Doom 3 til tider for mørk ?
Fra : Kim

Dato : 12-08-04 19:16

Jeg er godt nok ikke nået så langt endnu,
men dette spil virker dybt mørkt for mig...

Bliver det ved med at være baner/misioner
hvor det er så dyb gonat mørkt ?

For hvis det gør det så syntes jeg pengene
er givet dårligt ud... så hellere et spil som FarCry
med god afveksling...

Hvad mener I andre ?

Mvh Kim

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 20:21

Du provokerer og får til gengæld følgende svar.
Flyt til FPS gruppen, fjols.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-08-04 21:28

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> wrote in message
> Du provokerer og får til gengæld følgende svar.
> Flyt til FPS gruppen, fjols.
>
> --
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

OG du Gerner-Fjols FUT i din SENG
Kurt

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 23:10

On Thu, 12 Aug 2004 22:27:37 +0200, "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> wrote in message

>OG du Gerner-Fjols FUT i din SENG
>Kurt

Tag du og saml den lort op du lige skrev.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Avalanche

Dato : 12-08-04 21:49

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> Du provokerer og får til gengæld følgende svar.
> Flyt til FPS gruppen, fjols.
>
> --
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Gerner styr nu dit opkast....
eller luk øjnene og få dig et liv udenfor newsgroups.

Bo

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 23:13

On Thu, 12 Aug 2004 22:49:19 +0200, "Avalanche" <crow_104@hotmailxxx.com> wrote
in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>Gerner styr nu dit opkast....
>eller luk øjnene og få dig et liv udenfor newsgroups.
>
>Bo

Fjolser skriver den slags som du skriver, men så har de ikke noget liv uden for
newsgroups.
Der er reserveret en plads til dig i muddergruppen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : preben nielsen

Dato : 13-08-04 19:13

> [...]

noget liv uden for
> newsgroups.
> Der er reserveret en plads til dig i muddergruppen.

Kan vi ikke få lukket diskutionen om hvorvidt Gerner har et liv
udenfor denne newsgroup eller ej ?

Stikprøver af Gerners indlæg for den seneste 7-10 dage viser, at
Gerner er aktiv her på (bl.a.) disse tidspunkter:

10:55
11:05
11:44
13:54
14:02
15:56
17:53
18:02
19:00
19:22
21:14
22:08
22:33
00:15

Mit bud er at Gerners ikke-newsgroup-relaterede liv ligger mellem
00:15 og 10:55, hvor han sikkert sover eller forpester en anden
newsgroup. Det ubenyttede tidsrum mellem kl.19:22 og 21:14 skyldes
sandsynligvis indkøb i den lokale Seven-Eleven.

Gerner et liv udenfor newsgroups ? I think not......

FUT: somewhere else......
Gerner-FUT: skråt ..

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-04 00:04

"Avalanche" <crow_104@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse

> Gerner styr nu dit opkast....
> eller luk øjnene og få dig et liv udenfor newsgroups.

Kan vist ikke betale sig at prøve at få Gerner til at forstå at der findes
et liv udenfor newsgroups..
Så vidt google afslører, så har han huseret usenet en hel del år
efterhånden, jeg har fundet klager over ham helt tilbage fra 1996 (Betjent
Dipple blev han kaldt dengang).
Så han har brugt 8+ år på at "uddanne" sig til netbetjent, hvor andre har
brugt den samme tid på at uddanne sig til psykologer og nu ryster opgivende
på hovedet over mandens mangel på "liv".
Manden er som et dårligt program der konstant kommer med den samme
fejlmelding:
"Du har begået en ulovlig handling, du modtager derfor en masse brok."

Ok ok, ret skal selvfølgelig også være ret..
Når nu der findes en specifik gruppe rettet mod FPS spil, bør man også
benytte den.
Personligt er jeg nu ligeglad, for mig er et spil et spil uanset genren, men
anyways så er gruppen tilgængelig.
Faktisk kunne man betragte dk.spil.computer som en slags hovedindgang til de
underliggende grupper, hvor man så lige søger lidt rundt inden man finder
døren til den rigtige gruppe, måske kunne man blive guidet _venligt_ videre
til den gruppe der nu passer til spørgsmålet/svaret.
Al den der FUT'en til dk.admin.netikette er fuldstændig unødvendig og gavner
hverken spørgeren, svareren eller den/de gruppe(r) der er blevet benyttet.
FUT til den gruppe hvor det oprindeligt hører til og så er den pot
forhåbenligt ude (ja man har vel sine drømme).

