Elektrisk rock á la Tiger Tunes, Carpark N~
Fra : Andrew

Dato : 08-08-04 12:05

Hejsa

Jeg er pludseligt blevet vældigt forelsket i rock med elektroniske
undertoner. Så som især Tiger Tunes og også Carpark North. Depeche Mode har
jeg aldrig før hørt, men er først lige begyndt. Det er en ordentlig
mundfuld...men det er jo fedt.

Kan i anbefale andre bands man skal have kigget på i samme genre som de
omtalte?!

Mvh Anders

Fra : Kurt Brixen

Dato : 08-08-04 12:35

On Sun, 8 Aug 2004 13:05:03 +0200, "Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> wrote:

>Kan i anbefale andre bands man skal have kigget på i samme genre som de
>omtalte?!

Hvad med "New Order"?
Engelsk gruppe fra 1980, dannet efter Joy Division. Et meget kendt nr. er "Blue
Monday".

Kurt Brixen

Fra : Pipeline

Dato : 08-08-04 15:57

"Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mundfuld...men det er jo fedt.
>
> Kan i anbefale andre bands man skal have kigget på i samme genre som de

Gary Numans "Excile", "Pure" og "Sacrifice". Minder meget om Depeche Mode's
"Songs Of Faith And Devotion", men er mere hård og dyster.

Fra : bonfils

Dato : 08-08-04 20:57

On the day of our lord Sun, 8 Aug 2004 13:05:03 +0200, the most
honourable "Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> expostulated:

> [...]
>mundfuld...men det er jo fedt.
>
>Kan i anbefale andre bands man skal have kigget på i samme genre som de

På stående fod fx.:

Devo
New Order
Electronic
Garbage

.... og er det bare mig, eller minder Tiger Tunes lidt om B-52s?

--
bonfils
http://kim.bonfils.com