 ??

Jeg turde godt - hvis hun i øvrigt så pæn ud og tingene sad rigtigt. Bland
overvægtige er der grimme så vel som kønne kvinder - lissom der er med
slanke. - og det var sjovt med det veninde-par i går at de faktisk begge to
var "fucking lækre" at se på, men den slanke tændte mig slet slet ikke. Hun
var sådan en tændstik.


> Som ja..............bruger str. 44.

Bliv ved med det! Det gør min kæreste osse!

.....og som har en kæreste der tænder på
> mig *SSS*

Det har min kæreste osse ;)
>
>



Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 10:51

Sådan for at illustrere hvilken størrelse kvinde jeg mener kan i kigge her :
http://www.upit.dk/u/Sådan_en.jpg

Og så med +/- 5-10 kg



Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 11:01

Nå den side kan ikke med ÆØÅ

LINKFIX: http://www.upit.dk/u/Girl07.jpg



Jens (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 15-08-04 12:28

Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
> Nå den side kan ikke med ÆØÅ
>
> LINKFIX: http://www.upit.dk/u/Girl07.jpg

det er så fede kvinder du tænder på, kald dem dog det de er.


--
Jens.



Martin Johansen [600~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-08-04 12:47

Jens skrev:

> det er så fede kvinder du tænder på, kald dem dog det de er.

Hun er jo ikke fed... vågn dog op mand.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 13:18


"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2004.08.15.11.47.20.416311@website.tuxx.dk...
> Jens skrev:
>
> > det er så fede kvinder du tænder på, kald dem dog det de er.

Hmmm... så har du da vist ikke set en kvinde som man kan kalde for fed!

>
> Hun er jo ikke fed... vågn dog op mand.
>

Netop.



Martin Johansen [600~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-08-04 12:47

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

> Nå den side kan ikke med ÆØÅ
>
> LINKFIX: http://www.upit.dk/u/Girl07.jpg

Frækt...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 13:19


> > LINKFIX: http://www.upit.dk/u/Girl07.jpg
>
> Frækt...
>
Det jo lige netop det jeg mener ;)



Martin Johansen [600~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-08-04 19:24

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

>> Frækt...
>>
> Det jo lige netop det jeg mener ;)

Den har jeg luret

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 15:32

On Sun, 15 Aug 2004 12:00:52 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>Nå den side kan ikke med ÆØÅ
>
>LINKFIX: http://www.upit.dk/u/Girl07.jpg

Jeg vil da mene at hun er ok, men da jeg ikke vælger efter udssende (som
regel). Så. Men vil da ærligt indrømme at jeg på nogle områder nød at
være sammen med en af de lidt mindre modeller, for der er ting man kan
tillade sig med dem, som i nogle tilfælde ikke helt kan lade sig gøre
med de store, og selvfølgelig også omvendt.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 16:24


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
news:rrsuh05u5mk8cho1e01rdvm4ulll2e1p3k@4ax.com...
> On Sun, 15 Aug 2004 12:00:52 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
for der er ting man kan
> tillade sig med dem, som i nogle tilfælde ikke helt kan lade sig gøre
> med de store, og selvfølgelig også omvendt.


Øhhh... og hvilke ting er det så???

Jeg vil nærmest mene det omvendte af hvad du siger (spansk sex)



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 23:37

On Sun, 15 Aug 2004 17:24:24 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>
>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
>news:rrsuh05u5mk8cho1e01rdvm4ulll2e1p3k@4ax.com...
>> On Sun, 15 Aug 2004 12:00:52 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
> for der er ting man kan
>> tillade sig med dem, som i nogle tilfælde ikke helt kan lade sig gøre
>> med de store, og selvfølgelig også omvendt.
>
>
>Øhhh... og hvilke ting er det så???
>
>Jeg vil nærmest mene det omvendte af hvad du siger (spansk sex)

Nu tænder jeg ikke på spansk sex, men fx sex på et skrivebord og deslige
er en noget mere risikabel affære med en kraftig pige/dame end den med
mindre sul på kroppen, forudsat at vi altså ikke snakker om skriveborde
lavet af alu, stål eller eg. Det er lige det enste eksempel jeg kan
komme i tanke om her på dette tidspunkt af døgnet.

Men er også noget nemmere at tumle rundt i sengen når at begge parter
ikke har for mange kilo at smide rundt med.

Bemærk dog at jeg ikke har skrevet at jeg ikke kunne finde på at finde
sammen med en overvægtig igen ;)
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 15:29

On Sun, 15 Aug 2004 11:17:51 +0200, "nuser" <tortieSKRABVÆK@ofir.dk>
wrote:

>Der er vel ingen der mener at Marilyn Monroe ikke var sexet, og det til
>trods for at hun i dag ville betegnes som "overvægtig". Hun brugte en str.
>42/44. Hvor mange af jer mænd vil uden at havde set kvinden turde sige at I
>tænder på en der bruger str 44 ??

Tja, min exkæreste brugte da størrelse 44 (Er det ikke også det man i
normalt sprog kalder Large/X-Large??)

Og jeg havde da igen problemer med at blivve tændt af hende.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Sabina Hertzum (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 15-08-04 22:13

Thunderbird [7100] wrote:
> On Sun, 15 Aug 2004 11:17:51 +0200, "nuser" <tortieSKRABVÆK@ofir.dk>
> wrote:
>
>> Der er vel ingen der mener at Marilyn Monroe ikke var sexet, og det
>> til trods for at hun i dag ville betegnes som "overvægtig". Hun
>> brugte en str. 42/44. Hvor mange af jer mænd vil uden at havde set
>> kvinden turde sige at I tænder på en der bruger str 44 ??
>
> Tja, min exkæreste brugte da størrelse 44 (Er det ikke også det man i
> normalt sprog kalder Large/X-Large??)

nok nærmest x- large... jeg har lige købt en nederdel i størrelse 40, og det
var en large.....

> Og jeg havde da igen problemer med at blivve tændt af hende.

manglede sku da også bare ;)

--
Knus, Sabina, som har en skøn somalipige der savner et nyt hjem....
send mig en mail hvis du er interesseret ;)



Anita (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 15-08-04 19:46

nuser wrote:

>Hvor mange af jer mænd vil uden at havde set
> kvinden turde sige at I tænder på en der bruger str 44 ??
>
> Mange hilsner
>
> Nuser
>
> Som ja..............bruger str. 44.....og som har en kæreste der
> tænder på mig *SSS*

Jeg synes desværre det bliver svært at finde tøj, der sidder pænt når jeg
når op i str. 42/44. Så når jeg når derop, prøver jeg så vidt muligt at
smide nogle kilo. 38/40 og til nød 42 passer helt klart bedst til mig. Men
nu er jeg heller ikke så høj, så måske det er derfor.

Venligst Anita



nuser (15-08-2004)
Kommentar
Fra : nuser


Dato : 15-08-04 21:22


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:411fae89$0$25989>
> Jeg synes desværre det bliver svært at finde tøj, der sidder pænt når jeg
> når op i str. 42/44. Så når jeg når derop, prøver jeg så vidt muligt at
> smide nogle kilo. 38/40 og til nød 42 passer helt klart bedst til mig. Men
> nu er jeg heller ikke så høj, så måske det er derfor.

hej Anita

Jeg er heller ikke høj ( 160 cm) men syntes jeg kan finde meget tøj hos
Ellos og Cellbes postordre, også i str. 44 *S*

hilsen

Nuser



Anita (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 16-08-04 14:33

nuser wrote:
> Jeg er heller ikke høj ( 160 cm) men syntes jeg kan finde meget tøj
> hos Ellos og Cellbes postordre, også i str. 44 *S*

Okay, jeg tør ikke rigtigt købe tøj via postordre. Jeg har i forvejen svært
ved at finde (især) bukser, der sidder pænt, så jeg vil vide på forhånd hvad
jeg køber. Jeg er også 160 cm lav

Venligst Anita



Lars Hansen (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Lars Hansen


Dato : 16-08-04 03:06


"nuser" <tortieSKRABVÆK@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:411f29e5$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

>
> Der er vel ingen der mener at Marilyn Monroe ikke var sexet, og det til
> trods for at hun i dag ville betegnes som "overvægtig". Hun brugte en str.
> 42/44. Hvor mange af jer mænd vil uden at havde set kvinden turde sige at
I
> tænder på en der bruger str 44 ??