Og lige en på falderebet til Gerner.
Det betaler sig at være venlig, man får tit en venligt svar igen..
Men når du bevidst vælger at være ubehøvlet så får du igen af samme skuffe.

Mvh
Benjamin

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 10:45

On Fri, 13 Aug 2004 01:03:41 +0200, "Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Og lige en på falderebet til Gerner.
>Det betaler sig at være venlig, man får tit en venligt svar igen..
>Men når du bevidst vælger at være ubehøvlet så får du igen af samme skuffe.

Jeg er venlig når jeg første gang henviser til en anden gruppe, du burde se på
hvordan en sådan venlighed fører til. Når så folk bliver ved med at starte tråde
om et spil der hører til i en anden gruppe og lortet først har ramt gruppen, så
skal du ikke komme her og forlange mere venlighed fra min side.
Jeg bidrager til at der gøres opmærksom på et stort problem som netop
fejlposting er. Et emne hvortil der er oprettet en speciel gruppe er oprettet
for at modtage trafik i emnet. Prøv at tælle alle de indlæg om doom der ikke er
postet i FPS gruppen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 11:04

Gerner wrote:
> [...]
> ved med at starte tråde om et spil der hører til i en anden gruppe og
> lortet først har ramt gruppen, så skal du ikke komme her og forlange

Jeg tror ikke der er ret mange (i efterhånden en hel del grupper) der er i
tvivl om hvor nervøst og krampagtigt du sidder parat ved
mudderkastningskanonen. Men ok, vi leder jo allesammen efter en mening med
livet............

> [...]
> oprettet for at modtage trafik i emnet. Prøv at tælle alle de indlæg
> om doom der ikke er postet i FPS gruppen.

Suk. Og vi er nok også nogle stykker der har opgivet at tælle hvor mange
tråde der bliver 10 gange længere end de ellers ville blevet uden din
mudderkastning.

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 12:55

On Fri, 13 Aug 2004 12:04:15 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>tvivl om hvor nervøst og krampagtigt du sidder parat ved
>mudderkastningskanonen. Men ok, vi leder jo allesammen efter en mening med

Og din mening med livet er at skyde med lort så snart du ser et indlæg fra mig.
Du kan sikkert ikke gøre for det, fordi det er en betinget refleks. Snak med en
psykolog.

>Suk. Og vi er nok også nogle stykker der har opgivet at tælle hvor mange
>tråde der bliver 10 gange længere end de ellers ville blevet uden din
>mudderkastning.

Dine bidrag er måske betydningsløse i dine egne øgne, men så lever du på en
løgn. Snak med en psykolog.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 13:27

Gerner wrote:
> Og din mening med livet er at skyde med lort så snart du ser et
> indlæg fra mig. Du kan sikkert ikke gøre for det, fordi det er en
> betinget refleks. Snak med en psykolog.

OT. Psykologi hører ikke til i denne gruppe.

> Dine bidrag er måske betydningsløse i dine egne øgne, men så lever du
> på en løgn. Snak med en psykolog.

OT. Se ovenfor.

Fra : Koeffe

Dato : 13-08-04 16:45

> Og din mening med livet er at skyde med lort så snart du ser et indlæg fra
mig.

Bare tæl mig med i den betragtning. Så er jeg da sikker på a jeg har fået
udrettet noget fornuftigt på denne jord, når jeg engang dør.

--
Koeffe

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-04 13:56

> [...]

gruppen, så
> skal du ikke komme her og forlange mere venlighed fra min side.

Klart nok, hvis venlighed ikke funker så må man ty til hårdere metoder.
Men jeg har altså ofte oplevet at du farer direkte i flæsket på folk istedet
for at "løfte" dem videre til den rigtige gruppe.

> [...]
oprettet
> for at modtage trafik i emnet. Prøv at tælle alle de indlæg om doom der

Korrekt at når en specifik gruppe eksisterer bør denne også benyttes, men
jeg synes nu også at der skal være plads her i gruppen til debat omkring FPS
genren.
Der bliver i denne tråd sat spørgsmål omkring Doom 3 der er for mørkt.
Dette kunne ligeså godt have været C&C Generals eller et andet spil.
Pointen er at en afhjælpning på problemet i Doom 3 også kunne være en hjælp
til andre spil der ikke lige er FPS.
Der bliver jo ikke spurgt specifikt til gameplayet, men istedet en mere
"generel" indstilling.
Så ud fra mit synpunkt synes jeg ikke at spørgsmålet er OT.
Faktisk er hele denne debat omkring emnet mere OT end den første tråd i
dette indlæg.

> fuku wa uchi, oni wa soto

In with the good luck.. Out with the Demon..

Jo jo, men jeg synes nu at dæmonen bliver fodret godt og synes at kunne lide
stedet her..
Så rent faktisk er det dæmonen der har heldet (Just my 5 cents).

Mvh
Benjamin

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 16:54

On Fri, 13 Aug 2004 14:56:15 +0200, "Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Men jeg har altså ofte oplevet at du farer direkte i flæsket på folk istedet
>for at "løfte" dem videre til den rigtige gruppe.

Det er simpelhen løgn.

> [...]
>til andre spil der ikke lige er FPS.
>Der bliver jo ikke spurgt specifikt til gameplayet, men istedet en mere

Pladder, kom ikke med forbandede dårlige undskyldninger for at snave rundt i en
OT.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-04 17:14

> Det er simpelhen løgn.

Er det nu også det?? Hvis jeg søger dig på google så får jeg temmeligt mange
hits og helt tilbage i 1996 var du også omkring dig med dine "haglbyger".
Du synes måske ikke at du er særlig grov, men jeg kan love dig for at der er
mange der gør inkl. jeg selv.

> Pladder, kom ikke med forbandede dårlige undskyldninger for at snave rundt
i en
> OT.

Dårlig undskyldning for dig måske, men for mange andre her i gruppen så
synes der ikke at være noget problem med at hjælpe hinanden på tværs af
genre.
Det er kun dig der stiller op og brokker dig stort (ja der er nu nok også
andre, men man lægger mest mærke til dig).
Men pyt nu med det, jeg foreslår at der bliver opstillet et OTD med henblik
på at ændre fundatsen i dk.spil.computer.

Mvh
Benjamin

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 13-08-04 19:06

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk> wrote in message

> [...]
> Du synes måske ikke at du er særlig grov, men jeg kan love dig for at der

Jeg vil blot sige at jeg giver dig 100% ret Laziter, for lige at køre denne
OT diskution videre (som Gerner med fulde er skyld i; måske han burde tjekke
sig selv efter i sømmene også).

Når man kigger på dette forum som et eksempel, så finder man størstedelen af
post's fra dig Gerner hvor negative mudderkastninger er hovedparten. Hvor
imidlertid >alle< andre bruger deres tid på at hjælpe, eller undre sig over
hans vrede post's.

Hvad nytter det egenligt talt, at bruge hele sin tid på jorden, på at
opfordre folk til at bruge en undergruppe til en nyhedsgruppe, når nu de
ikke gør det Gerner? Er det virkelig så (excuse my French) forbandet
vigtigt!?
Hvis du kigger på det, så ved jeg godt man ikke kan sige majoriteten er lov,
(altså situationen med fluen og lorten), men! der er virkelig mange
forskellige folk der skriver og spørger til DoomIII i dette forum. Dette er
fordi de måske forventer flere læsere, end i en specifik undergruppe,
hvilket ikke gør dem til dumme eller ignorente, men blot håber på en
hjælpende hånd.
At folk så svarer venligt på deres spørgsmål, og hjælper dem på vej, viser
at der ikke er nogen der har noget imod disse post's udover dig.

Kan du så ikke blot lade denne stime overstå sig selv, istedet for at bruge
liv og lemmer på en evig stand-alone kamp om at få folk til at ret-poste i
undergruppen. Jeg mener, jeg kunne forstå hvis de spurgte om hvordan man
syede en en silkedragt til en gravhund, men nu følger de rent faktisk bare
forummets navn.

dk.spil.computer = vi taler dansk og snakker om computer spil..... at der så
findes en specifik undergruppe, gør ikke disse folk til direkte OT posters,
eller noget så kriminelle som du gør dem til..

Det var blot mine ord... Nu vil jeg ik bruge energi på denne diskution mere.
Desuden er hvad jeg kan forvente for dette post, vel blot endnu en omgang
mudderkastning, som disse venligt stillede modpost's altid modtager?....

Mvh. Martin

Fra : Gerner

Dato : 14-08-04 11:02

On Fri, 13 Aug 2004 18:13:37 +0200, "Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Du synes måske ikke at du er særlig grov, men jeg kan love dig for at der er

Når jeg fortæller at jeg ikke starter mudderkast kan det sgu da ikke være særlig
fair at kun se mine indlæg og ikke starten samt de mudderkast det medfører.
Jeg giver igen på mudderkast.

>i en
>
>Dårlig undskyldning for dig måske, men for mange andre her i gruppen så
>synes der ikke at være noget problem med at hjælpe hinanden på tværs af
>genre.

Det er bare ikke det grupperne er oprettet til. De er oprettet for at 1 emne kan
debatteres i den dertil oprettede gruppe. FPS har en egen gruppe så debat i alle
andre grupper er OT og burde kun have 1 henvisning til de dem der ikke kan finde
den rigtige gruppe og absolut ikke flere svar undtagen i den gruppe hvor emnet
naturligvis flytter til.
Det er absolut ingen hjælp til nogen at debatten fortsætter i den forkerte
gruppe. Tværtimod, jeg ved at flere ikke ønsker at svare på OT men gerne i den
rigtige gruppe.

>Det er kun dig der stiller op og brokker dig stort (ja der er nu nok også
>andre, men man lægger mest mærke til dig).

Man lægger mærke til mig fordi folk ikke kan respektere at jeg henviser folk til
andre grupper og så starter en mudderkamp. Jeg synes du, som andre har gjort,
skal henvende dig til dem der starter mudderet.
slut.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-08-04 11:45

Gerner wrote:
> [...]
> henviser folk til andre grupper og så starter en mudderkamp. Jeg
> synes du, som andre har gjort, skal henvende dig til dem der starter

Nej Gerner. Du har næsten altid ret i at diverse indlæg er OT. Det er dit
sprogbrug mange efterhånden er TEMMELIG trætte af, og det derfor der er så
meget "opmærksomhed" omkring dig. Og du er som regel altid den første til at
kaste med mudder. Enkelte gange er det så ikke tilfældet.

Fra : Gerner

Dato : 14-08-04 13:11

On Sat, 14 Aug 2004 12:44:49 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>meget "opmærksomhed" omkring dig. Og du er som regel altid den første til at
>kaste med mudder. Enkelte gange er det så ikke tilfældet.

Løgnhals.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-04 13:37

> Løgnhals.

Hmm... Er du nu sikker på at han lyver?

Her er 3 forskellige (forholdsvis nye) hvor du starter hårdt ud:

Mvh
Benjamin

Fra : Gerner

Dato : 14-08-04 16:33

On Sat, 14 Aug 2004 14:36:47 +0200, "Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>at

>Hmm... Er du nu sikker på at han lyver?
>
>Her er 3 forskellige (forholdsvis nye) hvor du starter hårdt ud:

Som jeg har skrevet før skal man se på helheden og ikke enkelte af mine indlæg.
Du skal f.eks. starte 3-8 med det første doom indlæg.
Det mudder der blev sendt, gav ikke lyst til mere venlighed over for folk der
fortsat ikke fattede at FPS debatteres i FPSgruppen.
Dit 2 ex. kan ikke bruges da tråden var mudder fra start af samt det indlæg jeg
svarede på. Se på helheden ikke delene. Desuden er mudderkasterne ikke fredet
uanset i hvilke tråde de optræder. Det er, så vidt jeg har erfaret, den
grundlæggende måde at opføre sig på i usenet.

Tæl de indlæg der er rettet til mig, og du vil se et overvældende flertal af
mudderindlæg der helt drukner mine indlæg. Jeg forsøger at følge med, men den
kamp har jeg tabt på forhånd.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Core

Dato : 15-08-04 00:27

Gerner stop dog med at lege politi mand, og begynde at deltage aktiv i den
gruppe som du åbenbart bruger en del tid i.
eller kan du bare ikke finde ud af at vi snakker om spil, og ikke om et spil
er ot eller ej,

Hvis det eneste du kan er at lege politimand ryger du med det vums i mit
killfilter for du er ikke hver at høre på.

Fra : Finn Terkelsen

Dato : 15-08-04 01:14

Core wrote:
> [...]
>
> Hvis det eneste du kan er at lege politimand ryger du med det vums i
> mit killfilter for du er ikke hver at høre på.

Stop nu den hetz mod Gerner!!

Gerner har fuldstændig ret når han henviser til FPS gruppen.
Selvfølgelig kan man diskutere måden at gøre det på, MEN hvis
man ser på helheden, er der ikke noget at sige til at Gerner ikke
gider at spilde energi på at være "høflig".

At der er mange der hopper med på " YEAH FLAME!!" siger mere om dem end
om Gerner. Plz stop nu den hetz, og post i de relevante grupper.

Mvh
Finn

PS.
Core, jeg tror dybest set at Gerner er RET ligeglad om du læser hans indlæg
eller ej :)

Fra : Core

Dato : 15-08-04 08:31

"Finn Terkelsen" <walo@(FJERNES)walo.dk> wrote in message

> [...]
> eller ej :)
>
> Sikkert nok, men jeg undre mig stadig over hvad han laver i en gruppe der
handler om spil, når han ikke engang bruger tid på nogen spil, alt gerner
gør er at leje politimand. oh, vel den stakkles gammel mand har vel ikke
andre ting i sit liv at tage sig til,

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-08-04 08:28

Finn Terkelsen wrote:
> Stop nu den hetz mod Gerner!!

Og hvis Gerner kunne få et ordentligt sprog forsvandt alle problemer.

> [...]
> man ser på helheden, er der ikke noget at sige til at Gerner ikke
> gider at spilde energi på at være "høflig".

Suk. Han går LANGT over grænsen i sit sprogbrug. Som sagt utallige gange
før, han HAR ret når han henviser til FPS-gruppen. Men det hele drukner i
mudderkast. Der er en del der synes at det er en diskutabel måde at gøre det
på, og at der ikke er noget at sige til at vi ikke gider at spilde energi på
at være høflig overfor Gerner...

> At der er mange der hopper med på " YEAH FLAME!!" siger mere om dem
> end om Gerner. Plz stop nu den hetz, og post i de relevante grupper.

Flamingen er også gået over grænsen, men den er på vej til at dø ud igen
(bør den også gøre). At der er nogle der bare kan sidde Gerner's sprogbrug
overhørig i længden tager jeg hatten af for

Fra : Gerner

Dato : 15-08-04 10:36

On Sun, 15 Aug 2004 00:26:42 +0100, "Core" <Ascondk@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Hvis det eneste du kan er at lege politimand ryger du med det vums i mit
>killfilter for du er ikke hver at høre på.

Jeg går frivilligt i dit og alle andre idioters kilfilter, tak.
Så slipper jeg for al det pis de kan fyre af blot de se et indlæg fra mig.
Fy for satan.

Var det nok ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Core

Dato : 15-08-04 22:13

> [...]
> >

> Jeg går frivilligt i dit og alle andre idioters kilfilter, tak.
> Så slipper jeg for al det pis de kan fyre af blot de se et indlæg fra mig.

Hvorfor bliver du ved med at poste i gruppen, når du ved at folk ikke er
enig med dig, og da slet ikke dele din mærklig holdning til netetik, kan
slet ikke se når du overhovedet ikke poster eller svarer på posts om spil,
bliver i en gruppe.
Hvor 90% ikke kan li dig.

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 22:28

"Core" <Ascondk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> slet ikke se når du overhovedet ikke poster eller svarer på posts om spil,

Nu er usenet ikke en popularitetskonkurrence, og det handler ikke om at
kunne lide folk!

Det er faktisk DIG der skal indse, at DU er på det gale spor, når du
fortsætter med at poste indlæg om Doom 3 i en gruppe det ikke hører hjemme!

Så tag nu og gør livet letter for både dig, og andre, og brug de rigtige
grupper, så får du også mere kvalifiseret hjælp... tro det eller lade
være....

Lars B

Fut: dk.admin.netikette

Fra : Gerner

Dato : 16-08-04 15:37

On Sun, 15 Aug 2004 22:12:52 +0100, "Core" <Ascondk@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Hvorfor bliver du ved med at poste i gruppen, når du ved at folk ikke er
>enig med dig, og da slet ikke dele din mærklig holdning til netetik, kan

Der er temmelig mange der er enig med mig i at FPS skal debatteres i FPS
gruppen, så stop dit pis, og gør som de intelligente gør og ikke som tosserne
gør.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-08-04 14:00

Gerner wrote:

> Løgnhals.

Og dermed har du sådan set bare underbygget mine argumenter............

Fra : Gerner

Dato : 14-08-04 16:22

On Sat, 14 Aug 2004 15:00:02 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Og dermed har du sådan set bare underbygget mine argumenter............

Du skal hen og have vredet din hjerne den rette vej rundt.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Core

Dato : 14-08-04 01:27

> On Fri, 13 Aug 2004 14:56:15 +0200, "Laziter [9440]"
<laziterNO@THANKSmailme.dk>

Gerner, hvad laver du her i en spille gruppe ?

har du nogensinde svaret på en som har spurgt om et spil?
for hvis ikke, hvorfor smutter du så ikke et andet sted hen istedet for at
forpester vores gruppe, der er dem af os som gerne vil diskutere spil,

Fra : Kim2000

Dato : 14-08-04 15:20

> Jeg er venlig når jeg første gang henviser til en anden gruppe, du burde
se på

Du mener en sætning som som:

"Du provokerer og får til gengæld følgende svar.
Flyt til FPS gruppen, fjols."

er venlig??

mvh
Kim
--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : Gerner

Dato : 14-08-04 16:39

On Sat, 14 Aug 2004 16:19:50 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>se på
>
>Du mener en sætning som som:
>
>"Du provokerer og får til gengæld følgende svar.
>Flyt til FPS gruppen, fjols."

Se doomtråden 3-8 og følgende tråde om doom og fortæl hvorfor man fortsat skulle
henvise med venlighed over for fjolser der mod bedre vidende blot fortsætter
doomdebat i den forkerte gruppe ?

Henvend dig til dem, hvis du tør. Jeg tør.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kim2000

Dato : 15-08-04 13:40

> [...]
skulle
> henvise med venlighed over for fjolser der mod bedre vidende blot

Og læg mærke til at det er nye folk hver gang, det er ikke de samme personer

mvh
Kim

Fra : Gerner

Dato : 15-08-04 16:02

On Sun, 15 Aug 2004 14:40:23 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>fortsætter
>>

>Og læg mærke til at det er nye folk hver gang, det er ikke de samme personer

Hovedreglen på usenet er at man læser bagud i en gruppe inden man skriv og
svarer, så det er en dårlig undskyldning ikke at forstå budskabet om at doom er
et FPS som har en egen gruppe til emnet. Det er også en dårlig undskyldning ikke
at vide hvilke dk.grupper der findes og hvilke emner der debatteres i grupperne.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Bjarne Krog

Dato : 15-08-04 19:46

On Sun, 15 Aug 2004 17:02:03 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

> [...]
>at vide hvilke dk.grupper der findes og hvilke emner der debatteres i grupperne.

Det kan godt være at du kender alle reglerne Spermar, men der er sq
mange der ikke lever herinde men kigger forbi en gang imellem for at
stille et spørgsmål eller to, og derfor ikke gider at sætte sig ind i
regler ol., og så lad dem da det forfanden.

----

De varmeste hilsner fra Bjarne Krog
Se http://www.vandrermodlyset.dk/ og bliv klogere

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 22:13

"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stille et spørgsmål eller to, og derfor ikke gider at sætte sig ind i
> regler ol., og så lad dem da det forfanden.

Det vil jeg faktisk sige er det dårligste råd jeg overhovedet nogen sinde
har set på Usenet!

Man kan lige så godt fra start få at vide hvordan man lære at poste, og
henvise folk til at læse http://www.usenet.dk for at komme igang.

Som så mange andre steder i livet/samfundet er der også på Usenet nogle
regler/etiketter man bør følge, og "uvidenhed" og "dovenskab" fratager ikke
en for et sådant ansvar!

Og SÅ futter vi til dk.admin.netikette

Fra : bb

Dato : 12-08-04 22:10

> [...]
>hvor det er så dyb gonat mørkt ?
>
>For hvis det gør det så syntes jeg pengene
>er givet dårligt ud... så hellere et spil som FarCry

det er meningen at det skal være mørkt. Man bruger faktisk sin
lommelygte meget i spillet. Men der er en brigthtness slider inde i
options, prøv den.

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 23:09

On Thu, 12 Aug 2004 23:09:46 +0200, bb <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>det er meningen at det skal være mørkt. Man bruger faktisk sin
>lommelygte meget i spillet. Men der er en brigthtness slider inde i
>options, prøv den.

Det er et FPS så det er forkert gruppe at svare i.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Henrik Sahl

Dato : 12-08-04 22:44

"Kim" <næ@du.dk> wrote in message
> [...]
> hvor det er så dyb gonat mørkt ?
>
> For hvis det gør det så syntes jeg pengene
> er givet dårligt ud... så hellere et spil som FarCry

Du kan hive consollen frem med alt+ctrl+½ og skrive "r_gamme 1.5", jeg tror
værdien max kan være 2.0 men du kan jo prøve dig frem.

Mvh
Henrik

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 23:10

On Thu, 12 Aug 2004 23:43:48 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> wrote
in dk.spil.computer:

Fra : Jasper Norman

Dato : 12-08-04 23:22

Det er et FPS så det er forkert gruppe at svare i.

Jesus.... Køb dog en hund, eller klem dine bumser ud, og find en kone!

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 10:47

On Fri, 13 Aug 2004 00:22:08 +0200, "Jasper Norman"
<Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in dk.spil.computer:

> Det er et FPS så det er forkert gruppe at svare i.
>>
>Jesus.... Køb dog en hund, eller klem dine bumser ud, og find en kone!

Jeg har ikke samme behov som dig, dreng.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Palle Jensen

Dato : 13-08-04 06:38

Den 13 aug 2004 mumlede Gerner noget i denne stil:

> Det er et FPS så det er forkert gruppe at svare i.

LOL... Nu minder du om en lille dreng der ligger og hamrer hænderne
ned i jorden, fordi der ikke er nogen der vil høre på dit lort.

Galning..

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 08:43

Palle Jensen wrote:
> LOL... Nu minder du om en lille dreng der ligger og hamrer hænderne
> ned i jorden, fordi der ikke er nogen der vil høre på dit lort.

LOL
Jeg har opgivet at analysere Gerner's fremturen. Jeg får mig i stedet en
lille en på grineren af og til.

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 10:53

On Fri, 13 Aug 2004 09:42:33 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>LOL
>Jeg har opgivet at analysere Gerner's fremturen. Jeg får mig i stedet en
>lille en på grineren af og til.

Det er dig der er til grin, men du ved garanteret ikke hvorfor.
Lad en psykolog forklare det til dig.
Derefter kan du dele din indsigt med dine medfjolser.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 11:12

Gerner wrote:
> Det er dig der er til grin, men du ved garanteret ikke hvorfor.
> Lad en psykolog forklare det til dig.
> Derefter kan du dele din indsigt med dine medfjolser.

LOL
Jeg kan ikke i denne gruppes fundats finde noget om psykolog/psykologi. Du
er OT. Prøv en dertil indrettet gruppe.

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 12:57

On Fri, 13 Aug 2004 12:11:32 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>LOL
>Jeg kan ikke i denne gruppes fundats finde noget om psykolog/psykologi. Du
>er OT. Prøv en dertil indrettet gruppe.

