Blackmore
Fra : ASKF

Dato : 01-08-04 10:15

Jeg havde den anden dag (som sædvaneligt) Gotham Radio
<http://status.gothmetal.net/cool.htm> kørende og spidsede øre til et
nummer med Blackmore's Nights. Som så ofte før hentede jeg et par
cd-rips med bandet for at vurdere om det var noget der var værd at købe.

Jeg var meget overrasket, den ene CD var poppet irsk folk, mens den
anden var mere Coors agtig, men med noget fedt guitarspil, hvor jeg
syntes jeg kunne genkende stilen.

Stilen i flere soloer mindede for mig en del om Deep Purple og Rainbow,
hvad der fik mig til at finde dem på nettet.
<http://blackmoresnight.com/>

Stor var min overraskelse da jeg erfarede at det vitterlig var Richie
Blackmore på guitar. Jeg havde ikke forestillet mig at han nu havde
skiftet så meget genre.

Er der nogen som har kendskab til andre store guitar ikoner som har
lavet lignende store stilskift?

PS. Blackmores Night - Ghost Of A Rose (2003) er nu røget på min
bestillingsliste, alene pga. Richies eminente guitar spil.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Steen

Dato : 01-08-04 11:57

ASKF <nospam@askf.dk> wrote in

> Jeg havde den anden dag (som sædvaneligt) Gotham Radio
> <http://status.gothmetal.net/cool.htm> kørende

Det var dog en usædvanlig laber radiostation du berigede mig med, tak for
det!

--
Steen
danmark = dk

Fra : ASKF

Dato : 01-08-04 15:02

Steen ytrede sig i <Xns953883BF0A56Dnewzpcdanmark@62.243.74.163> med
dette:

>ASKF <nospam@askf.dk> wrote in

>Det var dog en usædvanlig laber radiostation du berigede mig med, tak for
>det!

Velbekomme, jeg fik den selv anbefalet af en ven der er musikbibliotekar
i Herning og står for at opbygge det der skal blive landets bedste
samling af metal. Han har den konstant kørende og har fået en del
inspiration via den
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 01-08-04 17:10

Steen <newz@pc.danmark> wrote in message news:<Xns953883BF0A56Dnewzpcdanmark@62.243.74.163>...
> ASKF <nospam@askf.dk> wrote in

> Det var dog en usædvanlig laber radiostation du berigede mig med, tak for
> det!

Hejsan.
Jeg har brug for et par briller. Hvad har den side med Blackmore at gøre ???
Mvh
Klavs.

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-08-04 17:54

Klavs Rommedahl wrote:
> Steen <newz@pc.danmark> wrote in message

> Hejsan.
> Jeg har brug for et par briller. Hvad har den side med Blackmore at
> [...]

Det er en internet-radio. Det var der ASKF hørte Blackmore's Nights.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : S. Sørensen

Dato : 01-08-04 18:14

"Steen" <newz@pc.danmark> wrote in message
> ASKF <nospam@askf.dk> wrote in

> Det var dog en usædvanlig laber radiostation du berigede mig med, tak for
> det!

Den har jeg også mere eller mindre konstant kørende på min maskine på
arbejdet =)

Fra : Pain

Dato : 01-08-04 21:58

"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message

> Jeg var meget overrasket, den ene CD var poppet irsk folk, mens den
> anden var mere Coors agtig, men med noget fedt guitarspil, hvor jeg
> syntes jeg kunne genkende stilen.

"Coors"?

Fra : -V-

Dato : 01-08-04 22:27

Pain wrote:

> "Coors"?

Jaja, Coors.
Tynd, smagløs, ligegyldig og giver tendens til let bøvsen.

Lidt som den amerikanske øl af samme navn.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-08-04 00:23

-V- wrote:

> Jaja, Coors.
> Tynd, smagløs, ligegyldig og giver tendens til let bøvsen.
>
> Lidt som den amerikanske øl af samme navn.

Haha

Tag den, AJC

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 02-08-04 09:02

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Som Monty Python sagde:

American beer is like making love in a canoo... It's fucking close to water!

--
MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : Pain

Dato : 02-08-04 09:35

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Haha
>
> Tag den, AJC

I er jo til grin!

Fra : -V-

Dato : 02-08-04 10:51

Pain wrote:
> I er jo til grin!

Look who's talking.

Prøv for en gangs skyld at grine med os, istedet for at blive fornærmet.

Du er 'halvtomt glas'-typen, ikke?

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-08-04 11:40

Pain wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> I er jo til grin!

Beklager, men jeg kan ikke tage folk der skifter navn 8 gange om året
seriøst.
Går du meget til numerolog eller bliver dit internet tit lukket?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Pain

Dato : 02-08-04 09:34

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Jaja, Coors.
> Tynd, smagløs, ligegyldig og giver tendens til let bøvsen.
>
> Lidt som den amerikanske øl af samme navn.

Men det er vel netop en øl?
Jeg kender ingen musikgrupper med navnet Coors.
Få lige styr på fakta inden I poster!

Fra : ASKF

Dato : 02-08-04 10:28

"Pain" <@> ytrede sig i <410d5955$0$301$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>
med dette:

>"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message

>"Coors"?

Ups, det skulle selvfølgelig være "The Corrs"

Der er nogle mp3er at hente på
<http://blackmoresnight.com/audio_clips.html>
Så i kan selv vurdere om jeg har ret
Allan Stig Kiilerich Frederiksen