DETTE ER GRATIS
Fra : Øistein Nilsen

Dato : 14-08-04 16:45

Her får vi muligheten til å gi bort gratis bredbånd til alle vi måtte
ønske samtidig som vi kan tjene penger på dette.

Dette er noe av det flotteste jeg har sett.

Spre dette ut til ABSOLUTT alle du kjenner World Wide.

Tenk på alle dine kontakter og nettverks venner, tenk på land og områder som
ikke har dette tilbudet i dag, tenk på hva dette kommer til å bety
fremmover.

GRATIS BREDBÅND TIL ALLE!!!!

JUICE blir det største selskapet som noensinne har levert bredbånd.
Er du med før 1. oktober i år, får du gratis bredbånd for resten av livet.
I tillegg får du betalt $48 for hver du gir gratis bredbånd.

Ved hjelp av en helt ny komprimeringsteknikk trengs ikke engang en adsl
linje.
Alle med modem >9600 Baud eller ISDN kan få JUICE bredbånd.

Les mer om dette på URL
http://www.juiceboosted.com/index.php?RequestId=2&Id=uwa2wxa

Alt Du trenger å gjøre er å klikke på linken ... finne "GET JUICE" på toppen
av siden og registrere ditt navn og e-postadresse.Da får Du tilsendt
programvaren etter 1 oktober, som tar mindre enn et minutt og laste ned. Og
hvis Du i tillegg kjenner noen andre som vil ha dette, registrerer Du deg
som affiliate medlem og registrerer disse via din side.

Da får du ca 35 Euro pr.stk.(336 Nkr.!) og ca 3 euro pr. stk som disse igjen
registrerer osv..

Gratis bredbånd er en stor fordel for oss som bruker dette så mye, og
HUSK at penger spart er dobbelt så mye verdt som penger tjent..

Har du bredbånd allerede sier du? Men det er vel ikke gratis, så bare kjør
på.

Etter 1 oktober kan du altså være gratis på nett, så la nå alle du kjenner
få den sjansen også da.....

Jeg jobber i nettverksbransjen så jeg ser det som en stor fordel at de jeg
jobber sammen med kan være mest og billigst mulig på nett.

Hvor mange à 35 ? (stk.) klarer du å legge inn innen 1 oktober?
Og husk... nå gir du bort kostnadsfritt internett til alle du kjenner.
Jeg hadde blitt sur om jeg ikke ble fortalt om dette i tide!!!

Litt svar på noe av det som har kommet:
Juice har nok lært mye av nettverksbransjen om hvilken markedsføring
som er best.

Alle som selger noe må ha satt av penger til markedsføring.
Disse kan du få en del av om du videresender denne mailen etter at du
først selv registrerer deg. Etter 1 oktober fortsetter du å motta penger for
anbefalinger av dette produktet, men for nye brukere etter denne denne
datoen vil bredbåndet koste ca 45 kr. pr. mnd.
Ca 10% av det som de fleste betaler i dag... derfor....
siden det er gratis nå så, bør du som allerede har i dag også tenke deg
om...

Veeeeldig mange sitter på internett om dagen, det går tregt noen ganger,
men med litt tålmodighet har du spart alt det du har tenkt å bruke på
internett "for life". Det er mest å tjene på å spare!

Vet du forresten hvilken beslutning folk flest har tapt mest penger på????

"Dette ser bra ut, men jeg er litt skeptisk. Så det er nok best å vente å
se"

Lykke til.... også de skeptiske...

Bruksanvisning for hva du gjør..

Fascinerende med gratis bredbånd resten av livet...
Har oppdaget at dette er lettere enn som så å administrere vedr påmelding..

Gå bare til adressen:

http://www.juiceboosted.com

Står ikke mitt ID nummer der, skriv det inn: uwa2wxa

Meld deg på, det er gratis.

Du får en mail fra selskapet, med bruker ID og passord.

Ta vare på denne.

De du vil gi dette til, gjør likedan, bare at de bruker DIN ID.

Enklere kan det ikke bli

--
All the best
Øistein Nilsen

To claim your free copy, send a blank e-mail to:
e-curs@GetResponse.com

FREE E-BOOKS AND FREE E-COURSE:
http://bacn.mygiicms.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-08-04 17:58

Øistein Nilsen wrote:

> GRATIS BREDBÅND TIL ALLE!!!!

Dette er fup og svindel, lad være med at lade dig lokke med på vognen.
Det påståede bredbånd kan simpelthen ikke lade sig gøre teknisk. Mit gæt
er, at projektet er en form for pyramidespil eller noget andet, hvor man
vil lokke penge fra naive stakler.

Det eneste positive, der kan siges om projektet, er, at man ikke
tillader spam. Jeg har derfor meldt Øistein Nielsen for overtrædelse af
reglerne, må han straks blive cuttet fra projektet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen