Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Is på vippen
Fra : Erik W.

Dato : 14-08-04 20:52

Her en deltager uden for konkurrence i isspisningskonkurrencen.
Hvis jeg må være med så vil jeg da gerne, men det er taget her i
eftermiddag.
Mvh Erik

Fra : J Madsen

Dato : 14-08-04 21:19

Erik W. wrote:
> Her en deltager uden for konkurrence i isspisningskonkurrencen.
> Hvis jeg må være med så vil jeg da gerne, men det er taget her i
> eftermiddag.

Den link kan kun anvendes af læssere på news.tele.dk
hvad er det du henviser til?

--
Hilsen Madsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-08-04 00:13

J Madsen skrev:

>Den link kan kun anvendes af læssere på news.tele.dk
>hvad er det du henviser til?

Hvorfor skulle det kun virke på TDCs newsserver?

Hvis det ikke virker hos dig, så er det fordi den newsserver du
bruger ikke har modtaget det.
--
Knud

Fra : J Madsen

Dato : 15-08-04 15:29

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Hvorfor skulle det kun virke på TDCs newsserver?

Det må jeg vedgå at det ikke passer

> Hvis det ikke virker hos dig, så er det fordi den newsserver du
> bruger ikke har modtaget det.

Har fundet ud af årsagen, sunsite.dk var sat som standart new's server med
det resultat at OE forsøgte at hente den der, selv om jeg læste news via
news.cybercity.dk mapen.
Har på dette tidspunkt mulighed for at finde den på news.cybercity.dk hvis
det var en henvisning til dk.binaer, det ældste der på serveren er
iøjeblikket kun 8 timer gammelt, så cybercity's news server (dk.binaer) kan
ikke bruges til meget

--
Hilsen Madsen

Fra : Torben Andresen

Dato : 15-08-04 07:08

> Den link kan kun anvendes af læssere på news.tele.dk

Virker fint her på UNI-C's newsserver.

/Torben

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-08-04 00:23

On Sun, 15 Aug 2004 01:13:13 +0200
Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Hvorfor skulle det kun virke på TDCs newsserver?
>
> Hvis det ikke virker hos dig, så er det fordi den newsserver du
> bruger ikke har modtaget det.

mange newsservere har ikke binære grupper med da disse ofte bruges til
at sprede warez frem for fornuftigt brug.

MVH
Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-08-04 00:55

Kim Schulz skrev:

>mange newsservere har ikke binære grupper med da disse ofte bruges til
>at sprede warez frem for fornuftigt brug.

Ja, og ?

Klart, at så man ikke bruge et link til et indlæg i en binær
gruppe til noget, men derfor er det alligevel noget vrøvl at
skrive, at linket kun kan bruges på TDCs newsserver.

Et link til et newsindlæg i en textonly-gruppe, som ikke findes
på TDCs newsserver kan jeg ikke bruge til noget.

Så det har det ikke noget at gøre med, om det er et binært indlæg
eller ej, men et spørgsmål om gruppen findes på den benyttede
newsserver og om indlægget er nået frem.

J. Madsen bruger Cybercity og de har ihvertfald dk.binaer, så er
indlægget modtaget der, så kan linket også bruges på CCs
newsserver.
--
Knud

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-08-04 00:56

On Sun, 15 Aug 2004 01:54:53 +0200
> [...]

> gruppe til noget, men derfor er det alligevel noget vrøvl at
> skrive, at linket kun kan bruges på TDCs newsserver.

ja klart. men det har jeg nu heller aldrig sagt noget om.

MVH
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-08-04 08:01

"Erik W." <erik.w@mail.com> wrote in message

> Her en deltager uden for konkurrence i isspisningskonkurrencen.
> Hvis jeg må være med så vil jeg da gerne, men det er taget her i
> eftermiddag.

Hvorfor poster du det ikke i tråden med ugens billeder? Så formelle er
"reglerne" heller ikke. Jeg har lagt det her:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/erik-w-33.jpg, så du kan bare smide det
link i den anden tråd.

--
-Jens B.

Fra : Erik W.

Dato : 15-08-04 08:19

"Jens Bruun" skrev i news:cfn1o5$30k5$1@news.cybercity.dk...

> Hvorfor poster du det ikke i tråden med ugens billeder? Så formelle er
> "reglerne" heller ikke. Jeg har lagt det her:
> [...]

Jeg siger tak Jens. Det vil jeg gøre.

Mvh Erik