Er Rick James død ?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-08-04 21:16

Er Mr. Superfreak afgået ved døden - Berlingske i dag ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Carl Drud

Dato : 08-08-04 21:22

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Er Mr. Superfreak afgået ved døden - Berlingske i dag ?

Yep, i fredags.

http://www.cbsnews.com/stories/2004/08/06/entertainment/main634515.shtml

Carl

Fra : bonfils

Dato : 08-08-04 21:23

On the day of our lord Sun, 8 Aug 2004 22:16:29 +0200, the most
honourable jesper@XXXXXXXXXgylling.net (Jesper Haaber Gylling)
expostulated:

>Er Mr. Superfreak afgået ved døden - Berlingske i dag ?

Ifølge CNN: Ja.
http://edition.cnn.com/2004/SHOWBIZ/Music/08/06/rick.james/index.html

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : JR

Dato : 01-09-04 11:54

Ak ja, husk at fortælle jeres børn hvem der har skrevet 'U can't touch
this....'

.... og hvem der har skrevet 'I love Rock'n Roll'

.... og

.... og

JimR

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 02-09-04 07:25

"JR" <neutral1@NO|SPAMofir.dk> wrote in message news:<UShZc.597$GH1.14@news.get2net.dk>...
> [...]
> this....'
>
> ... og hvem der har skrevet 'I love Rock'n Roll'

Det ville jeg aldrig kunne, for jeg kender heller ikke svarene . Sorry.