Hatten är din?! VIGTIGT!!!
Fra : icjinu

Dato : 14-08-04 21:25

Jeg har forgæves prøve at finde den legendariske "Hatten är din" flash
video! Er der nogen der kan give mig et link der virker? Det skal ikke
være på den oprindelige side (http://come.to/hatten), den er død!

TAK!

Fra : Veset

Dato : 14-08-04 21:41

Prøv her: http://tlf.cx/hatten-ar-din.swf

--
Veset

Fra : Marianne

Dato : 15-08-04 16:25

Den er SKØN!

Findes der mon andre ?????

mvh
marianne

Fra : Brian Lund

Dato : 15-08-04 17:49

> Den er SKØN!
>
> Findes der mon andre ?????

Hjælp mig Pia!; http://www.jokke-svin.dk/htm/video.php

Brian

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-08-04 00:26

Marianne wrote:
> Den er SKØN!
>
> Findes der mon andre ?????

Masser.
http://hem.passagen.se/turkhits/

'Fiskpinnelåten' er en af mine favoritter.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : G.B.

Dato : 20-08-04 20:38

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i meddelelsen news:cg3cui
$2s3e$1@news.cybercity.dk:

> 'Fiskpinnelåten' er en af mine favoritter.

Kan du komme til! Feeedest! ))))

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Marianne

Dato : 22-08-04 12:17

Og hvorfor kan jeg ikke høre dem?? Kræver det noget bestemt sw, som ikke er
standard i Windows?

mvh
marianne

Fra : Brian Lund

Dato : 22-08-04 13:38

> Og hvorfor kan jeg ikke høre dem?? Kræver det noget bestemt sw, som ikke
er
> standard i Windows?

Jeg tænkte jeg lige ville høre "fiskpinnelåten", men det skulle jeg ikke,
det kræver RealPlayer, og det program er djævlens værk :( - Men det er det
du skal installere, hvis du vil høre dem...

Brian

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-08-04 17:17

Brian Lund wrote:

> [...]
> ikke, det kræver RealPlayer, og det program er djævlens værk :( - Men
> det er det du skal installere, hvis du vil høre dem...

Der findes noget der hedder 'Real Alternative' som man kan bruge hvis
man er træt af pis.
http://home.hccnet.nl/h.edskes/finalbuilds.htm (længere nede på siden)

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Marianne

Dato : 22-08-04 18:55

> Der findes noget der hedder 'Real Alternative' som man kan bruge hvis
> man er træt af pis.
> http://home.hccnet.nl/h.edskes/finalbuilds.htm (længere nede på siden)

Det virker smukt. Tak

(hvor ved man sådan noget fra?)

mvh
Marianne

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-08-04 14:44

Marianne wrote:

> Det virker smukt. Tak
>
> (hvor ved man sådan noget fra?)

Hvis man er god til at bruge internettet kan man finde ud af rigtig
mange ting.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : G.B.

Dato : 22-08-04 23:51

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i meddelelsen

> ikke, det kræver RealPlayer, og det program er djævlens værk :( - Men

FlashPlayer kan gøre det.