nyhedsgrupper
Fra : KP

Dato : 14-08-04 10:59

Fra : John Frandsen

Dato : 14-08-04 11:04

Fra : KP

Dato : 14-08-04 11:29

Tak for svaret.
Hvis jeg klikker på 'vis' kommer der
kun disse frem:

Navigationsrude
Læserude
Påmindelser
Værktøjslinier
Statuslinie

Kan man ikke importere de nyhedsgrupper som
man igennem outlook express var med i over til
outlook?
Hilsen kim

Fra : Søren Andersen

Dato : 14-08-04 12:12

KP wrote:
> Kan man ikke importere de nyhedsgrupper som
> man igennem outlook express var med i over til
> outlook?
> Hilsen kim

Outlook 2003 har ikke selv en indbygget nyhedslæser, men bruger Outlook
Express som (ekstern) nyhedslæser.

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : KP

Dato : 14-08-04 12:47

"Søren Andersen" <shababababa¤¤¤¤¤@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> -- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
> -- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Vil det sige at jeg skal åbne outlook express
for at læse nyhedsgrupperne?
Hilsen kim

Fra : DonE

Dato : 14-08-04 12:55

"KP" <kongstad@petersen.tdcadsl.INVALID.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren Andersen" <shababababa¤¤¤¤¤@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vil det sige at jeg skal åbne outlook express
> for at læse nyhedsgrupperne?
> Hilsen kim

Nej.....og ja!
Jeg starter outlook express indefra Microsoft Outlook 2003.
Kan bare ikke lige huske hvordan jeg fik knappen frem.
Men jeg søgte på google

--

DonE

Fra : DonE

Dato : 14-08-04 12:58

"DonE" <DonE@udbyder.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg starter outlook express indefra Microsoft Outlook 2003.
> Kan bare ikke lige huske hvordan jeg fik knappen frem.

Men det var noget med:
Funktioner, tilpas.......og derefter er jeg blank sorry

--

DonE

Fra : Søren Andersen

Dato : 14-08-04 12:57

KP wrote:
> Vil det sige at jeg skal åbne outlook express
> for at læse nyhedsgrupperne?
> Hilsen kim

Ja, dog kan dette også gøres med et shortcut inde fra Outlook ved at
kostumisere "Go" menuen...

Fra : KP

Dato : 14-08-04 13:15

> [...]
>
> --
> -- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
> -- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Du skriver :
Ja, dog kan dette også gøres med et shortcut inde fra Outlook ved at
kostumisere "Go" menuen...

kan du forklare det på dansk ?
hilsen kim

Fra : Søren Andersen

Dato : 14-08-04 13:42

KP wrote:
> kan du forklare det på dansk ?
> hilsen kim

Undskyld, men jeg arbejder med den engelske version - så må melde pas... men
DonE var inde på noget af det.

Selv bruger jeg ikke genvejen inde fra outlook, af 3 grunde:
1. Hvorfor bruge en masse system resourcer ved at starte Outlook, hvis jeg
bare vil læse nyheder?
2. Det er hurtigere at starte Outlook Express direkte fra Task baren, end at
gå gennem menuen i Outlook
3. Og vigtigst, jeg har installeret OE-QuoteFix til Outlook Express - som
skal startes udenfor Outlook alligevel.

Link til OE-QuoteFix:: http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/
Fint supplerende program til OE's nyhedslæser.

Fra : KP

Dato : 14-08-04 14:03

> [...]
>
> --
> -- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
> -- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.
Tak for svarene.
Jeg har nu afinstalleret alle konti i outlook express.
Så åbner jeg bare den når jeg skal ind på
nyhedsgrupperne.
Fortsat god dejlig varm weekend.
Hilsen kim

Fra : Søren Andersen

Dato : 14-08-04 20:24

KP wrote:
> Tak for svarene.
> Jeg har nu afinstalleret alle konti i outlook express.
> Så åbner jeg bare den når jeg skal ind på
> [...]

Velbekomme, og i lige måde! :)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-08-04 12:33

Søren Andersen skrev:

> Outlook 2003 har ikke selv en indbygget nyhedslæser, [..]

Men man kan efter sigende godt få news ind i Outlook vha. dette
program: <http://www.mapilab.com/outlook/nntp/>. Jeg har dog
ikke selv prøvet det.

--
Hilsen