Du bliver mere og mere til grin.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mads

Dato : 13-08-04 13:33

On Fri, 13 Aug 2004 13:56:41 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Du bliver mere og mere til grin.

Du er OT Gverner.

Dine indlæg hører hjemme i vittighedsgruppen.

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 10:49

On 13 Aug 2004 05:37:53 GMT, Palle Jensen <palle.jensen@tiscali.invalid> wrote
in dk.spil.computer:

>Den 13 aug 2004 mumlede Gerner noget i denne stil:

>LOL... Nu minder du om en lille dreng der ligger og hamrer hænderne
>ned i jorden, fordi der ikke er nogen der vil høre på dit lort.

Og alligevel skal du svare med mudder, så hvad jeg skriver lægger alle mærke til
og skal besvare en venlig henstilling med lort.

>Galning..

Bruger du den signatur meget.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Henrik Sahl

Dato : 13-08-04 10:24

> On Thu, 12 Aug 2004 23:43:48 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk>
> wrote
> in dk.spil.computer:

> Det er et FPS så det er forkert gruppe at svare i.

Tak for det hr. betjent.

Mvh
Henrik

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 12:59

On Fri, 13 Aug 2004 11:24:22 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> wrote in message

>Tak for det hr. betjent.
>
>Mvh
>Henrik

Nåh, blev du skræmt som lille af din fars naziuniform.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Munken

Dato : 13-08-04 13:03

> Nåh, blev du skræmt som lille af din fars naziuniform.
>
> --
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Du burde have tæsk med en feltspade.

Fra : Avalanche

Dato : 13-08-04 14:23

"Munken" <hjk@.dk> skrev i en meddelelse

> Du burde have tæsk med en feltspade.

LMAO!
Det her bliver bare sjovere og sjovere...

Fra : webhiker

Dato : 13-08-04 15:03

"Munken" <hjk@.dk> wrote in news:K42Tc.1563$At5.52@news.get2net.dk:

> Du burde have tæsk med en feltspade.

Men først skulle hovedet en tur op i røven på en gris. !
Dernæst en på lampen.... Det ville hjælpe.....

Webhiker.......

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 16:59

On 13 Aug 2004 14:03:17 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote in
dk.spil.computer:

>Men først skulle hovedet en tur op i røven på en gris. !
>Dernæst en på lampen.... Det ville hjælpe.....

Du fik jo erfaring på sommerlejren.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 16:57

On Fri, 13 Aug 2004 14:02:48 +0200, "Munken" <hjk@.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Du burde have tæsk med en feltspade.

Åh, hvor lamt. Du skulle have et skud i røven med en parabellum.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Henrik Sahl

Dato : 13-08-04 14:39

> On Fri, 13 Aug 2004 11:24:22 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk>
> wrote
> in dk.spil.computer:

> Nåh, blev du skræmt som lille af din fars naziuniform.

Ja, der ramte du godt nok plet.

Jeg er glad for at der findes folk som dig ude i den væmmelige verden, du
gør virkelig en forskel !

Tak for det.

Mvh
Henrik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-08-04 15:12

Kim wrote:

> Jeg er godt nok ikke nået så langt endnu,

I spillet eller i listen over nyhedsgrupper?

Den bedste hjælp finder du i specialgruppen for denne spil-type, nemlig
dk.spil.computer.first-person-shooter

> Hvad mener I andre ?

At du nok bør anvende den rette gruppe

Jesper G. Poulsen

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 15-08-04 08:20

> Den bedste hjælp finder du i specialgruppen for denne
> spil-type, nemlig dk.spil.computer.first-person-shooter

Hvis nu bare Gerner havde lavet henvisningen i denne tone, så var tråden
ikke blevet så monster-lang. Men så heller ikke så underholdene, sådan set..
;)

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-08-04 15:03

[ B@CHFiRE ] wrote:

> Hvis nu bare Gerner havde lavet henvisningen i denne tone, så var

Gerner er i mit killfilter, så det er faktisk irriterende at tråden er
blevet så lang.

FUT er sat til netiketten - diskussionen hører ikke hjemme her.

Jesper G. Poulsen