En helt anden ting... Når nu en del kvinder fokuserer så meget på deres
vægt, og på nærmest at opnå modelmål, har det så overhovedet noget med
sex-appeal at gøre? Er det ikke snarere et forsøg på at signalere
selv-kontrol, selvværd og at man har styr på tingene?

Jeg mener iøvrigt at jeg på et tidspunkt læste om en undersøgelse der viste,
at det ikke var vægten der var afgørende for en kvindes sex-appeal, men
snarere proportionerne (forholdet mellem bryst, talje og hoftemål).

Det er spørgsmålet, hvad kvindernes motivation for at tabe sig egentlig er?

Lars



Boerge Rahbech Jense~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 16-08-04 10:00


"Lars Hansen" <larzimanfjerndette@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:aEUTc.38247$165.6506@news.easynews.com...

> En helt anden ting... Når nu en del kvinder fokuserer så meget på deres
> vægt, og på nærmest at opnå modelmål, har det så overhovedet noget med
> sex-appeal at gøre? Er det ikke snarere et forsøg på at signalere
> selv-kontrol, selvværd og at man har styr på tingene?

Det er meget muligt, du har ret.

> Jeg mener iøvrigt at jeg på et tidspunkt læste om en undersøgelse der
viste,
> at det ikke var vægten der var afgørende for en kvindes sex-appeal, men
> snarere proportionerne (forholdet mellem bryst, talje og hoftemål).

Tænker du på kvindernes eller mændenes forestillinger om kvindernes
sex-appeal?

> Det er spørgsmålet, hvad kvindernes motivation for at tabe sig egentlig
er?

Tja. Personligt tror jeg, det har meget at gøre med at føle sig accepteret -
ikke mindst hos andre kvinder.

Med venlig hilsen
Børge



Christina (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 16-08-04 10:59


>
>> Det er spørgsmålet, hvad kvindernes motivation for at tabe sig
>> egentlig er?
>
> Tja. Personligt tror jeg, det har meget at gøre med at føle sig
> accepteret - ikke mindst hos andre kvinder.
>
> Med venlig hilsen
> Børge

Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...



Paul (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 16-08-04 11:27


"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...


> >> Det er spørgsmålet, hvad kvindernes motivation for at tabe sig
> >> egentlig er?
> >
> > Tja. Personligt tror jeg, det har meget at gøre med at føle sig
> > accepteret - ikke mindst hos andre kvinder.

> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...

Så kan man jo listigt spørge: "Tror du ikke mange kvinder får det bedre med
sig selv ved at føle sig accepterede - ikke mindst hos andre kvinder?"

M.v.h.

Paul



Christina (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 16-08-04 14:03

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>
>>>> Det er spørgsmålet, hvad kvindernes motivation for at tabe sig
>>>> egentlig er?
>>>
>>> Tja. Personligt tror jeg, det har meget at gøre med at føle sig
>>> accepteret - ikke mindst hos andre kvinder.
>
>> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...
>
> Så kan man jo listigt spørge: "Tror du ikke mange kvinder får det
> bedre med sig selv ved at føle sig accepterede - ikke mindst hos
> andre kvinder?"
>
> M.v.h.
>
> Paul

well...jeg ville ikke, hvis det var ud fra så overfladisk et grundlag



Andropov (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 17-08-04 22:56

Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
> news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...
>
> Og kvinder, der får lavet større patter, gør det også bare for at få
> det bedre med sig selv?

>Nu er mine bud og meninger ikke dækkende for alt og alle, og det er
et
>spørgsmål jeg naturligvis ikke kan svare dig på, da det altid vil
være
>individuelt, men så lad mig omformulere...jeg HÅBER det er for at få
det
>bedre med dem selv, og altså ikke for andres skyld

Når hun får forbedret sine færdigheder ud i spansk er det vel også for
andres skyld :)

Christina (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 17-08-04 23:09

Andropov wrote:
> Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
>> news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>>> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...
>>
>> Og kvinder, der får lavet større patter, gør det også bare for at få
>> det bedre med sig selv?
>
>> Nu er mine bud og meninger ikke dækkende for alt og alle, og det er
>> et spørgsmål jeg naturligvis ikke kan svare dig på, da det altid vil
>> være individuelt, men så lad mig omformulere...jeg HÅBER det er for
>> at få det bedre med dem selv, og altså ikke for andres skyld
>
> Når hun får forbedret sine færdigheder ud i spansk er det vel også for
> andres skyld :)

Forhåbentlig mere for sin egen skyld At bivirkningen er at andre så får
glæde af det, er jo blot en behagelig bivirkning, som man ikke bør kimse
af.... :) selv



Jens Bruun (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 17-08-04 20:41

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...

Og kvinder, der får lavet større patter, gør det også bare for at få det
bedre med sig selv?

--
-Jens B.



Anita (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 17-08-04 21:08

Jens Bruun wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
> news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...
>
> Og kvinder, der får lavet større patter, gør det også bare for at få
> det bedre med sig selv?

Det gør de da temmelig sikkert.

De fleste har det jo bedre med sig selv når de føler sig accepteret og/eller
beundret af andre.

Venligst Anita



Jens Bruun (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 17-08-04 21:11

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:412264c0$0$8700$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> De fleste har det jo bedre med sig selv når de føler sig accepteret
og/eller
> beundret af andre.

Ja, der kan man sør'me bare se. Man lærer nyt hver dag.

--
-Jens B.



Anita (18-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 18-08-04 06:37

Jens Bruun wrote:
>> De fleste har det jo bedre med sig selv når de føler sig accepteret
>> og/eller beundret af andre.
>
> Ja, der kan man sør'me bare se. Man lærer nyt hver dag.

Du troede måske der føltes rart at folk tænker/siger ad, føj eller lignende
om én?

/Anita



Jens Bruun (18-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-08-04 08:04

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:4122ea14$0$25974$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Du troede måske der føltes rart at folk tænker/siger ad, føj eller
lignende
> om én?

Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde med små
bryster?

--
-Jens B.



Anita (18-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 18-08-04 18:25

Jens Bruun wrote:
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> news:4122ea14$0$25974$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>
>> Du troede måske der føltes rart at folk tænker/siger ad, føj eller
>> lignende om én?
>
> Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde med
> små bryster?

Hvis de hænger, så ja!

/Anita



vadmand (18-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 18-08-04 22:02


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:41238fe6$0$26387$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jens Bruun wrote:
> > "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> > news:4122ea14$0$25974$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> >
> >> Du troede måske der føltes rart at folk tænker/siger ad, føj eller
> >> lignende om én?
> >
> > Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde med
> > små bryster?
>
> Hvis de hænger, så ja!
>
Et er, at man tænker sit, men man kan fandeme holde sin kæft. Det er
ubehøvlet at kommentere folks fysiske mangler/særheder uden at være blevet
bedt om det.
Per V.



Anita (18-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 18-08-04 22:22

vadmand wrote:
> Et er, at man tænker sit, men man kan fandeme holde sin kæft. Det er
> ubehøvlet at kommentere folks fysiske mangler/særheder uden at være
> blevet bedt om det.
> Per V.

Helt enig.

Venligst Anita



Martin Nielsen / Får~ (19-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 19-08-04 12:01


> > Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde med
> > små bryster?
>
> Hvis de hænger, så ja!

Jeg gør under alle omstændigheder ;)



vadmand (19-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 19-08-04 13:05


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41248884$0$256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> > > Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde med
> > > små bryster?
> >
> > Hvis de hænger, så ja!
>
> Jeg gør under alle omstændigheder ;)
>
Mener du i fuldt alvor, at hvis du ser en pige med små bryster, går du hen
til hende og håner dem? Jeg håber, du har kronisk blå øjne.

Per V.



Anita (19-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 19-08-04 14:16

vadmand wrote:
>>>> Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde
>>>> med små bryster?
>>>
>>> Hvis de hænger, så ja!
>>
>> Jeg gør under alle omstændigheder ;)
>>
> Mener du i fuldt alvor, at hvis du ser en pige med små bryster, går
> du hen til hende og håner dem? Jeg håber, du har kronisk blå øjne.

Det kan være han kender nogen der tænker/siger sådan.

Men ikke desto mindre skræmmende. Er glad for at jeg ikke er løbet ind i den
type fyre.

Venligst Anita




vadmand (19-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 19-08-04 15:52


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:4124a729$0$25962$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

>
> Men ikke desto mindre skræmmende. Er glad for at jeg ikke er løbet ind i
den
> type fyre.
>
Jeg er sikkerpå, at du ville vær kvinde for at sætte dem på plads

Per V.



Anita (19-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 19-08-04 16:51

vadmand wrote:
> Jeg er sikkerpå, at du ville vær kvinde for at sætte dem på plads

Hehe, hvorfor tror du det?

Og så dog. Det er jo ikke fedt at blive mindet om, at man har små bryster
(eller er overvægtig eller andet) - noget man måske i forvejen er temmelig
ked af. Som teenager var det ikke let - idag lever jeg fint med det og kunne
ikke drømme om at ændre herpå.

Venligst Anita



Andropov (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 22-08-04 19:03

Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message

> For lige at sætte alt helt på plads omkring BH størrelser. Det er
> forskellen mellem målet UNDER brysterne og målet OMKRING brysterne
> der bestemmer skålens størrelse er forskellen ca 4-5 cm er det en A
> skål. 8-9 cm = B skål 12-14 cm = c skål 16-18 cm = D skål afhængig af
> hvem der producerer. Når man designer er der en helt præcis formel
> man bruger til den beregning.

>Det er helt rigtigt. Den forklaring var bare for omstændig til at jeg gad.
>Tænkte at fyrene nok ikke fattede det alligevel ;)

Kan vi ikke lige få det sat på en matematisk formel ? :)

PerX ... (24-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 24-08-04 01:59

In article <4124cb73$0$25959$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> Og så dog. Det er jo ikke fedt at blive mindet om, at man har små bryster
> (eller er overvægtig eller andet) - noget man måske i forvejen er temmelig
> ked af. Som teenager var det ikke let - idag lever jeg fint med det

Hvordan kom du så vidt?


Anita (24-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 24-08-04 13:35

PerX ... wrote:
>> Og så dog. Det er jo ikke fedt at blive mindet om, at man har små
>> bryster (eller er overvægtig eller andet) - noget man måske i
>> forvejen er temmelig ked af. Som teenager var det ikke let - idag
>> lever jeg fint med det
>
> Hvordan kom du så vidt?

Tja, man bliver vel hærdet med årene.

Men det springedne punkt blev at opdage, at der rent faktisk fandtes fyre,
der var ligeglade med brystmålet. At man sagtens kunne få en kæreste, et
parforhold og blive værdsat for den man nu engang er.

Men jeg hader stadig at se mig selv nøgen i spejlet.

Venligst Anita



PerX ... (04-09-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 04-09-04 23:53

In article <412b34ea$0$13829$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> > Hvordan kom du så vidt?
>
> Tja, man bliver vel hærdet med årene.
>
> Men det springedne punkt blev at opdage, at der rent faktisk fandtes fyre,
> der var ligeglade med brystmålet. At man sagtens kunne få en kæreste, et
> parforhold og blive værdsat for den man nu engang er.

Godt for dig :)


> Men jeg hader stadig at se mig selv nøgen i spejlet.

Men lidt surt..


Mette (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 21-08-04 08:31


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:41238fe6$0$26387$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jens Bruun wrote:
> > "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> > news:4122ea14$0$25974$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> >
> >> Du troede måske der føltes rart at folk tænker/siger ad, føj eller
> >> lignende om én?
> >
> > Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde med
> > små bryster?
>
> Hvis de hænger, så ja!

Ja - hvis de både hænger, er små og "indtørrede" efter amning - så JA!!!



vadmand (21-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 21-08-04 10:37


"Mette" <Mette@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:4126fa44$0$268$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:41238fe6$0$26387$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> > Jens Bruun wrote:
> > > "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> > > news:4122ea14$0$25974$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > >
> > >> Du troede måske der føltes rart at folk tænker/siger ad, føj eller
> > >> lignende om én?
> > >
> > > Nej. Kender du nogen, der tænker/siger det, når de ser en kvinde med
> > > små bryster?
> >
> > Hvis de hænger, så ja!
>
> Ja - hvis de både hænger, er små og "indtørrede" efter amning - så JA!!!
>
Nu gik spørgsmålet på,om de/du går hen og SIGER til vedkommende: "Ih, hvor
har du små/grimme/slatne bryster!"

Gør man virkelig det? I så fald står det ringere til med børneopdragelse og
almindelig høflighed, end jeg troede. Jeg ville til enhver tid gå ind for
frifindelse, hvis den tiltalte kvinde hamrede et baseballbat i masken på den
flab, der ikke kunne holde sin uforgribelige mening om hendes udseende for
sig selv.

Det samme gælder uønskede kommentarer til mænds eventuelle
overvægt/manglende muskler/diminutive forplantningsorganer: Tænk, hvad I
vil, snak med hinanden, hvis I ikke kan lade være - mend HOLD JERES KÆFT
over for vedkommende. Sandsynligvis ved de det godt og har ikke den mindste
brug for jeres dumsmarte kommentarer.

Per V.



Christina (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 17-08-04 21:39

Jens Bruun wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
> news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...
>
> Og kvinder, der får lavet større patter, gør det også bare for at få
> det bedre med sig selv?

Nu er mine bud og meninger ikke dækkende for alt og alle, og det er et
spørgsmål jeg naturligvis ikke kan svare dig på, da det altid vil være
individuelt, men så lad mig omformulere...jeg HÅBER det er for at få det
bedre med dem selv, og altså ikke for andres skyld



Feeling 102, acting ~ (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 17-08-04 21:54

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
news:41226d18$0$201$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jens Bruun wrote:
> > "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
> > news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> >> Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...
> >
> > Og kvinder, der får lavet større patter, gør det også bare for at få
> > det bedre med sig selv?
>
> Nu er mine bud og meninger ikke dækkende for alt og alle, og det er et
> spørgsmål jeg naturligvis ikke kan svare dig på, da det altid vil være
> individuelt, men så lad mig omformulere...jeg HÅBER det er for at få det
> bedre med dem selv, og altså ikke for andres skyld

Kvindemennesket skulle hellere snakke med en psykolog eller en psykiater om
problemet!





Mette (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 21-08-04 08:31


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cftn1b$2rkr$1@news.cybercity.dk...
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
> news:412086bd$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> > Jeg tror det har noget at gøre med, at få det bedre med sig selv...
>
> Og kvinder, der får lavet større patter, gør det også bare for at få det
> bedre med sig selv?

Helt klart. Det handler meget om at føle sig som kvinde. Hvis man ser
gajoler istedet for bryster, så kan man føle sig meget lidt kvindelig.
(Overvejede kraftigt brystforstørrelse engang, men det tog den naturlige
vægtøgning sig kærligt af..



Mette (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 21-08-04 08:29


"Lars Hansen" <larzimanfjerndette@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:aEUTc.38247> Jeg mener iøvrigt at jeg på et tidspunkt læste om en
undersøgelse der viste,


> at det ikke var vægten der var afgørende for en kvindes sex-appeal, men
> snarere proportionerne (forholdet mellem bryst, talje og hoftemål).

Og der tror jeg du har ret. Når man som jeg kun er 150 cm og dermed ikke har
så meget at fordele de ekstra kg. på er der desværre en tendens til at de
ikke sidder "rigtigt". Dvs - de sidder på maven og i taljen og ikke omkring
lår, røv og hofter. Dvs - "kvindelige former og kurver" er som regel, dem
der skaber en timeglas figur - uanset størrelse. Selvom jeg er rund, så er
det altså desværre ikke den "rette" form for rund - her er ingen timeglas,
kun tøndeform, når jeg tager på...





Boerge Rahbech Jense~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 15-08-04 09:50


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f14c5$0$248$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jeg ved ikke hvad det er med mig men jeg synes altså at hun nu havde 1000
> gange mere feminin udstråling end veninden som holdt model-mål... selvom
hun
> da osse er pæn - bare ikke på samme måde.- og det fortalte jeg hende da.

