Worst song ever - mit bud...
Fra : Per Madsen

Dato : 26-07-04 16:22

Heys...

Faldt lige over denne her, som i mine øre kandiderer kraftigt til den
værste sang nogensinde....Det er så ringe, at det næsten er godt...God
fornøjelse

Link (RealPlayer):

http://www.crapfromthepast.com/favorites/sounds/giggles.rm

Tekst:

I'm writing this letter to let you know
This love of ours just can't go
I never knew how happy I'd be
'Til you showed me how love can be
This letter that I write you is to let you know
Is how I feel and what we share is for real

Chorus:
This letter, I write to you love letter
Love, love letter (4x)

When we're together and all alone
The meaning of love really shows
Never a tear falls from my eyes
Because with you my tear is dry
So I write this letter for the world to know
And see how true love can be

Chorus

[...]

I was lost and in the dark
Then you came and lit a spark
Now my days are full of life
And it seems like paradise
Repeat (1x)

--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk..mac, news, politics, music, etc etc

Fra : Olesen

Dato : 26-07-04 16:30

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Heys...
>
> Faldt lige over denne her, som i mine øre kandiderer kraftigt til den
> værste sang nogensinde....Det er så ringe, at det næsten er godt...God
> fornøjelse

Åbn for P3 daglig 7-15,
så vil du høre tilsvarende gejl non-stop.

Fra : 8700

Dato : 27-07-04 10:07

> Åbn for P3 daglig 7-15,
> så vil du høre tilsvarende gejl non-stop.

Ja for de nye kommercielle radio kanaler er jo bare så meget bedre - de
spiller jo nemlig kun 1 genre !!!

P3 spiller da alt muligt blandet i det mindste.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 17:56

Per Madsen skrev:

> Link (RealPlayer):
>
> http://www.crapfromthepast.com/favorites/sounds/giggles.rm

Hvem er artisten?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Per Madsen

Dato : 26-07-04 18:06

Martin Johansen [6000] <visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

> Hvem er artisten?

Sorry...det glemte jeg: Artisten hedder "Giggles" ....nummeret er fra
1987 og de blev faktisk signet af Atlantic...som også har Aretha
Franklin i stalden...eller havde (?)...

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 20:06

Per Madsen skrev:

> Sorry...det glemte jeg: Artisten hedder "Giggles" ....nummeret er fra 1987
> og de blev faktisk signet af Atlantic...som også har Aretha Franklin i
> stalden...eller havde (?)...

OK tak

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-07-04 20:06

Per Madsen wrote:
> Heys...
>
> Faldt lige over denne her, som i mine øre kandiderer kraftigt til den
> værste sang nogensinde....Det er så ringe, at det næsten er godt...God
> fornøjelse

William Shatner (ja, Kaptajn Kirk fra Star Trek og værten i Rescue 911)
har indspillet en "morsom" udgave af Lucy In The Sky With Diamonds.

Hav en spand klar!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : zcully

Dato : 26-07-04 22:23

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote in message
> Heys...
>
> Faldt lige over denne her, som i mine øre kandiderer kraftigt til den
> værste sang nogensinde....Det er så ringe, at det næsten er godt...God
> fornøjelse

Den værste sang efter min mening er Black box med Ride on time!!!!

> --
> Mhv. Per Madsen
> http://www.madsenblog.tk..mac, news, politics, music, etc etc

/Zcully

Fra : Pipeline

Dato : 27-07-04 10:43

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den værste sang efter min mening er Black box med Ride on time!!!!

Hey, den er da fed!!!
Den værste sang er Outlandish' "Guantanamo". For s.... hvor er den dog bare
super elendig!
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : vampira76

Dato : 26-07-04 22:51

"Yummy Yummy Yummy I've Got Love In My Tummy" med Ohio Express. Ugh.

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i melding

Fra : Kim Petersen

Dato : 27-07-04 07:15

DJ Ötzi: Alt hvad der er kommet derfra.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-07-04 08:55

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse

Danmarks Radio har allerede lavet en liste over det, den sendes hver lørdag
kl. 11.03 på P4 med 10 numre på listen og 4 boblere.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-07-04 09:59

Per Madsen wrote:
> Heys...
>
> Faldt lige over denne her, som i mine øre kandiderer kraftigt til den
> værste sang nogensinde....Det er så ringe, at det næsten er godt...God
> fornøjelse

Den dér ultrafæle cover af Pink Floyds "Comfortably Numb" der kører for
øjeblikket, må være en selvskreven kandidat. Og en P3-vært udtalte, at
den var "et forfriskende pust" No wonder at folk hører så dum
musik når den station der har den største musikopdragende virkning i
landet, er befolket med amøber.

