Monograde Olie / SAE50
Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 14-08-04 13:17

Jeg har brug for nogle liter monograde SAE50 olie, til en gammel shovelhead
og jeg ville blot høre om nogle skulle kende et sted (gerne biligt) hvor
den slags kan købes fra gaden i hovedtadsområdet? Det er vel ikke noget der
kan findes på tankstationer og almindelige mc-forretninger?

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Rasmus

Dato : 15-08-04 07:57

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> kan findes på tankstationer og almindelige mc-forretninger?

prøv hos div. mc/knallert værksteder. Min yamaha FS-1 køre med SAE30, så mon
ikke en 50´er er til at skaffe ?

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 15-08-04 14:52

Kasper Mejlgaard skrev i meddelelsen

> [...]
> (gerne biligt) hvor den slags kan købes fra gaden i hovedtadsområdet?
> Det er vel ikke noget der kan findes på tankstationer og almindelige

Hvis det må være fra udlandet, så har www.louis.de en Delo SAE50 mineralsk
olie der netop egner sig til HD. Den har bestillingsnr. 10038948 og koster
3,95 Euro/Liter. Forsendelse koster 6,95 Euro uanset hvor meget du
bestiller.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Robert Sørensen

Dato : 15-08-04 15:29

Du kan også købe Castrol GTX SAE50 hos Mekanomen...eller hvad det nu hedder,
det hed før Østergaard.
Det er egentlig en udemærket olie til billige penge, som kan bruges til din
Shovel.

/Robert

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 15-08-04 16:37

Robert Sørensen skrev i meddelelsen

> [...]
> hedder, det hed før Østergaard.
> Det er egentlig en udemærket olie til billige penge, som kan bruges

Snip

Robert, det er ikke mig der forespørger på monograde olie, men det er mit
svar du svarer på. Nok om det. Er du ikke lige flink at læse på
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html om hvordan man besvarer et
indlæg. Det gør det meget mere læsbart hvis du svarer under det du citerer.

Ps. det er ikke ment som et surt opstød Bare en lille reminder.