Det vil bestemt ikke undre mig, selvom jeg kun kender pigerne fra din
beskrivelse.

> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange kan
> bedst lide dem med model-mål?

Jeg kan nok bedst lide at være sammen med kvinder med en feminin udstråling
uden at være for slank. Slanke piger med begrænset udstråling kan jeg lide
at betragte på samme måde som et pænt kunstværk.

Med venlig hilsen
Børge



Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 10:59


> Det vil bestemt ikke undre mig, selvom jeg kun kender pigerne fra din
> beskrivelse.

Jeg tænker på dem i den størrelse du kan se i mit indlæg længere nede....
>

> Jeg kan nok bedst lide at være sammen med kvinder med en feminin
udstråling
> uden at være for slank.

Det feminine synes jeg netop kommer af slet ikke at være slank.... altså
lige som på billedet jeg har linket til. +/- lidt

Slanke piger med begrænset udstråling kan jeg lide
> at betragte på samme måde som et pænt kunstværk.

Nå... er det fordi de er så "kunstige"?

Drengekroppe siger jeg øv til.



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 15:27

On Sun, 15 Aug 2004 11:59:03 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>
>> Det vil bestemt ikke undre mig, selvom jeg kun kender pigerne fra din
>> beskrivelse.
>
>Jeg tænker på dem i den størrelse du kan se i mit indlæg længere nede....
>>
>
>> Jeg kan nok bedst lide at være sammen med kvinder med en feminin
>udstråling
>> uden at være for slank.
>
>Det feminine synes jeg netop kommer af slet ikke at være slank.... altså
>lige som på billedet jeg har linket til. +/- lidt
>
> Slanke piger med begrænset udstråling kan jeg lide
>> at betragte på samme måde som et pænt kunstværk.
>
>Nå... er det fordi de er så "kunstige"?
>
>Drengekroppe siger jeg øv til.
>

Hvem pokker siger at slanke piger, har drengekroppe. Du vil måske
hellere have D skåls bryster eller?
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 16:23


> Hvem pokker siger at slanke piger, har drengekroppe.

Øhhh det gør jeg sådan set - eller noget der ligner. Så lige OL i
vægtløftning for damer - og jeg siger fy for satan.


Du vil måske
> hellere have D skåls bryster eller?

Øhhh.... JA!



Anita (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 15-08-04 19:30

Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
>> Hvem pokker siger at slanke piger, har drengekroppe.
>
> Øhhh det gør jeg sådan set - eller noget der ligner. Så lige OL i
> vægtløftning for damer - og jeg siger fy for satan.
>
>
> Du vil måske
>> hellere have D skåls bryster eller?
>
> Øhhh.... JA!

Okay, så tager vi lige et hurtigt kursus i BH-størrelser

Når man tager på i vægt tager man typisk på i omkreds og kun ganske lidt i
bryststørrelse. Det betyder rent faktisk at man går _ned_ i skålstørrelse.
Forklaring: skålstørelsen på fx str. 75C er lige med skålstørelsen på
størrelse 80B (med plads til nogle ekstra kilo på sidebenene).

Ergo kan man ikke konkludere at 10 kilo+ = D-skål!
Man kan sagtens være overvægtig og have en A-skål.

Venlig hilsen Anita



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 23:34

On Sun, 15 Aug 2004 20:30:11 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
>>> Hvem pokker siger at slanke piger, har drengekroppe.
>>
>> Øhhh det gør jeg sådan set - eller noget der ligner. Så lige OL i
>> vægtløftning for damer - og jeg siger fy for satan.
>>
>>
>> Du vil måske
>>> hellere have D skåls bryster eller?
>>
>> Øhhh.... JA!
>
>Okay, så tager vi lige et hurtigt kursus i BH-størrelser
>
>Når man tager på i vægt tager man typisk på i omkreds og kun ganske lidt i
>bryststørrelse. Det betyder rent faktisk at man går _ned_ i skålstørrelse.
>Forklaring: skålstørelsen på fx str. 75C er lige med skålstørelsen på
>størrelse 80B (med plads til nogle ekstra kilo på sidebenene).
>
>Ergo kan man ikke konkludere at 10 kilo+ = D-skål!
>Man kan sagtens være overvægtig og have en A-skål.

i stand corrected :). Men ok en 75-80 A/B skål og tilnærmelsesvis C skål
er godt :)
--
Mvh
Flemming Jacobsen

J¤mfruen\) (22-08-2004)
Kommentar
Fra : J¤mfruen\)


Dato : 22-08-04 08:08


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:411faab9$0$25973$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Okay, så tager vi lige et hurtigt kursus i BH-størrelser
>
> Når man tager på i vægt tager man typisk på i omkreds og kun ganske lidt i
> bryststørrelse. Det betyder rent faktisk at man går _ned_ i skålstørrelse.
> Forklaring: skålstørelsen på fx str. 75C er lige med skålstørelsen på
> størrelse 80B (med plads til nogle ekstra kilo på sidebenene).

Det kan du ikke bare sige. Det er lige så forskelligt om piger tager på, på
brysterne, som om de får større Måz. Hos nogle sætter fedtet sig et sted,
hos andre et andet sted.

For lige at sætte alt helt på plads omkring BH størrelser. Det er forskellen
mellem målet UNDER brysterne og målet OMKRING brysterne der bestemmer
skålens størrelse er forskellen ca 4-5 cm er det en A skål. 8-9 cm = B skål
12-14 cm = c skål 16-18 cm = D skål afhængig af hvem der producerer. Når man
designer er der en helt præcis formel man bruger til den beregning.

>
> Ergo kan man ikke konkludere at 10 kilo+ = D-skål!
> Man kan sagtens være overvægtig og have en A-skål.

Du har fuldstændig ret.
Kærlige hilsner
J¤mfruen)



Anita (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 22-08-04 18:58

J¤mfruen) wrote:
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> news:411faab9$0$25973$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>> Okay, så tager vi lige et hurtigt kursus i BH-størrelser
>>
>> Når man tager på i vægt tager man typisk på i omkreds og kun ganske
>> lidt i bryststørrelse. Det betyder rent faktisk at man går _ned_ i
>> skålstørrelse. Forklaring: skålstørelsen på fx str. 75C er lige med
>> skålstørelsen på størrelse 80B (med plads til nogle ekstra kilo på
>> sidebenene).
>
> Det kan du ikke bare sige. Det er lige så forskelligt om piger tager
> på, på brysterne, som om de får større Måz. Hos nogle sætter fedtet
> sig et sted, hos andre et andet sted.

Hvorfor jeg også sagde "typisk". Det er vist de færreste der tager lige så
meget på på barmen som på resten af kroppen, men ja, vi er jo forskellige os
mennesker.

> For lige at sætte alt helt på plads omkring BH størrelser. Det er
> forskellen mellem målet UNDER brysterne og målet OMKRING brysterne
> der bestemmer skålens størrelse er forskellen ca 4-5 cm er det en A
> skål. 8-9 cm = B skål 12-14 cm = c skål 16-18 cm = D skål afhængig af
> hvem der producerer. Når man designer er der en helt præcis formel
> man bruger til den beregning.

Det er helt rigtigt. Den forklaring var bare for omstændig til at jeg gad.
Tænkte at fyrene nok ikke fattede det alligevel ;)

Venligst Anita



J¤mfruen\) (29-08-2004)
Kommentar
Fra : J¤mfruen\)


Dato : 29-08-04 07:31


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:4128dda2$0$8712$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> J¤mfruen) wrote:
> > "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> > news:411faab9$0$25973$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Hvorfor jeg også sagde "typisk". Det er vist de færreste der tager lige så
> meget på på barmen som på resten af kroppen, men ja, vi er jo forskellige
os
> mennesker.
>
> > For lige at sætte alt helt på plads omkring BH størrelser. Det er
> > forskellen mellem målet UNDER brysterne og målet OMKRING brysterne
> > der bestemmer skålens størrelse er forskellen ca 4-5 cm er det en A
> > skål. 8-9 cm = B skål 12-14 cm = c skål 16-18 cm = D skål afhængig af
> > hvem der producerer. Når man designer er der en helt præcis formel
> > man bruger til den beregning.
>
> Det er helt rigtigt. Den forklaring var bare for omstændig til at jeg gad.
> Tænkte at fyrene nok ikke fattede det alligevel ;)

Griner højt - dovenskaben længe leve.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)
--------
http://groups.msn.com/Slankforlivet/
Lad os samles i lokale grupper, til motion, socialt samvær og i debat støtte
og hjælpe hinanden.



PerX ... (24-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 24-08-04 02:12

In article <eDXVc.39526$Vf.2054560@news000.worldonline.dk>,
spam@hjertelys.dk says...
> For lige at sætte alt helt på plads omkring BH størrelser. Det er forskellen
> mellem målet UNDER brysterne og målet OMKRING brysterne der bestemmer
> skålens størrelse er forskellen ca 4-5 cm er det en A skål. 8-9 cm = B skål
> 12-14 cm = c skål 16-18 cm = D skål afhængig af hvem der producerer. Når man
> designer er der en helt præcis formel man bruger til den beregning.

Og alligevel har jeg læst at for de fleste så passer stang designede
BH'er ikke de fleste med lidt større barm. De fleste skal egentlig have
en BH syet efter deres egne mål.


J¤mfruen\) (29-08-2004)
Kommentar
Fra : J¤mfruen\)


Dato : 29-08-04 07:35


"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
news:MPG.1b94b442da60eaae98ac96@nntp2.usenetserver.com...

> Og alligevel har jeg læst at for de fleste så passer stang designede
> BH'er ikke de fleste med lidt større barm. De fleste skal egentlig have
> en BH syet efter deres egne mål.
>

Nu hvor mange får "lavet" større bryster, er udvalget af bh´er med store
skåle også blevet større, hvorfor der også er flere "modeller" at vælge
mellem. Derfor er det blevet langt lettere for os, med naturligt stor barm,
at finde "stang BHér" men prisen er stadig ca 700 kr og op, så jeg vælger
ofte at sy selv.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 23:33

On Sun, 15 Aug 2004 17:23:08 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>
>> Hvem pokker siger at slanke piger, har drengekroppe.
>
>Øhhh det gør jeg sådan set - eller noget der ligner. Så lige OL i
>vægtløftning for damer - og jeg siger fy for satan.

Det kan vi så gosdt blive enige om.

> Du vil måske
>> hellere have D skåls bryster eller?
>
>Øhhh.... JA!

Nej tak siger jeg bare.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Boerge Rahbech Jense~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 15-08-04 16:18


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f33e8$0$312$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> > Slanke piger med begrænset udstråling kan jeg lide
> > at betragte på samme måde som et pænt kunstværk.
>
> Nå... er det fordi de er så "kunstige"?

Det ved jeg ikke. Jeg har bare ingen følelse af noget bag facaden, og med et
citat fra en sang, jeg ikke lige husker titlen på, ønsker jeg "giv mig et
hjerte,
jeg kan røre".

Med venlig hilsen
Børge




Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 10:54

On Sun, 15 Aug 2004 09:46:12 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>Nu har vi jo snakket lidt om overvægtige. Jeg var til en indflytter-fest i
>går hos et veninde-par. Den ene en meget spinkel pige - sådan model mål i
>ved..
>
>Den anden havde taget noget på - ikke meget - bare så hun så kvindelig ud -
>siden sidst jeg havde set hende.
>
>Mange piger hopper jo i store T-shirts og prøvet at "gemme" det - inkl min
>kæreste.
>
>Men NØJ....... hende her - som jeg ellers aldrig havde tændt/tænkt på. Hun
>var godt nok flot. Hun turde gå i nederdel og top hvor man kan se lidt af
>maven OSV.
>
>Jeg talte endda med hende om det og hun vidste udemærket hun havde taget
>lidt på - måske 5 kg snakker vi om.
>
>Jeg ved ikke hvad det er med mig men jeg synes altså at hun nu havde 1000
>gange mere feminin udstråling end veninden som holdt model-mål... selvom hun
>da osse er pæn - bare ikke på samme måde.- og det fortalte jeg hende da.
>
>At hun bestemt da ikke skulle være ked af de ekstra 5 kg.
>
>Lad os lave en afstemning:
>
>Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange kan
>bedst lide dem med model-mål?

Tja ser jeg tilbage på samtlige af mine kærester har alle minus 1-21
stykker været overvægte og de sidste normalvægtige. Om jeg foretrækker
det ene frem for det andet er så meget sagt da det i mine øjne kommer an
på personen og ikke hvordan personen ser ud, om jeg falder for hende.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 12:09

Om jeg foretrækker
> det ene frem for det andet er så meget sagt da det i mine øjne kommer an
> på personen og ikke hvordan personen ser ud, om jeg falder for hende.

Ja hvis hun er en spasser ellers er det jo ligemeget... det er jeg enig
i,....



Paul (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 15-08-04 11:58


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f14c5$0$248$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...


> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange kan
> bedst lide dem med model-mål?

For mit vedkommende er det lige meget.

Jeg tænder på kvinder, som er glade for sig selv som de er og fremtræder
selvsikre.

M.v.h.

Paul



Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 12:20


> For mit vedkommende er det lige meget.
>
> Jeg tænder på kvinder, som er glade for sig selv som de er og fremtræder
> selvsikre.

Lige præcis, og hvis en med kvindelige former gør netop det er hun i mine
øjne extremt attraktiv.



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 15:35

On Sun, 15 Aug 2004 12:57:37 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>
>"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:411f14c5$0$248$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>
>> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange kan
>> bedst lide dem med model-mål?
>
>For mit vedkommende er det lige meget.
>
>Jeg tænder på kvinder, som er glade for sig selv som de er og fremtræder
>selvsikre.

For min skyld behøver de ikke at være selvsikre. Det skal jeg skam nok
hjælpe dem med at blive. Af en eller anden sjov grund så har mange af
mine kærester aldrig været tilfreds med deres krop. Enten så har de
syntes at de har haft for store/for små bryster, har vejet for meget,
eller bare været et eller andet galt. Og det "komiske" af det hele er så
at når vi går fra hinanden får jeg ros for at have været så størrende
over for dem og så har de også "lært" at accepterer deres krop som den
er, og har også fudnetr ud af at der faktisk findes fyre der kan lide
dem som de er og ikke vil have at de ændre sig.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 16:26


> For min skyld behøver de ikke at være selvsikre. Det skal jeg skam nok
> hjælpe dem med at blive. Af en eller anden sjov grund så har mange af
> mine kærester aldrig været tilfreds med deres krop. Enten så har de
> syntes at de har haft for store/for små bryster, har vejet for meget,
> eller bare været et eller andet galt. Og det "komiske" af det hele er så
> at når vi går fra hinanden får jeg ros for at have været så størrende
> over for dem og så har de også "lært" at accepterer deres krop som den
> er, og har også fudnetr ud af at der faktisk findes fyre der kan lide
> dem som de er og ikke vil have at de ændre sig.

Nej men de virker mere tiltrækkende hvis de ER selvsikre. MEn ellers giver
jeg dig ret i resten.



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 23:40

On Sun, 15 Aug 2004 17:26:12 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>
>> For min skyld behøver de ikke at være selvsikre. Det skal jeg skam nok
>> hjælpe dem med at blive. Af en eller anden sjov grund så har mange af
>> mine kærester aldrig været tilfreds med deres krop. Enten så har de
>> syntes at de har haft for store/for små bryster, har vejet for meget,
>> eller bare været et eller andet galt. Og det "komiske" af det hele er så
>> at når vi går fra hinanden får jeg ros for at have været så størrende
>> over for dem og så har de også "lært" at accepterer deres krop som den
>> er, og har også fudnetr ud af at der faktisk findes fyre der kan lide
>> dem som de er og ikke vil have at de ændre sig.
>
>Nej men de virker mere tiltrækkende hvis de ER selvsikre. MEn ellers giver
>jeg dig ret i resten.

Nu har jeg ikke lige haft fat i en pige der er selvsikker og er lidt
bange for at hvis at de er selvsikre at de så måske er det lidt for
meget og derfor tror at de er mere end de er. Sådan som nogle af
"modelpigerne" fx gør når at de er i byen. De tror/mener at de kan få
hvemsomhelst og derfor giver de ikke meningmand en chance om at komme
til "fadet".
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Johansen [600~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-08-04 12:44

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange kan
> bedst lide dem med model-mål?