/David

Fra : Morten Nielsen

Dato : 27-07-04 10:42

> [...]
> den var "et forfriskende pust" No wonder at folk hører så dum
> musik når den station der har den største musikopdragende virkning i

Hvad i alverden er BEDRE end P3 i Danmark? Radio Viborg? The Voice???

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-07-04 19:02

Morten Nielsen wrote:

> Hvad i alverden er BEDRE end P3 i Danmark? Radio Viborg? The Voice???

Diverse lokalradioer. Eller netradioer. P3 og The Voice det kan vel
efterhånden være ét fedt...

/David

Fra : Ford Prefect

Dato : 27-07-04 12:19

> [...]
> den var "et forfriskende pust" No wonder at folk hører så dum
> musik når den station der har den største musikopdragende virkning i

Apropos covers,har du så hørt det band(kan selvfølgelig ikke huske navnet)
der har lavet en klaver-version af Jimi Hendrix's Purple Haze.Bvvvdr!!Dog
garant for et godt grin.
Plus alt hvad Nik og Jay-drengene har medvirket på er ikke for heldigt,
og dermed også garant for et godt grin.(eller kvalme)
Men Last Christmass med Georg Mikal er nok det værste!!!Infamy!!!
Især når man ser videoen til......
Iøvrigt er det i mine øjne længe siden DR ophørte som musikopdragende
radio-kanal for hele landet.

Mvh Ford Prefect
"Don't you sometimes wish The Arctic was strawberryflavoured?"

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-07-04 18:37

Ford Prefect wrote:

> Apropos covers,har du så hørt det band(kan selvfølgelig ikke huske navnet)
> der har lavet en klaver-version af Jimi Hendrix's Purple Haze.Bvvvdr!!Dog
> garant for et godt grin.

Den har jeg ikke hørt :)

> [...]
> Især når man ser videoen til......
> Iøvrigt er det i mine øjne længe siden DR ophørte som musikopdragende

Hvis du mener at de ikke klarer jobbet særligt godt, er jeg enig. Det
jeg mener er at de er den station som når ud til flest mennesker og
derved er den mest opdragende, på godt og ondt. Det er P3's skyld at
folk hører så dårlig musik nu om dage.

/David

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-07-04 22:46

David Rasmussen wrote:

> [...]
> jeg mener er at de er den station som når ud til flest mennesker og
> derved er den mest opdragende, på godt og ondt. Det er P3's skyld at

P3 er inde i en periode hvor de forsøger at gøre lytterne til Zombier
via bastard-pop og små-dumme værter - lidt lige som Boogie på TV, bare
med to dårlige numre oven i hinanden.

/Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-07-04 22:58

Peter Juhl wrote:

> P3 er inde i en periode hvor de forsøger at gøre lytterne til Zombier
> via bastard-pop og små-dumme værter - lidt lige som Boogie på TV, bare
> med to dårlige numre oven i hinanden.

Den periode har varet 5+ år :(

/David

Fra : Ford Prefect

Dato : 28-07-04 00:40

> Hvis du mener at de ikke klarer jobbet særligt godt, er jeg enig. Det
> jeg mener er at de er den station som når ud til flest mennesker og
> derved er den mest opdragende, på godt og ondt.

Ja,det vidste jeg egentlig godt,du mente.:)

Det er P3's skyld at
> folk hører så dårlig musik nu om dage.

Ja,de er ihvertfald delvis skyld i det,hvor de før har har været
undtagelsen,man kunne ty til,hvis man vil have lidt bredere musikstil og
information.
Nu har vi f.eks også i reklamerne fået at
vide,at Scissor Sisters er det mest populære lige i øjeblikket.Get on the
train and buy it before your friends do.:)

Mvh Prefect
"You'd think,when you save someone from hurling himselfe of a cliff,he could
at least look at your babyphotos."

Fra : Henrik

Dato : 28-07-04 01:40

"Ford Prefect" <Dødogkritte@dk> wrote in message
> Nu har vi f.eks også i reklamerne fået at
> vide,at Scissor Sisters er det mest populære lige i øjeblikket.Get on the
> train and buy it before your friends do.:)

Jeg kan så fortælle dig, at Scissor Sisters kun bliver en døgnflue. De har
ikke det, som der skal til for at holde sig på toppen.
Pt. ser det ud til at bøssemusikken er fremherskende også her i Danmark, men
jeg tror/håber altså, at det hurtigt går i sig selv igen.
Jeg stod personligt selv af på George Michaels nyeste album. Det album er
for bøsset efter min smag. Det samme kan man sige om Scissor Sisters, hvis
tekster/video heller ikke indeholder andet end falsetstemme og løse håndled.

Fra : -V-

Dato : 28-07-04 06:18

Henrik wrote:
> [...]
> album er for bøsset efter min smag. Det samme kan man sige om Scissor
> Sisters, hvis tekster/video heller ikke indeholder andet end

Har du rent faktisk prøvet at lytte til albummet, eller er det bare en af
dine sædvanlige rants?

-V-

Fra : Henrik

Dato : 28-07-04 10:41

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Har du rent faktisk prøvet at lytte til albummet, eller er det bare en af
> dine sædvanlige rants?

Det er bare en af mine sædvanlige rants.

Fra : -V-

Dato : 29-07-04 12:25

Henrik wrote:

> Det er bare en af mine sædvanlige rants.

Husk at selverkendelse er første skridt på vejen mod helbredelse.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-07-04 13:01

-V- wrote:

> Husk at selverkendelse er første skridt på vejen mod helbredelse.

Hvis du begynder at forsvar Scissor Sisters' cover af "Comfortably Numb"
så bliver jeg maaad sur! :)

Hør lige originalen først. Den indeholder en af verdenshistoriens
ubestridt bedste guitarsoloer. I utallige afstemninger blandt
guitarister har jeg set den højt eller højst placeret.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-07-04 13:11

David Rasmussen wrote:

> Hvis du begynder at forsvar

+e

/David

Fra : -V-

Dato : 29-07-04 13:18

David Rasmussen wrote:
> [...]
> ubestridt bedste guitarsoloer. I utallige afstemninger blandt
> guitarister har jeg set den højt eller højst placeret.

Ohh, shit.
Jeg vidste at jeg ville komme ud i denne diskussion.

Nuvel.
Jeg synes faktisk at SC's CN er ganske god og ret catchy.
Jeg vil ikke disse den oprindelige guitarsolo, for jeg kan ikke huske den.

Meeen, guitarsoloen alene gør det jo ikke til en fedt nummer (og tænk hvor
paradoksalt, at det skulle komme fra mig...)

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-07-04 13:48

-V- wrote:

> Ohh, shit.
> Jeg vidste at jeg ville komme ud i denne diskussion.

Heheh :)

> Nuvel.
> Jeg synes faktisk at SC's CN er ganske god og ret catchy.

Det er den muligvis også på sine egne præmisser og hos det publikum den
henvender sig til. Jeg kan dog ikke lade være med at ærgre mig, for jeg
kan ikke se at det er en _forbedring_. Jeg synes tværtimod at deres
version er et stykke inderligt ligegyldigt musik. Men jeg er også ret
sur :) Jeg kan ikke se hvad deres version "skal til for". Hvilket formål
den tjener. De er tilsyneladende helt ligeglade med "ånden" i det
originale nummer.

> Jeg vil ikke disse den oprindelige guitarsolo, for jeg kan ikke huske den.

Hør straks nummeret! For du har vel købt "The Wall"?

> Meeen, guitarsoloen alene gør det jo ikke til en fedt nummer (og tænk hvor
> paradoksalt, at det skulle komme fra mig...)

Heheh.. Det er vi enige om. Men "Comfortably Numb" _er_ et fedt nummer.
Det er et af de få "hits" som Pink Floyd har haft, og er et nummer der
er anerkendt fra mange kanter, ikke kun blandt inkarnerede Floyd-fans.
Men måske kan du bedre lide den nye version

/David

Fra : -V-

Dato : 29-07-04 14:02

David Rasmussen wrote:

> [...]
> sur :) Jeg kan ikke se hvad deres version "skal til for". Hvilket
> formål den tjener. De er tilsyneladende helt ligeglade med "ånden" i

Tænk, deres udgave får mig altid til at grine lidt - teksten får en lidt
anden drejning med tanke på SC's seksuelle preferencer.
Jeg ved ikke om PF havde tiltænkt meningen sådan...?

> Hør straks nummeret! For du har vel købt "The Wall"?

Suk, nej.
Efter din lange liste af PF-plader, som jeg burde have hørt har jeg ikke
anskaffet mig en eneste.
Til gengæld har jeg fået en masse andre nye og gamle ting, herunder:
Boney M, The Jacksons, Jackson 5, Unkle, Velvet Revolver, Beastie Boys, 50
Cent, The Hives, Loretta Lynn & Jack White, Gretchen Wilson, Halford, Lamb,
Missy Elliot, Nephew, Slipknot, Sublime, Travis og slutteligt noget
ældgammelt Paul Gilbert.

Jeg ved godt, at PF burde have stået først i køen, men jeg er en skurk.

Må vel låne dem af en passende hædersmand....

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-07-04 14:19

-V- wrote:

> Tænk, deres udgave får mig altid til at grine lidt - teksten får en lidt
> anden drejning med tanke på SC's seksuelle preferencer.
> Jeg ved ikke om PF havde tiltænkt meningen sådan...?

Det tror jeg nu ikke. Hvis du ser filmen og forstår konceptet i "The
Wall" vil du indse at sangen her er langt alvorligere (Roger Waters er
altid meget sur og meget alvorlig). Men jeg synes da også det er ret
sjovt at se sangen i det lys :)

> [...]
> Cent, The Hives, Loretta Lynn & Jack White, Gretchen Wilson, Halford, Lamb,
> Missy Elliot, Nephew, Slipknot, Sublime, Travis og slutteligt noget

Fede ting!

> Jeg ved godt, at PF burde have stået først i køen, men jeg er en skurk.

Det ved jeg nu ikke..

> Må vel låne dem af en passende hædersmand....

Du må i princippet godt låne dem af mig, men

1) Jeg ved ikke om jeg er en hædersmand
2) Jeg ved ikke hvor længe jeg kan undvære mine PF-skiver

Ellers har de fleste biblioteker jo også masser af PF?

/David

Fra : -V-

Dato : 29-07-04 14:25

David Rasmussen wrote:

> Fede ting!

Tja, noget af det er ok. Noget er rigtigt godt. Noget er shite. Noget har
jeg ikke hørt endnu.
Sig til, hvis du skal låne.

> Du må i princippet godt låne dem af mig, men
>
> 1) Jeg ved ikke om jeg er en hædersmand
> 2) Jeg ved ikke hvor længe jeg kan undvære mine PF-skiver
>
> Ellers har de fleste biblioteker jo også masser af PF?

Jep, jeg tror at jeg vandrer på Nørrebronx biblo og låner dem der. Thanks,
anyhoo.

-V-

Fra : Henrik Hansen

Dato : 29-07-04 20:55

On Thu, 29 Jul 2004 14:48:05 +0200, David Rasmussen wrote:

> [...]
> er anerkendt fra mange kanter, ikke kun blandt inkarnerede Floyd-fans.
> Men måske kan du bedre lide den nye version

Ikke for at bryde ind i Jeres diskussion, men: Jeg er nogenlunde PF
kender, men jeg synes nu ikke at Comfortably Numb sådan rent melodisk er
noget specielt, og jeg synes heller ikke den specielt leder op til,
eller understøtter transformationen af Pink til rendyrket hammerfacist.
Solo'en, til gengæld, manner hvor er det guf (og den virker fint til det
sejlende kamera i filmen)!!

Så det mest triste for ungdommen, der må nøjes med at lytte til
saksesøstrene, er at de går glip af soloen.

P.S.: Når du nu anbefaler soloen så meget til "-V-" , hvorfor så henvise
til den lidt tynde Wall version? Pulse er i mine øjne da den mest
ultimative til dato (herefter følger Delicate og Berlin (den sidste med
et minus ved at det ikke er Gilmour der spiller den)).

Mvh. Henrik Hansen

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-07-04 09:01

Henrik Hansen wrote:

> [...]
> eller understøtter transformationen af Pink til rendyrket hammerfacist.
> Solo'en, til gengæld, manner hvor er det guf (og den virker fint til det

Jeg synes at sangen er en bedrift på alle måder.

> Så det mest triste for ungdommen, der må nøjes med at lytte til
> saksesøstrene, er at de går glip af soloen.

Heheh...

> P.S.: Når du nu anbefaler soloen så meget til "-V-" , hvorfor så henvise
> til den lidt tynde Wall version?

Jeg synes absolut ikke at den er tynd. Mens Gilmour har "udvidet" og
varieret soloen og gjort den mere spektakulær ved diverse koncerter, så
har han aldrig formået live at ramme den... hmm... *vrede* der er på
studieversionen.

> Pulse er i mine øjne da den mest
> ultimative til dato (herefter følger Delicate og Berlin (den sidste med
> et minus ved at det ikke er Gilmour der spiller den)).

Berlin-versionen er uinteressant for mig. Pulse og DSOT har gode
udgaver. Med ovenstående forbehold :)

/David

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-08-04 11:08

On Sat, 31 Jul 2004 10:00:40 +0200, David Rasmussen wrote:

> Jeg synes at sangen er en bedrift på alle måder.

Fair nok! Jeg kan dog næsten ikke vente med at få "sangen" overstået, så
vi kan komme til det vigtigste...

> [...]
> varieret soloen og gjort den mere spektakulær ved diverse koncerter, så
> har han aldrig formået live at ramme den... hmm... *vrede* der er på

"Tynd" er nok også det forkerte ord. "Kort" er måske bedre.

Jeg hørte lige studieversionen igen, og jeg tror måske godt jeg forstår
hvad du mener. Der er ligesom en lidt mere bidsk/hård guitarsound,
grænsende til det "skingre" (skingre er langt fra det rigtige ord, men
det er den bedste måde at beskrive det på, som jeg kan komme på lige
nu). Til gengæld fader den jo så ud nærmest før den får begyndt (hulk!).
Jeg tror stadig jeg foretrækker Pulse versionen - den hidtil længste og
blideste version.

Bortset fra det, så vil jeg nu gerne støtte dig i dit korstog for at få
-V- ned i en pladebiks og skaffe sig noget PF.

Mvh. Henrik Hansen

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-08-04 11:24

Henrik Hansen wrote:

> "Tynd" er nok også det forkerte ord. "Kort" er måske bedre.

Det er jeg til gengæld enig i :) Men vil gerne have at den bliver ved,
og den er jo væsentligt længere i diverse koncertudgaver. Jeg tror den
af de officielle koncertudgaver jeg bedst kan lide er den på DSOT.

> Jeg hørte lige studieversionen igen, og jeg tror måske godt jeg forstår
> hvad du mener. Der er ligesom en lidt mere bidsk/hård guitarsound,

Netop.

> grænsende til det "skingre" (skingre er langt fra det rigtige ord, men
> det er den bedste måde at beskrive det på, som jeg kan komme på lige
> nu). Til gengæld fader den jo så ud nærmest før den får begyndt (hulk!).

Ja :(

> Jeg tror stadig jeg foretrækker Pulse versionen - den hidtil længste og
> blideste version.

Den er for blid :)

> Bortset fra det, så vil jeg nu gerne støtte dig i dit korstog for at få
> -V- ned i en pladebiks og skaffe sig noget PF.

Yeah!! :)

PF er noget underligt noget. Det kan være svært at få under huden, man
kan høre det mange gange og være ligeglad. Men når de først kommer under
huden bliver man jo nærmest religiøs. Jeg har en ven som engang ikke
kunn associere andet med Pink Floyd end "Olsen Banden" af en eller anden
meget underlig grund. Efter at være blevet udsat for en masse af det i
forskellige sammenhænge var han pludselig solgt, og nu er det hans "ting".

/David

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-07-04 21:01

Per Madsen wrote:
> [...]
>
> Faldt lige over denne her, som i mine øre kandiderer kraftigt til den
> værste sang nogensinde....Det er så ringe, at det næsten er godt...God

hmmm.. mit bud må nok være Leader Of The Pack

http://www.minibite.com/oldies/leaderofpack.htm

Den har, i min verden, redefineret begrebet "ringe"

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-07-04 07:06

Robert Eriksen <ROEblåbærgrød@adr.dk> wrote in message news:<cebl28$1ffn$1@news.cybercity.dk>...

> hmmm.. mit bud må nok være Leader Of The Pack
>
> http://www.minibite.com/oldies/leaderofpack.htm
>
> Den har, i min verden, redefineret begrebet "ringe"

Sjovt for det er så en af de dårlige melodier der til stadigthed
bliver lyttet til . Det fortæller måske noget om hvad der er
dårligt (og alligevel genialt fængende) og godt (men sjældent bliver
hørt).
Bandet Sangri Las lavede vist kun en plade, så helt godt var det de
lavede nu heller ikke , det har du ret i.
Mvh
Klavs.