Ansøgning om boligstøtte
Fra : Simon Klitgaard

Dato : 13-08-04 09:47

Hej.

Jeg bor pt. til fremleje og skal til at søge boligstøtte.

Når jeg anvender denne blanket:
http://blanket02.aarhus.dk/visblanket.asp?blanket=aabs340&afdeling=nb05 står
der at sektion B skal udfyldes af ejendommens administrator. Skal dette være
den egentlige udlejer eller den person jeg fremlejer af?

Boligstøttekontoret svarer ikke på mine mails og de har åbentbart ikke noget
telefonnummer så håber I kan svare :)

Mvh.
Simon

Fra : Hans B.

Dato : 13-08-04 11:54

> [...]
være
> den egentlige udlejer eller den person jeg fremlejer af?

Det skal være den person du fremlejer af. Har selv prøvet det samme - og der
er ingen tvivl.

mvh

Hans

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-08-04 13:10

"Simon Klitgaard" <mrsmooth@FJERNprivat.dk> skrev:

> [...]
> nb05 står der at sektion B skal udfyldes af ejendommens
> administrator. Skal dette være den egentlige udlejer eller den

Efter sigende kan man også selv udfylde sektion B, hvis man medsender
en kopi af lejekontrakten.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Simon Klitgaard

Dato : 13-08-04 20:55

> Efter sigende kan man også selv udfylde sektion B, hvis man medsender
> en kopi af lejekontrakten.

Jeg siger mange tak for det svar jeg håbede på :)

/Simon

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-08-04 21:57

> Jeg siger mange tak for det svar jeg håbede på :)

Ja jeg garanterer ikke noget

Men andre har her i gruppen nævnt, at de har haft held med det.

--
Morten http://miljokemi.dk