Jeg kan bedst lide dem du beskriver og det er i mine øjne modelmål

Så lige den nye reklame for jeg tror det var Dove.. den med de dejlige
modeller som ikke ligner tændstikker.

NØJS hvor var det sexede, dejlige og lækre at se på... jeg blev helt
underlig i roen for det plejer ikke at være sådanne kvinder i slige
reklamer.

10 point til dem.

Det "sjove" er at de slet ikke er overvægtige.. ikke det der ligner bare
1 kg.. de var bare normale og som en kvinde skal være - med FORMER!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 13:21


> 10 point til dem.

Nej 20 da

>
> Det "sjove" er at de slet ikke er overvægtige.. ikke det der ligner bare
> 1 kg.. de var bare normale og som en kvinde skal være - med FORMER!

Netop... i dag har vi et helt forkert billede af hvad der er "overvægtigt"
og hvad der er normalvægtigt. Hende på det billede jeg linkede til kalder
jeg normalvægtig....




vadmand (15-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 15-08-04 14:25


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f5524$0$257$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>
> Netop... i dag har vi et helt forkert billede af hvad der er "overvægtigt"
> og hvad der er normalvægtigt. Hende på det billede jeg linkede til kalder
> jeg normalvægtig....
>
>
På amerikansk har man udtrykket "pleasingly plump." Quincy Jones har endda
skrevet en sang med den titel, og jeg tvivler på, at den pige, han skrev den
til, blev fornærmet.

Men hvad er der blevet af det gode, danske ord "buttet"? Det betegner jo
nætop en pænt afrundet, men ikke åleslank pige.

Per V.



Thunderbird [7100] (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-08-04 15:37

On Sun, 15 Aug 2004 14:20:48 +0200, "Martin Nielsen / Fårevejle"
<Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>
>> 10 point til dem.
>
>Nej 20 da
>
>>
>> Det "sjove" er at de slet ikke er overvægtige.. ikke det der ligner bare
>> 1 kg.. de var bare normale og som en kvinde skal være - med FORMER!
>
>Netop... i dag har vi et helt forkert billede af hvad der er "overvægtigt"
>og hvad der er normalvægtigt. Hende på det billede jeg linkede til kalder
>jeg normalvægtig....

Der er vi så ikke enig. Min personlige mening er at "store" deller= Ikke
normalvægtig. Det kan godt ske at min vægt (78-82 Kilo) gør at jeg i
systemet betragtes som normalvægtig, men den mindre "øl"vom jeg har gør,
at jeg stadig vil kalde migselv fed eller buttet i det mindste.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 16:28


> Der er vi så ikke enig. Min personlige mening er at "store" deller= Ikke
> normalvægtig. Det kan godt ske at min vægt (78-82 Kilo) gør at jeg i
> systemet betragtes som normalvægtig, men den mindre "øl"vom jeg har gør,
> at jeg stadig vil kalde migselv fed eller buttet i det mindste.


Hun har jo så ikke deller



Mette (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 21-08-04 08:34


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411f80f3$0$201$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> > Der er vi så ikke enig. Min personlige mening er at "store" deller= Ikke
> > normalvægtig. Det kan godt ske at min vægt (78-82 Kilo) gør at jeg i
> > systemet betragtes som normalvægtig, men den mindre "øl"vom jeg har gør,
> > at jeg stadig vil kalde migselv fed eller buttet i det mindste.
>
>
> Hun har jo så ikke deller

Bare vent til hun sætter sig ned - så har hun en ret stor mavedelle



Martin Johansen [600~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-08-04 19:27

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

> Nej 20 da

Så 30 da..

> Netop... i dag har vi et helt forkert billede af hvad der er
> "overvægtigt" og hvad der er normalvægtigt. Hende på det billede jeg
> linkede til kalder jeg normalvægtig....

Enig dog vil jeg tilføje at hun er på den "tunge" side, ikke at det gør
noget men hun må heller ikke tage mere på.

Erotisk buttede kvinder... der er sq noget ved det

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 21:25


"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2004.08.15.18.26.44.554539@website.tuxx.dk...
> Martin Nielsen / Fårevejle skrev:
>
> > Nej 20 da
>
> Så 30 da..
nej 40!

Og i øvrigt 100% enig!



Martin Johansen [600~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 16-08-04 08:32

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

>> Så 30 da..
> nej 40!
>
> Og i øvrigt 100% enig!



--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


PerX ... (15-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 15-08-04 16:02

In article <411f14c5$0$248$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Jadahva@SPAMhotmail.com says...
> Jeg talte endda med hende om det og hun vidste udemærket hun havde taget
> lidt på - måske 5 kg snakker vi om.
>

LOL - 5 kg kan man jo dårlig se.


Martin Nielsen / Får~ (15-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 15-08-04 16:35


> LOL - 5 kg kan man jo dårlig se.

Ja så var det måske 10 måske. Jeg har ikke så stor erfraing med at
vægt-bedømme.

Men det var i al fald så man kunne se deet



TDJ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : TDJ


Dato : 16-08-04 12:26

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote in
news:411f14c5$0$248$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange
> kan bedst lide dem med model-mål?

Det er sjovt, for da jeg startede med at sæge en kæreste på nettet
(ja, nogle er jo nødt til at finde dem den vej *G*) var det ikke
lige de "runde" jeg gik efter. Men jeg er endt med en dejlig
pige med masser af humør og temperament og frigjorthed, selv om hun
vejer måske 30 kg for meget.

Og nu kunne jeg slet ikke forestille mig at være sammen med en
tændstik i str. 34. Jeg ville klart savne noget at "holde om".
Det er faktisk næsten lige så lækkert at mærke hendes bløde kurver om
maven som det er at mærke brysterne.

Så ja, runde piger kan også anbefales. Også i størrelse XL.

--
---
fjern alle madvarer ved svar

my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Martin Johansen [600~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 16-08-04 18:37

TDJ skrev:

> næsten lige så lækkert at mærke hendes bløde kurver om maven som det
> er at mærke brysterne.

Sjovt du nævner det. Sådan har jeg det også med konen som max "bør"
tabe 10 kg hvis hun da absolut skal tabe sig... Hendes mave er bare
dejlig. (plejer sq at være patterne man fremhæver *GG*)

Det er bare skønt at røre ved det hele... hun forstår det ikke. Men der
er jo så meget kvinder ikke forstår )

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Mark Thomas Gazel (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 16-08-04 13:48

Hej Martin

> Hvor mange kan bedst lide kvinder som jeg beskriver, og hvoor mange kan
> bedst lide dem med model-mål?

Jeg er helt klart til de piger med lidt til både gården og gaden.

Se bare på Dove's nye reklame. Den har fået hammer meget opmærksomhed i
England, fordi det er buttede, naturlige modeller de bruger.

De fleste er trætte af tandstikkere med silikonebryster.


--
Med venlig hilsen

Mark


Martin Nielsen / Får~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 16-08-04 14:07


>
> De fleste er trætte af tandstikkere med silikonebryster.

Jamen så er vi jo rørene enige... hvor sender de den reklame??
>



Anita (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 16-08-04 14:38

Mark Thomas Gazel wrote:
> Se bare på Dove's nye reklame. Den har fået hammer meget opmærksomhed
> i England, fordi det er buttede, naturlige modeller de bruger.

Buttede? Det synes jeg bestemt ikke de er. Men ja, hatten af for at gå mod
strømmen i branchen.

> De fleste er trætte af tandstikkere med silikonebryster.

Me 2!

Venligst Anita



Martin Johansen [600~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 16-08-04 18:39

Anita skrev:

> Mark Thomas Gazel wrote:
>> Se bare på Dove's nye reklame. Den har fået hammer meget opmærksomhed
>> i England, fordi det er buttede, naturlige modeller de bruger.
>
> Buttede? Det synes jeg bestemt ikke de er. Men ja, hatten af for at gå
> mod strømmen i branchen.

Nej det er jo præcis netop ikke buttede. Min pige vejer måske 5-10 mere
end de gør sådan lidt omregnet.

Og så er der folk der mener hun skal smide 20-25kg... seriøst.

Jeg kan kun ryste på hovedet.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Anita (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 16-08-04 18:58

Martin Johansen [6000] wrote:
> Og så er der folk der mener hun skal smide 20-25kg... seriøst.
>
> Jeg kan kun ryste på hovedet.

Ja, de skulle skamme sig. Andre kan da ALDRIG nogensinde bestemme om hun
skal det. Hvis nogen sagde det til mig ville jeg blive temmelig vred og bede
dem passe sig selv.

Venligst Anita



Martin Johansen [600~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 16-08-04 19:03

Anita skrev:

> Ja, de skulle skamme sig. Andre kan da ALDRIG nogensinde bestemme om hun
> skal det. Hvis nogen sagde det til mig ville jeg blive temmelig vred og
> bede dem passe sig selv.

Hun blev/blir heller ikke just glad. Så må jeg jo bare få hende i godt
humør igen...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Martin Johansen [600~ (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 16-08-04 18:38

Mark Thomas Gazel skrev:

> Se bare på Dove's nye reklame. Den har fået hammer meget opmærksomhed i
> England, fordi det er buttede, naturlige modeller de bruger.

Uha den reklame er bare SÅ fræk.. de er jo totalt dejlige de modeller de
har brugt.

Mon den findes på nettet?

> De fleste er trætte af tandstikkere med silikonebryster.

Det forståes.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Mette (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 21-08-04 08:44


"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2004.08.16.17.37.45.922803@website.tuxx.dk...
> Mark Thomas Gazel skrev:
>
> > Se bare på Dove's nye reklame. Den har fået hammer meget opmærksomhed i
> > England, fordi det er buttede, naturlige modeller de bruger.
>
> Uha den reklame er bare SÅ fræk.. de er jo totalt dejlige de modeller de
> har brugt.
>
> Mon den findes på nettet?

http://www.dovefirmfriends.co.uk/

Og jeg synes da de ser ret slanke ud...:/



Martin Johansen [600~ (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 21-08-04 14:03

Mette skrev:

>> Mon den findes på nettet?
>
> http://www.dovefirmfriends.co.uk/
>
> Og jeg synes da de ser ret slanke ud...:/

De _er_ slanke men du finder mange mænd som kalder dem fede og klamme..
man kunne få lyst til at slå dem for hvis der er noget de kvinder _ikke_
er så er det netop overvægtige.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Feeling 102, acting ~ (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 21-08-04 14:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message
news:pan.2004.08.21.13.02.33.339875@website.tuxx.dk...
> Mette skrev:
>
> >> Mon den findes på nettet?
> >
> > http://www.dovefirmfriends.co.uk/
> >
> > Og jeg synes da de ser ret slanke ud...:/
>
> De _er_ slanke men du finder mange mænd som kalder dem fede og klamme..
> man kunne få lyst til at slå dem for hvis der er noget de kvinder _ikke_
> er så er det netop overvægtige.

Jeg synes nu ikke, at de er hverken slanke eller fede. De ser ganske normale
ud. Endvidere er det jo ikke udseendet, det kommer an på. Det er personens
sjæl, som er det mest interessante IMHO.





Martin Johansen [600~ (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 21-08-04 22:23

skrev:

> Jeg synes nu ikke, at de er hverken slanke eller fede. De ser ganske

Præcis. De er ganske normale.

> normale ud. Endvidere er det jo ikke udseendet, det kommer an på. Det er
> personens sjæl, som er det mest interessante IMHO.

Ja hvis man skal leve sammen med hende så ja. Hvis det er et engangsknald
nede i byen så er det udelukkende udseendet der tæller.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Feeling 102, acting ~ (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 22-08-04 00:39

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message
news:pan.2004.08.21.21.22.40.776268@website.tuxx.dk...
> skrev:
>
> > Jeg synes nu ikke, at de er hverken slanke eller fede. De ser ganske
>
> Præcis. De er ganske normale.

Ja.

> > normale ud. Endvidere er det jo ikke udseendet, det kommer an på. Det er
> > personens sjæl, som er det mest interessante IMHO.
>
> Ja hvis man skal leve sammen med hende så ja. Hvis det er et engangsknald
> nede i byen så er det udelukkende udseendet der tæller.

Nu praktiserer jeg ikke selv engangsknald (jeg lever i cølibat), men jeg
tror, at du har ret.




Christina (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 22-08-04 06:57

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message
> news:pan.2004.08.21.21.22.40.776268@website.tuxx.dk...
>> skrev:
>>
>>> Jeg synes nu ikke, at de er hverken slanke eller fede. De ser ganske
>>
>> Præcis. De er ganske normale.
>
> Ja.
>
>>> normale ud. Endvidere er det jo ikke udseendet, det kommer an på.
>>> Det er personens sjæl, som er det mest interessante IMHO.
>>
>> Ja hvis man skal leve sammen med hende så ja. Hvis det er et
>> engangsknald nede i byen så er det udelukkende udseendet der tæller.
>
> Nu praktiserer jeg ikke selv engangsknald (jeg lever i cølibat), men
> jeg tror, at du har ret.

Det tror jeg ikke...ud fra hvad jeg har set, (praktiserer ikke selv
engangsknald) er udseendet fuldstændig ligegyldigt, efterhånden som natten
skrider frem - ihvertfald indtil næste morgen




Martin Johansen [600~ (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 22-08-04 11:15

Christina skrev:

> Det tror jeg ikke...ud fra hvad jeg har set, (praktiserer ikke selv
> engangsknald) er udseendet fuldstændig ligegyldigt, efterhånden som
> natten skrider frem - ihvertfald indtil næste morgen

Tja... ja. Hvis man bliver tilstrækkelig fuld så kan det være det er
ligemeget indtil næste morgen som du siger.. så vågner man op, vender
sig om og tænker: "Hvad fanden er der lige sket der?? Sådan så hun ikke
ud i går?!?"

Og så hader man sig selv resten af ugen... )

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Christina (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 22-08-04 19:33

Martin Johansen [6000] wrote:
> Christina skrev:
>
>> Det tror jeg ikke...ud fra hvad jeg har set, (praktiserer ikke selv
>> engangsknald) er udseendet fuldstændig ligegyldigt, efterhånden som
>> natten skrider frem - ihvertfald indtil næste morgen
>
> Tja... ja. Hvis man bliver tilstrækkelig fuld så kan det være det er
> ligemeget indtil næste morgen som du siger.. så vågner man op, vender
> sig om og tænker: "Hvad fanden er der lige sket der?? Sådan så hun
> ikke ud i går?!?"
>
> Og så hader man sig selv resten af ugen... )

Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter, samtidig med,
at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle om det *g*



Jan Hansen (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Jan Hansen


Dato : 22-08-04 21:42


"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:4128e73b$0$317$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > Og så hader man sig selv resten af ugen... )
>
> Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter, samtidig
med,
> at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle om det *g*
>
Du bærer det sgu i stiv arm Christina, respekt !
De fleste kvinder der er blevet afvist (med tilbagevirkende kraft) som du er
blevet her, de ville hade de mænd som prøver at gøre dem til grin.



Feeling 102, acting ~ (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 22-08-04 22:53

"Jan Hansen" <jahans@yahoo.com> wrote in message
news:412904fa$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:4128e73b$0$317$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > >
> > > Og så hader man sig selv resten af ugen... )
> >
> > Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter, samtidig
> med,
> > at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle om det *g*
> >
> Du bærer det sgu i stiv arm Christina, respekt !
> De fleste kvinder der er blevet afvist (med tilbagevirkende kraft) som du
er
> blevet her, de ville hade de mænd som prøver at gøre dem til grin.

Jeg tror, der er noget, du helt har misforstået her.




Christina (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 23-08-04 08:55

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "Jan Hansen" <jahans@yahoo.com> wrote in message
> news:412904fa$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4128e73b$0$317$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>>
>>>> Og så hader man sig selv resten af ugen... )
>>>
>>> Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter,
>>> samtidig med, at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle
>>> om det *g*
>>>
>> Du bærer det sgu i stiv arm Christina, respekt !
>> De fleste kvinder der er blevet afvist (med tilbagevirkende kraft)
>> som du er blevet her, de ville hade de mænd som prøver at gøre dem
>> til grin.
>
> Jeg tror, der er noget, du helt har misforstået her.





