Leder efter to sange?
Fra : Tina Overgaard

Dato : 21-07-04 13:43

Hejsa NG

Jeg har hørt en sang da jeg var på ferie, som var noget techno tror jeg det
kunne godt lyde som Michael Schumacher kørsel, der var i hvertfald et brum
brum i starten af sangen? Nogle der kunne hjælpe mig med hvad denne sang
hedder, og hvilken CD jeg kan finde dette nr?

Jeg søger også efter et remixe af Britney Spears Everytime? Hvor kan jeg
finnde det nr, på hvilken CD?

Mvh.'
Tina

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-07-04 15:42

Tina Overgaard wrote:
> [...]
> hvertfald et brum brum i starten af sangen? Nogle der kunne hjælpe
> mig med hvad denne sang hedder, og hvilken CD jeg kan finde dette nr?

Ja, det kunne være DJ Visage - Formula 1 (The Schumacher Song). Jeg ved
desværre ikke hvor den kan findes.

> Jeg søger også efter et remixe af Britney Spears Everytime? Hvor kan
> jeg finnde det nr, på hvilken CD?

Pas. Måske på hendes single?

> Mvh.'
> Tina

Søren

Fra : Thomas

Dato : 21-07-04 20:27

"Tina Overgaard" <tinaw@linuxnet_nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger også efter et remixe af Britney Spears Everytime? Hvor kan jeg
> finnde det nr, på hvilken CD?

Det kommer an på hvilket remix du mener... Der findes en del forskellige...
Men som Søren Nielsen siger, skal du nok lede på hendes singler.

..Thomas