Diskofil
Fra : Sp@cey

Dato : 05-08-04 16:04

Nu har jeg prøvet de sidste 3 uger at finde ud af hvad det er for en melodi
Diskofils "Sloggi" er skrevet til uden held.
Nogen ideer?

--
Sp@cey

The Democrats are the party that says government will make you smarter,
taller, richer, and remove the crabgrass on your lawn. The Republicans are
the party that says government doesn't work and then they get elected and
prove it. - P.J. O'Rourke

Fra : Thomas

Dato : 05-08-04 16:49

"Sp@cey" <nejtak til spam> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg prøvet de sidste 3 uger at finde ud af hvad det er for en
melodi
> Diskofils "Sloggi" er skrevet til uden held.
> Nogen ideer?

Jeg ved det ikke lige... Men du kunne jo gå ind på www.diskofil.dk og
spørge
dem selv? Du kan skrive en mail til dem, via. siden. Og der er vist en
rimelig god
chance for at få svar.

Så det er da en mulighed, hvis der ikke lige er held med det rigtige svar,
herinde.

Mvh. Thomas

Fra : Mikael L

Dato : 05-08-04 20:28

> [...]
melodi
> Diskofils "Sloggi" er skrevet til uden held.

Jeg vil mene det er "I should be so lucky" med Kylie Minogue

Mikael

Fra : Sp@cey

Dato : 06-08-04 14:14

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Sp@cey" <nejtak til spam> skrev i en meddelelse
> melodi
>
> Jeg vil mene det er "I should be so lucky" med Kylie Minogue

Jaaa selvfølgelig....du har ret. Jeg takke mange ga´nge og ønsker god
weekend!

--
Sp@cey

Never express yourself more clearly than you think. - N. Bohr

Fra : Mikael L

Dato : 06-08-04 20:24

> Jaaa selvfølgelig....du har ret. Jeg takke mange ga´nge og ønsker god
> weekend!

Tak i lige måde
Det ser ud som om det kan blive hedt

Mikael

Fra : Michael-7500

Dato : 06-08-04 10:59

Det kunne da godt passe med den sang .... Sloggi - Lucky - det rimer i hvert
fald og sådan synes jeg tit de oversætter sange, så det "lyder" som det
engelske - hvis I fortår hvad jeg mener ....

--
Anne-Lise

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej