Den oprindelige udgave af et nummer
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 13-08-04 14:23

Hej

Er der nogle derude, som kan fortælle, hvem det var da lave den oprindelige
udgave af sangen En og blive som eller noget i den retning?

Nummeret jeg taler om udkom med nogenlunde denne titel i 1989 med en gruppe
kaldet Hobo Ekspressen.

Den engelske udgave kom året før.

På forhånd tak.

/ Anders

Fra : Morten Steen

Dato : 13-08-04 14:57

> Er der nogle derude, som kan fortælle, hvem det var da lave den
oprindelige
> udgave af sangen En og blive som eller noget i den retning?

Mener det var Traveling Wilbury's.

Morten

Fra : Michael-7500

Dato : 13-08-04 16:06

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse

> Mener det var Traveling Wilbury's.

Yep. Den hedder "handle with care"

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Poul Erik

Dato : 13-08-04 16:12

On Fri, 13 Aug 2004 15:56:44 +0200, "Morten Steen"
<morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote:

>oprindelige
>
>Mener det var Traveling Wilbury's.

Korrekt, det var Travelling Wilburys "Handle with care"

Hobo Ekspressen bestod af Johhny Madsen, Nanna, Billy Cross og
selvfølgelig Peter Belli.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-08-04 20:49

Anders Boholdt-Petersen skrev :
> [...]
> udgave af sangen En og blive som eller noget i den retning?
>
> Nummeret jeg taler om udkom med nogenlunde denne titel i 1989 med en

Som du har fået at vide, Traveling Wilbury's, og tilføjelsen skrevet af
George Harrison.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/