Rust og Maling
Fra : Morten Linder Petter~

Dato : 14-08-04 21:39

Hej i kloge mennesker :)

Jeg har min lille bil, som desværre er ved at få rød hunde :/
- da jeg gerne vil holde den en del år endnu, skal der gøres noget...
(hvilket egentlig var planen da jeg købte den).

Nu har jeg luret rundt på nettet for at finde nogen der laver sådan noget...

men enten finder jeg en automaler der ikke ordner rust osv.. eller også
finder jeg nogen der laver pladearbejde...

findes der ikke et firma der gør begge dele?

Eller en privatperson der keder sig om aftenen og mangler hjælp med noget
edbgrej... eller kontanter.. hvad ved jeg.

Det er er altså ikke en opfordring til sort arbejde, men et desperat forsøg
på at finde et sted, hvor det er nemt...

Jeg skal ikke selv til at skille bilen ad.

nogen derude der ved noget? :)

pft

/Morten

Fra : Morten Linder Petter~

Dato : 14-08-04 21:48

Måske jeg lige skulle skrive at jeg gemmer mig i københavnstrup :)

Fra : Claus

Dato : 14-08-04 22:06

"Morten Linder Pettersson" <mailto:morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
"Rust og Maling"

> [...]
>
> pft
>
> /Morten
>
> De fleste autoværksteder laver vel både og???
Måske er det sådan som på mit værksted, at de laver
pladearbejdet og samarbejder med en automaler som de
har tillid til.
Men hvis det er en gammel bil kan det jo hurtigt blive
dyrt at lade de proffesionelle lave det hele???

hilsen Claus

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.116.243.18)

Fra : Morten Linder Petter~

Dato : 15-08-04 12:55

Hej Claus

Tak for svaret :)

Den er fra 93, og er ikke specielt rusten.. jeg ved hvad der skal laves, men
min kammerat har ikke så meget tid mere til den slags sjov :/

(altså pladearbejdet).

Derfor kunne jeg godt tænke mig et sted, hvor jeg kunne køre hen, stille
bilen, og komme igen en uge senere og vupti. Jeg gætter på, at der er et par
timers pladearbejde...

Jeg tænkte bare, at hvis der var et sted der kunne begge dele, kunne man
måske med lidt held holde sig under 10.000 ekskls. moms.

/Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-08-04 16:54

Morten Linder Pettersson wrote:
> [...]
> også finder jeg nogen der laver pladearbejde...
>
> findes der ikke et firma der gør begge dele?
>

> Jeg skal ikke selv til at skille bilen ad.

Prøv hos www.trlak.dk / www.trskadecenter.dk (firmaerne hører sammen)
De klarer alt hvad du ønsker, men det er ikke gratis

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Morten Linder Petter~

Dato : 15-08-04 18:12

Absolut heller ikke nødvendigt :)

- bare jeg ikke skal lege detektiv selv og finde alle de steder osv.. :)

tak for det.

/Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-08-04 19:18

Morten Linder Pettersson wrote:
> Absolut heller ikke nødvendigt :)
>
> - bare jeg ikke skal lege detektiv selv og finde alle de steder osv..
> :)
>
> tak for det.

Velbekomme.

Bare spørg efter Kim (værkfører på skadecenter) derude, så kan han give dig
en pris på det hele samlet.

Per
www.perbeer.ninja.dk