Positionen på kanonvraget ved Saltholm
Fra : Søren Bergh Jensen

Dato : 14-08-04 11:44

Hej dykkere

Jeg sidder og gennemgår min liste over vragpositioner og ser, at jeg ikke
har positionen på kanonvraget. Jeg kan heller ikke finde positionen på
UV-guiden. Er der en der kan hjælpe mig med den.

M.v.h.
Søren BJ

Fra : HKN

Dato : 14-08-04 12:29

"Søren Bergh Jensen" <soren.bergh@jensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> har positionen på kanonvraget. Jeg kan heller ikke finde positionen på
> UV-guiden. Er der en der kan hjælpe mig med den.

55.38.689 - 12.52.126 WGS84

Mvh

Henrik

Fra : Søren Bergh Jensen

Dato : 14-08-04 12:49

Hej Henrik

Tak for hjælpen. Det var lige den jeg manglede.

M.v.h.
Søren BJ