Kashmir - Så de tegnet?
Fra : -V-

Dato : 13-08-04 22:25

Jeg mindes svagt at Kashmir - måske i samarbejde med andre - lavede et cover
af Ace of Base's 'The Sign'.

Kan det være rigtigt, og hvor finder man den i givet fald?

-V-

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 14-08-04 11:17

Kan det tænkes at du tænker på det nummer de lavede i samarbejde med Sound
of Seduction? "Welcome to my World"?
Jeg har aldrig hørt at de skulle have spillet ace of base

Fra : -V-

Dato : 14-08-04 11:49

Rasmus Madsen wrote:
> Kan det tænkes at du tænker på det nummer de lavede i samarbejde med
> Sound of Seduction? "Welcome to my World"?

Det lavede de vist også, ja.

> Jeg har aldrig hørt at de skulle have spillet ace of base

Kunne du tage fejl?
Jeg er sikker på at coveret er lavet, og i mine krogede vindinger var det
Kashmir, som lavede det.

Men jeg kunne tage fejl, det ville ikke være første gang.
Højst 4-5. Sidst var vidst en onsdag.

-V-

Fra : Ole Thomsen

Dato : 14-08-04 12:49

-V- wrote:

> Men jeg kunne tage fejl, det ville ikke være første gang.
> Højst 4-5. Sidst var vidst en onsdag.

Næeh, en lørdag. Vist er uden blødt d.

Ole Thomsen

Fra : -V-

Dato : 14-08-04 13:33

Ole Thomsen wrote:

> Næeh, en lørdag. Vist er uden blødt d.

Touché.

-V-

Fra : -V-

Dato : 15-08-04 20:52

-V- wrote:
> Jeg mindes svagt at Kashmir - måske i samarbejde med andre - lavede
> et cover af Ace of Base's 'The Sign'.

Jeg ændrer spørgsmålet lidt:

Kender nogle herinde noget til et cover af Ace of Base's 'The Sign'?

C'mon people, jeg ved at I kan!

-V-

Fra : Troels

Dato : 16-08-04 00:57

> Jeg ændrer spørgsmålet lidt:
>
> Kender nogle herinde noget til et cover af Ace of Base's 'The Sign'?

Når, det var det du gerne ville vide. Det ku' du da bare have sagt

They Might Be Giants og Trombots har lavet coverversioner af det.

/Troels

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 16-08-04 10:32

-V- wrote:

> Kender nogle herinde noget til et cover af Ace of Base's 'The Sign'?

Ifølge the Covers Project har nogen ved navn Mountain Goats også haft fat i
den: http://www.coversproject.com/artist/Ace%2BOf%2BBase

-Mads.

Fra : -V-

Dato : 16-08-04 12:25

Mads Rahbek Hougaard wrote:

> Ifølge the Covers Project har nogen ved navn Mountain Goats også haft
> fat i den: http://www.coversproject.com/artist/Ace%2BOf%2BBase

Hmm, det ringer ikke lige en klokke et sted, men jeg tjekker op på det -
tak.

-V-

Fra : Troels

Dato : 16-08-04 11:42

> C'mon people, jeg ved at I kan!

Hvorfor giver man sig egentligt til at lede efter en coverversion af det
nummer?

/Troels

Fra : -V-

Dato : 16-08-04 12:27

Troels wrote:

> Hvorfor giver man sig egentligt til at lede efter en coverversion af
> det nummer?

Troels, hvis du vidste hvor mange mærkelige tekst- og lydstumper, som jeg
render rundt med i hovedet, så ville du undre dig.
Så lidt plads, og alligevel så mange musikalske minder.

Og dog - jeg synes faktisk ikke at det er sjældent, at folk slynger et eller
andet besynderligt ud, som de liiige har ligget og drømt om, og du kender
det garanteret selv.
Ikke?

-V-