Tekster søges
Fra : Steen

Dato : 29-07-04 08:23

Hej

Jeg søger to tekster af Eva Madsen, de hedder vist Duefar og Hjælp Mig
Madonna.
Nogen der ved hvor jeg kan finde dem - eller kan hjælpe på anden måde?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Fatter Brik

Dato : 29-07-04 11:59

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg søger to tekster af Eva Madsen, de hedder vist Duefar og Hjælp Mig
> Madonna.
> Nogen der ved hvor jeg kan finde dem - eller kan hjælpe på anden måde?

Hjælp mig Madonna, er en gammel melodi, men findes bl.a. i denne udgave:
Rendestenens Liljer: Tak 4. sal
Udgivet af Klejnen I/S [KLLP 2]
Klejnen I/S kan kontaktes på 3543 0084

en anden mulighed er:
http://www.bjmusik.dk/da/dept_72.html
(Melodibog nr. 28) måske findes den også på biblioteket?

Duefar er så vidt jeg ved med "Sylvester og Svalerne"

håber at have hjulpet.

:)

Fra : Poul Erik

Dato : 29-07-04 14:35

On Thu, 29 Jul 2004 12:59:23 +0200, "Fatter Brik"
<Fatter@brik.ellernoget.der> wrote:

> [...]
>(Melodibog nr. 28) måske findes den også på biblioteket?
>
>Duefar er så vidt jeg ved med "Sylvester og Svalerne"

Måske, men Eva Madsen har i hvert fald lavet en udgave af den,
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=36903

Derpå findes begge de ønskede numre.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Steen

Dato : 29-07-04 16:00

"Fatter Brik" <Fatter@brik.ellernoget.der> wrote in

> måske findes den også på biblioteket?

Tak for hjælpen. Jeg har bestil en cd på biblioteket - forhåbentligt er der
tekster med.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Poul Erik

Dato : 29-07-04 14:33

On 29 Jul 2004 07:22:41 GMT, Steen <newz@pc.danmark> wrote:

>Hej
>
>Jeg søger to tekster af Eva Madsen, de hedder vist Duefar og Hjælp Mig
>Madonna.
>Nogen der ved hvor jeg kan finde dem - eller kan hjælpe på anden måde?

Har dem ikke, men se her:
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=36903

og til 59,95. Det er da billigt.

Poul Erik