London/ Reading
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 14-08-04 13:34

Hejsa til alle

Jeg er helt ny i denne gruppe, så bær venligst over med mig, hvis jeg kvajer
mig for meget lige her i starten*S*

Lørdag d 4 sep rejser jeg til London med SAS, jeg skal derefter videre til
Reading, lidt vest for London.

Søndag skal jeg se en stor marsvineudstilling i Reading og købe en masse
marsvin, inden jeg mandag formiddag vender næsen hjemad.

Men.... da jeg for snart 7 år siden tog næsten samme tur (Bare byt Reading
ud med Luton) havde jeg fundet Det Engelske turistbureau i Kbh., hvor jeg
kunne finde alle mulige oversigter over f. ex. Bed&Breakfast, kort over
forskellige områder af det sydlige England og priser på tog.

Men det ser ud til at touristbureau'et er lukket nu. Så spørgsmålet er om
der er nogen her der ved hvor jeg så kan finde især oversigt over B&B i
Reading og transportmuligheder?

Jeg har selvfølgelig kigget på nettet, men det er svært at overskue med B&B
og deres priser og hvad man får for pengene og beliggenhed. Og transport
mulighederne er helt uoverskuelige for mig. Er det f ex muligt at tage en
eller anden form for hurtigbus fra Heathrow? Eller er der kun tog? Osv.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi.
Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

Fra : Jette

Dato : 15-08-04 09:52

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse
> Hejsa til alle

[Snip]

> [...]
> mulighederne er helt uoverskuelige for mig. Er det f ex muligt at tage en
> eller anden form for hurtigbus fra Heathrow? Eller er der kun tog? Osv.

Hej Pernille

Der er en fremragende busforbindelse fra Heathrow til stationen i Reading.
Du kan se køreplan her: http://www.railair.com/wheretoboardyourcoach.html

B&B kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men mon ikke det er til at finde
noget på nettet? Jeg vil tro, der ligger en del i Caversham, som kun er en
kort gåtur fra stationen.

God tur.

Jette

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 15-08-04 11:10

> Der er en fremragende busforbindelse fra Heathrow til stationen i Reading.
> Du kan se køreplan her: http://www.railair.com/wheretoboardyourcoach.html

Tusind mange gange tak. Jeg frygtede lidt at skulle ud og svinge med store
transportkasser, fyldt op med en snes marsvin i hver, og samtidig skifte tog
2-3 gange.

Jeg har fundet en del link til B&B, men der er meget stor forskel på
priserne, og samtidig har jeg desværre ikke et bykort over Reading, så jeg
evt. kunne se hvor udstilling afholdes i forhold til et overnatningssted.

VH Pernille

Fra : Jette

Dato : 15-08-04 12:37

> [...]
> evt. kunne se hvor udstilling afholdes i forhold til et overnatningssted.

Jamen så har du her et andet nyttigt link: http://www.streetmap.co.uk/

Vh

Jette

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 16-08-04 08:58

> [...]

> kunne finde alle mulige oversigter over f. ex. Bed&Breakfast, kort over
> forskellige områder af det sydlige England og priser på tog.

http://www.reading-guide.co.uk

Her finder du alt hvad du har behov for at vide (tror jeg om Reading.
Inkl. B&B og kort.

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/