Feeling 102, acting ~ (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 23-08-04 15:18

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
news:4129a447$0$297$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Feeling 102, acting 17 wrote:
> > "Jan Hansen" <jahans@yahoo.com> wrote in message
> > news:412904fa$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >>
> >> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> >> news:4128e73b$0$317$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >>>>
> >>>> Og så hader man sig selv resten af ugen... )
> >>>
> >>> Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter,
> >>> samtidig med, at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle
> >>> om det *g*
> >>>
> >> Du bærer det sgu i stiv arm Christina, respekt !
> >> De fleste kvinder der er blevet afvist (med tilbagevirkende kraft)
> >> som du er blevet her, de ville hade de mænd som prøver at gøre dem
> >> til grin.
> >
> > Jeg tror, der er noget, du helt har misforstået her.
>
>

Jeg er så heldig, at have en høj intelligens, så jeg kan forstå de rette
sammenhænge.



Christina (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 23-08-04 08:54

Jan Hansen wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:4128e73b$0$317$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>
>>> Og så hader man sig selv resten af ugen... )
>>
>> Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter,
>> samtidig med, at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle om
>> det *g*
>>
> Du bærer det sgu i stiv arm Christina, respekt !
> De fleste kvinder der er blevet afvist (med tilbagevirkende kraft)
> som du er blevet her, de ville hade de mænd som prøver at gøre dem
> til grin.

æh, nu var det ikke lige mig der var kvinden i deres oplevelser, jeg var
blot den ven de betroede sig til



Jan Hansen (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Jan Hansen


Dato : 23-08-04 16:15


"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:4129a2ff$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > æh, nu var det ikke lige mig der var kvinden i deres oplevelser, jeg var
> blot den ven de betroede sig til
>
Ja ja, i mangel af egen succes, er andres fiasko ikke at foragte.
Er det ikke sådan man siger ?



Christina (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 23-08-04 18:52

Jan Hansen wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:4129a2ff$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> æh, nu var det ikke lige mig der var kvinden i deres oplevelser,
>>> jeg var
>> blot den ven de betroede sig til
>>
> Ja ja, i mangel af egen succes, er andres fiasko ikke at foragte.
> Er det ikke sådan man siger ?

Hvad hentyder du til? Er slet ikke med i jeres volapyk snak om mig, men
interessant er det sikkert



Martin Johansen [600~ (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 23-08-04 17:39

Christina skrev:

> Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter, samtidig
> med, at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle om det *g*

Haha lidt sjov skal man jo ha'

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Christina (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 23-08-04 18:52

Martin Johansen [6000] wrote:
> Christina skrev:
>
>> Jo tak, jeg har måttet høre på mange flove mænd i ugen efter,
>> samtidig med, at jeg undrede mig over deres behov for at fortælle om
>> det *g*
>
> Haha lidt sjov skal man jo ha'

Vel skal man så



Martin Johansen [600~ (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 22-08-04 11:14

skrev:

> Nu praktiserer jeg ikke selv engangsknald (jeg lever i cølibat), men jeg
> tror, at du har ret.

Noget er vi da enige om

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


PerX ... (24-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 24-08-04 02:21

In article <pan.2004.08.21.13.02.33.339875@website.tuxx.dk>,
visit_my@website.tuxx.dk says...
> Mette skrev:
>
> >> Mon den findes på nettet?
> >
> > http://www.dovefirmfriends.co.uk/
> >
> > Og jeg synes da de ser ret slanke ud...:/
>
> De _er_ slanke men du finder mange mænd som kalder dem fede og klamme..
> man kunne få lyst til at slå dem for hvis der er noget de kvinder _ikke_
> er så er det netop overvægtige.

Mon ikke det mest er drenge som siger det? ;)


PerX ... (24-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 24-08-04 02:30

In article <4126fd4d$0$278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Mette@nospam.dk says...

> > Mon den findes på nettet?
>
> http://www.dovefirmfriends.co.uk/
>
> Og jeg synes da de ser ret slanke ud...:/

Hallå, hender der med de store fordele (i den røde top) er da klippet ud
af den danske version? :)


Mette (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 21-08-04 08:37


"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cfqa7o$1vo$1@news.net.uni-


> Se bare på Dove's nye reklame. Den har fået hammer meget opmærksomhed i
> England, fordi det er buttede, naturlige modeller de bruger.

Men læg igen mærke til typen af "buttede" modeller - de har stadigvæk den
rette figur - og ingen af dem har stor runde bløde mave eller manglende
talje. De har stadigvæk figuren.
Men der er mange alm. kvinder, der ville dø for sådan en figur - det er bare
ikke sådan alle kvinder ser ud, blot fordi de tager på i vægt. Heller ikke
selvom det kun drejer sog om 5-10 kg.



Rene' Hjorth (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 21-08-04 13:29

[Mette | Sat, 21 Aug 2004 09:36:51 +0200]

>Men læg igen mærke til typen af "buttede" modeller - de har stadigvæk den
>rette figur - og ingen af dem har stor runde bløde mave eller manglende
>talje. De har stadigvæk figuren.

Jeps, enig. Det kan godt være at de ikke alle har været spiseforstyrret
modeller gennem mange år - men det er stadig utroligt smukke kvinder, ikke
just hverdagsagtige husmødretyper.

Ikke at reklamer partout skal være dette, men det er lidt falsk at slå sig
op med at det er helt elmindelige mennesker man bruger i reklamerne, når det
er tydeligt at kvinderne er valgt forde de et tæske flotte :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Mette (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 22-08-04 12:45


"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Jeps, enig. Det kan godt være at de ikke alle har været spiseforstyrret
> modeller gennem mange år - men det er stadig utroligt smukke kvinder, ikke
> just hverdagsagtige husmødretyper.

Præcis! Tag en tur i svømmehallen - så kan man se hvordan rigtige
almindelige kvinder der har født et barn eller to ser ud - bløde maver, der
hos nogle slasker, selvom de er slanke, flade bryster, ikke så meget talje,
blævrelår og strækmærker!

Men sådan ser vi ud - og de feste af os er stolte af det Vi har jo fået
nogle smukke børn


> Ikke at reklamer partout skal være dette, men det er lidt falsk at slå sig
> op med at det er helt elmindelige mennesker man bruger i reklamerne, når
det
> er tydeligt at kvinderne er valgt forde de et tæske flotte :)

Amen!
BT havde engang en billedserie med kvinder i alle størrelser - og de var
herligt forskellige - også dem i samme størrelse. Ingen af dem var
"tæskeflotte" a la Dove-reklamen, men smukke på deres egen måde.

Livet sætter spor...



Martin Johansen [600~ (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 22-08-04 14:11

Mette skrev:

> Men sådan ser vi ud - og de feste af os er stolte af det Vi har jo
> fået nogle smukke børn

Børn er sq ikke smukke

> BT havde engang en billedserie med kvinder i alle størrelser - og de var
> herligt forskellige - også dem i samme størrelse. Ingen af dem var
> "tæskeflotte" a la Dove-reklamen, men smukke på deres egen måde.

Den kan jeg godt huske. De var ganske alm. i forskellige størrelser.

> Livet sætter spor...

Ja hvad enten vi vil det eller ej.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Lars Hansen (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Lars Hansen


Dato : 22-08-04 18:24


"Mette" <Mette@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:4128874d$0$268$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>

> Amen!
> BT havde engang en billedserie med kvinder i alle størrelser - og de var
> herligt forskellige - også dem i samme størrelse.

De kan stadig beses

http://tinyurl.com/6quqx

Lars




PerX ... (24-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 24-08-04 02:03

In article <4126fb8f$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Mette@nospam.dk says...
>
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:cfqa7o$1vo$1@news.net.uni-
>
>
> > Se bare på Dove's nye reklame. Den har fået hammer meget opmærksomhed i
> > England, fordi det er buttede, naturlige modeller de bruger.
>
> Men læg igen mærke til typen af "buttede" modeller - de har stadigvæk den
> rette figur - og ingen af dem har stor runde bløde mave eller manglende
> talje. De har stadigvæk figuren.

Heh, ja det er i virkeligheden skræmmende med den reklame, at dem de
viser skal være "kiksede" på en eller anden måde.


Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177500
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408518
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste