Livemetallica.com Strømafbrydelse Metallic~
Fra : MVJ

Dato : 31-07-04 20:44

Hejsa

Jeg har undret mig over hvorfor MetallicA's "strømafbrydelse" i Parken ikke
er med på optagelsen fra livemetallica.com? Nogen der ved det? Det gør jo
egentlig ikke noget men jeg var nemlig i tvivl om hvad James sagde efter
"afbrydelsen" Jeg syntes han sagde: "That freak me out" eller noget i den
stil men min kammerat siger han sagde "That freaked you guys out". Jeg tror
egentlig mest på det sidste fordi at jeg tror stømafbrydelsen var planlagt
men jeg syntes som nævnt bare han sagde det andet. Er der nogen der kan
huske dette?

MVH
MVJ

Fra : Nicolai

Dato : 01-08-04 18:47

> stil men min kammerat siger han sagde "That freaked you guys out". Jeg tror
> egentlig mest på det sidste fordi at jeg tror stømafbrydelsen var planlagt

Enig.

Fra : Otto J.

Dato : 01-08-04 22:48

> [...]
> men jeg syntes som nævnt bare han sagde det andet. Er der nogen der kan

Nu kender jeg ikke lige den koncert (var der ikke), men på Cunning Stunts
faker de også en strømafbrydelse - er det dét stunt de stadig kører? Det
virker lidt idéforladt...
--
Mvh. Otto
**********************

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-08-04 23:17

Otto J. skrev:

> Nu kender jeg ikke lige den koncert (var der ikke), men på Cunning Stunts
> faker de også en strømafbrydelse - er det dét stunt de stadig kører?
> Det virker lidt idéforladt...

Hvad skal det egentlig vise ud over uproffesionalisme?

Altså hvis jeg står til en koncert, fx. Rammstein her til November og
der kommer en strømafbrydelse så skal jeg gerne være den første til at
brokke mig for kan hverken se noget stunt i det (tryk på kontakten) eller
se noget morsomt i det (haha.. øh nej).

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Otto J.

Dato : 01-08-04 23:18

> Hvad skal det egentlig vise ud over uproffesionalisme?

På Cunning Stunts er det vist noget med at vise at hvad der end sker, så
spiller Metallica videre.

Mvh. Otto

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-08-04 20:40

Otto J. skrev:

> På Cunning Stunts er det vist noget med at vise at hvad der end sker, så
> spiller Metallica videre.

Ahhh (hmm)

Fra : Kong Kent

Dato : 02-08-04 05:29

> Nu kender jeg ikke lige den koncert (var der ikke), men på Cunning Stunts
> faker de også en strømafbrydelse - er det dét stunt de stadig kører? Det
> virker lidt idéforladt...

Jeg har både Cunning Stunts, så også Metallica i Parken og fjorten dage
senere i Bremen. I Parken gik strømmen godt nok under "Wherever I May Roam",
men enhver der var derinde kunne se, at de fire musikere bestemt ikke rigtig
vidste hvad der foregik. Jeg tror ikke det var planlagt. Ellers ville de vil
lave det kontinuerligt, og så havde jeg vel fået samme behandling på
Weserstadion i Bremen et par uger senere? Men det gjorde jeg ikke...

Og naturligvis spiller Metallica videre uanset hvad. Det er det største
metalorkester i historien... de kan bare det der pis!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : zcully

Dato : 02-08-04 13:34

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og naturligvis spiller Metallica videre uanset hvad. Det er det største
> metalorkester i historien... de kan bare det der pis!

Jeg så dem i Tyskland sidste år og der var heller ikke noget strømsvigt.
Og det var forresten en totalt herrefed koncert De trykkede den meget mere
af og kom ind flere gange og gav ekstra numre. Og heldigvis spillede de knap
så mange fra den sorte
Koncerten i parken virkede for opsat og kunstig. Ren rutine præget. Elendig
koncert egentlig... Men på den anden side, så var det alligevel pengene
værd, for Slipknot gav en forrygende "koncert" (og også en lille hånd til
Lost Prophets).

/Zcully

Fra : MVJ

Dato : 02-08-04 14:18

> Stunts
Det

Enig

> Roam",
> rigtig
Jeg stod i pit ca 10 m fra scene (ikke at det har nogen betydning) men jeg
synes altså bestemt det virkede planlagt. Især Kirk ansigt udtryk og klingen
på guitar for at vise at der ingen størm var overbeviste mig. En anden ting
var at der ikke forsvandt noget lys i parken så det skulle jo næsten være
nogen som tog sikkert ud at soundboard og der var altså heller ikke nogen
vild panik bag ved scenen der stod faktisk kun et par store mænd og
stirrede.
Elendig
> koncert egentlig...
Her er jeg godt nok uenig MetallicA levere en rigtig god præstion i Parken
hvorimod både LP og Slipknot skuffede mig fælt.

Fra : Nicolai

Dato : 02-08-04 19:22

> af og kom ind flere gange og gav ekstra numre. Og heldigvis spillede de knap
> så mange fra den sorte
Synd.

> Koncerten i parken virkede for opsat og kunstig. Ren rutine præget. Elendig
Slet ikke enig.

> koncert egentlig... Men på den anden side, så var det alligevel pengene
> værd, for Slipknot gav en forrygende "koncert" (og også en lille hånd til
> Lost Prophets).

Slipknot var det den største gang bræk ever

Fra : AJC

Dato : 02-08-04 19:40

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message
> Synd.

Elendig
> Slet ikke enig.

> Slipknot var det den største gang bræk ever

Havde du da forventet andet fra et så talentløst band?

Fra : Nicolai

Dato : 02-08-04 21:11

> Havde du da forventet andet fra et så talentløst band?

Hehe