Skærme
Fijala 3554
Xerox XL775D?
Fra : Rasmus I

Dato : 14-08-04 08:38

Da jeg kraftigt overvejer at gå fra CRT til TFT, har jeg kigget lidt på
markedet... Jeg er blevet ret "hooked" på Xerox' 17" pga. det gode billede
og så er designet jo enormt flot:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40769. Jeg mener selv den er ok
til mit behov - som er meget blandet (tekst, film, spil m.m.). Nogen der kan
anbefale eller fråråde skærmen?

Fra : Repzak

Dato : 14-08-04 11:39

> [...]
> markedet... Jeg er blevet ret "hooked" på Xerox' 17" pga. det gode billede

Hej

JEg har en xl-795, som i øvrigt er den 4 på et ½ år, og jeg skal have en
anden nu her igen... Jeg bliver ved med at få nogle med mærke pletter, ala
Grade C paneler... Men da ingen andre herinde end mig har opdaget sådan
noget ved jeg ikke hvad jeg skal sige :)

Men træt af at bytte skærme er jeg da...

(dog her jeg / er der 3 års onsite garenti på, ved ikke om det er den der
sælger det der skal udbyde det eller det er generalt)

Kasper

Fra : Peter Holm

Dato : 15-08-04 06:36

Rasmus I wrote:
> [...]
> er ok til mit behov - som er meget blandet (tekst, film, spil m.m.).
> Nogen der kan anbefale eller fråråde skærmen?

jeg bruger en XL775D til både film, nyeste 3D spil og grafisk arbejde. Jeg
har haft den 1 år og ELSKER denne skærm. 5 stjerner herfra.

Mvh
Peter

Fra : Anders [8000]

Dato : 15-08-04 22:03

>Nogen der kan
> anbefale eller fråråde skærmen?

5 stjerner til den herfra.

Fra : Janner

Dato : 16-08-04 08:26

5 stjerner og thumbs up herfra

Kanon skærm

Hygge

Jan

Fra : Johnny

Dato : 17-08-04 21:31

Min søn har en sådan skærm og jeg selv en LG Flatron 1710B. Jeg er dybt
misundelig på hans skærm. Den står knivskarpt og utrolig flot. Han ser film
og spille bla. CS på den. 13 med en pil op.....

Johnny

Fra : asap

Dato : 21-08-04 02:31

Har nu haft en XL775 i et døgn. Den er pragtfuld!

Takker...

Fra : Peter

Dato : 22-08-04 14:58

Bragende god skærm. Har haft den i 3 dage nu. Perfekt til både office, film
og spil!

ingen pixelfejl

Fra : Dennis

Dato : 01-09-04 12:37

"Rasmus I" <dsl147843@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> til mit behov - som er meget blandet (tekst, film, spil m.m.). Nogen der

Alt for sent, men jeg vil også blande mig..

!3.. Pil op.. Alt er perfekt..
Den er så flot at konen ikke vil have gemt computeren i et værelse, men
stående i stuen
Og den har en fantastisk billede.. Har aldrig haft fejl.. jo da kablet
faldt ud af putte, men så kan jeg lære at skrue det fast

Den skal have mine aller højeste anbefalinger..
Har haft den i 7-8 mdr, og har aldrig fortrudt købet...

Mvh Dennis