Roller Coaster 3 .. hvornår?
Fra : Mark - Jensen -

Dato : 13-08-04 10:29

Jeg kan se at Roller Coaster 3 er på vej, og det ser jo utrolig flot
ud med 3d og sådan
(screenshots:
http://www.gamerankings.com/itemrankings/ItemMessageDetails.asp?itemid=919973&topicid=63114
)

Men det kniber for mig at se en release dato. Er der nogen der ved
noget?

ellers kool med både Roller coaster 3 og Transport tycoon ny
(locomotion) i samme efterår (forhåbentlig)

Fra : Nicolai

Dato : 13-08-04 10:39

> ellers kool med både Roller coaster 3 og Transport tycoon ny
> (locomotion) i samme efterår (forhåbentlig)

Ja, de 2 glæder vi os til - alt hvad Sid Meyer laver! :)
Ingen når ham :)

http://pc.ign.com/release/?fromint=1

Her står der 7.9 for locomotion og 2.11 for Rollercoaster 3

Fra : Mark - Jensen -

Dato : 13-08-04 10:47

On Fri, 13 Aug 2004 11:39:19 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com>
wrote:

>Ja, de 2 glæder vi os til - alt hvad Sid Meyer laver! :)
>Ingen når ham :)

Lol da. Du mener vel Chris Sawyer?

Sid Meyer har intet med de 2 nævnte serier at gøre.

Fra : Nicolai

Dato : 13-08-04 11:16

> Lol da. Du mener vel Chris Sawyer?
>
> Sid Meyer har intet med de 2 nævnte serier at gøre.

Ja ok - Det er Chris Sawyer - men ingen når stadig Sid Meyer ;)