Kan ikke bruge mailadresser?
Fra : Marberg

Dato : 15-08-04 08:11

Jeg har just skiftet til Mozilla og det har jeg indtil nu ikke fortrudt,
men et lille problem har jeg dog.

Jeg har ovennævnte mail adresse som det ses, og den fungerer upåklagelig
men udover den har jeg fire andre mail adresser som alle er oprettet hos
TIC.

Nu kan jeg ikke hente post eller sende fordi den hele tiden skriver;

Indtast din adgangskode til xxxxxxx@mail.dk og det forstår jeg ikke en
levende dyt af. Jeg mener helt bestemt at jeg aldrig har givet den
adresse en adgangskode.

Hvad gør jeg??

MVH
Marberg

Fra : Anders Lund

Dato : 15-08-04 09:03

Marberg wrote:

> Indtast din adgangskode til xxxxxxx@mail.dk og det forstår jeg ikke en
> levende dyt af. Jeg mener helt bestemt at jeg aldrig har givet den
> adresse en adgangskode.

Det vil sige at din POP3 konto ikke har nogen adgangskode? Ikke at jeg
kender TDCs systemer, men jeg ville tro den ville brokke sig, hvis man
ikke gav en konto nogen adgagskode.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Marberg

Dato : 15-08-04 09:18

Anders Lund skrev:

> Det vil sige at din POP3 konto ikke har nogen adgangskode?

Jo min mailadresse har, altså marberg@adslhome.dk men den samme adganga
kode kan jeg ikke bruge til de andre mailadresser?

MVH
marberg

Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-08-04 09:24

Marberg wrote:

> Jo min mailadresse har, altså marberg@adslhome.dk men den samme adganga
> kode kan jeg ikke bruge til de andre mailadresser?
>
> MVH
> marberg

Du har kun en emailadresse. De andre er alias. Det vil sige at folk der
sender til dem faktisk bare sender til din alm. emailadresse. Derfor
skal du bruge den alm. når du henter.

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : Marberg

Dato : 15-08-04 10:01

> Du har kun en emailadresse. De andre er alias. Det vil sige at folk der
> sender til dem faktisk bare sender til din alm. emailadresse. Derfor
> skal du bruge den alm. når du henter.

Det forstår jeg ikke helt, jeg kan da godt både sende og hente hvis jeg
går ind på TDC online mail, men jeg kan ikke bruge de samme adresser i
Mozilla? uden det kræver en eller anden adgangskode?
Hvorfor?

MVH
marberg

Fra : Marberg