Castle strike
Fra : Aragorn24

Dato : 13-08-04 21:17

Efter mine mørke brækoplevelser med DOOM3 (spild af penge) har jeg smidt
mig over castle strike.

jeg er nået til "3" bane, hvor jeg første gang ser en borg, der er ild i,
missionen er at beskytte borgen. og dræbe fjenden, det har jeg gjort, men
spillet går ikke videre til næste bane, nogen der ved hvad jeg skal
gøre``?``??

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 13-08-04 21:56

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> Efter mine mørke brækoplevelser med DOOM3 (spild af penge) har jeg smidt
> mig over castle strike.

Synd du dropper Doom III pga. mørket!!

Et tip ville ha været at skrue op for Gamma enten via consollen, eller i
Windows..

F.eks hvis du har et Nvidia kort, så kan det nemt ændres i Nview.. sættes
Gammaet op fra 1 til 1.94 så kan du spille det uden brug af lommelygten
(undtagelsesvis små gange uden lys).
Man skulle næsten tro af 1.94 gamma settingen er sådan spilprogramørerne har
haft deres skærme justeret, for med denne instilling er lyset som i alle
andre spil, og farver ser ud til at være korrekte - og langt fra
overbelyste.
- Til jer der ikke har spillet men vil teste mit råd, prøv at finde tjekke
disse screenshots fra gamespot.com, og vælg ovennævnte gammeinstilling:

http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screenindex.html

Men Aragorn24, du burde prøve det hvis du ikke har smidt spillet ud!
PLEASE giv Doom III en chance, det er et fed fed horror shoot 'em up spil,
med umådelig fed grafik!

Mvh. Martin

(Og ja ja, jeg ved godt dette svar hører til i
firstpersonshooter-undergruppen, men så læser han det jo ikke vel! )

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 22:07

Martin Ohlsson wrote:
> [...]
> - Til jer der ikke har spillet men vil teste mit råd, prøv at finde
> tjekke disse screenshots fra gamespot.com, og vælg ovennævnte

Takker for tippet, Martin. Den husker jeg lige. Har desværre ikke fået
spillet endnu. Nu prøver jeg at bestille det et andet sted.