Eller...
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-08-04 20:35

Måske i kender nogle gode sange, der gør sig godt på stranden? Ikke noget
oomph-oomph, men noget sommerrelateret? :)

// Troels

Fra : Morten Steen

Dato : 08-08-04 21:18

> Måske i kender nogle gode sange, der gør sig godt på stranden? Ikke noget
> oomph-oomph, men noget sommerrelateret? :)

Øøhhh... "Summertime" med DJ Jazzy Jeff & Fresh Prince!

Morten

Fra : Michael Hansen

Dato : 08-08-04 21:26

Jamen, så tag da "Summertime" med Sundays med også.........

Fra : Koeffe

Dato : 08-08-04 21:24

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNDETTEaats.dk> skrev i en meddelelse

> Måske i kender nogle gode sange, der gør sig godt på stranden? Ikke noget
> oomph-oomph, men noget sommerrelateret? :)

Lambada sangen.... Og engang havde jeg nogle bånd med "Cool Sommerhits". Den
var også god. Ved ikke om den kan fås på CD mere.

Der var vist også Nice Little Penguins - I'm flying.

--
Koeffe

Fra : Pipeline

Dato : 08-08-04 21:26

> [...]
> Måske i kender nogle gode sange, der gør sig godt på stranden? Ikke noget
> oomph-oomph, men noget sommerrelateret? :)

Beach Boys?

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-08-04 23:01

Troels [around 9000] <trol@FJERNDETTEaats.dk> wrote:
> Måske i kender nogle gode sange, der gør sig godt på stranden? Ikke
> noget oomph-oomph, men noget sommerrelateret? :)

Skal du selv spille dem eller bare have "mækanikken" til at lægge
underlægningsmusik til?

Vort hjemlands..eeehhhh..sange som..

Michael Falch - Sommer på vej
Malurt - Mød mig i mørket
Danseorkesteret - Regndans
Stig Møller - Sommerskoven
Birthe Kjær - Sommer og sol
Gasolin - På en sommerdag, + Inga og Katinka, smukke Chgarlie på sin Harley
o.m.a.
Nikolaj og Piloterne - Sommeren kom og gik
Bjørn Tidman - Når det bli'r sommer igen
Lars Lilholt - I en sommernat
Loveshop - I nat blir det sommer
Shubidua - Sommergryder
Kim Larsen - Flyvende sommer

Udenby'ske
Cliff Richard - Sommer holliday
Mungo Jerry - In the summertime
Alice Cooper - School's out
Carlos Santana - Maria Maria ( eller hele hans Marathon album
Olivia Newton John og John Travolta - Summer night ( fra Grease)
Eddie Cochran - Summer Time Blues
Ricky Martin - Living la vida Loca

og som en anden skrev - det meste af kataloget fra Beach boys

God fornøjelse

/ Søren og Anette
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Karina Hjorth

Dato : 09-08-04 12:08

> Shubidua - Sommergryder

Arh, der er lige et par stykker mere med Shubidua

Danmark
Globetrotter
Det er dejligt vejr

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 19-08-04 18:18

On 2004-08-08, Flying Hotdogs <info@[> wrote:
> [...]
> Carlos Santana - Maria Maria ( eller hele hans Marathon album
> Olivia Newton John og John Travolta - Summer night ( fra Grease)

Hvordan kunne du dog glemme Lovin' Spoonful - Summer in the City?

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : MRN

Dato : 09-08-04 16:32

> Måske i kender nogle gode sange, der gør sig godt på stranden? Ikke noget
> oomph-oomph, men noget sommerrelateret? :)

Og selvfølgelig Sabrina - "Boys, boys, boys"

:)

Mvh MRN

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-08-04 17:21

> Og selvfølgelig Sabrina - "Boys, boys, boys"

Den bliver bare lige et par gange bedre når man ser musikvideoen

Tak til jer alle!

// Troels

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-08-04 17:26

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev i en meddelelse

> Den bliver bare lige et par gange bedre når man ser musikvideoen

Ja, og endnu bedre, hvis man skruer ned for lyden og bare nøjes med at se

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-08-04 17:35

> Ja, og endnu bedre, hvis man skruer ned for lyden og bare nøjes med at se

Yup... Den smutter også for hende en eeeenkelt gang ;)

// Troels

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-08-04 17:44

> Yup... Den smutter også for hende en eeeenkelt gang ;)

Ja, det er jo det - og der er dæl'me noget at smutte med

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 19-08-04 17:30

> Ja, det er jo det - og der er dæl'me noget at smutte med

Jah - nogen der ved hvad str. det er?

// Troels