Omkring - !!!
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-07-04 22:05

Det amerikanske punk-rock-band, !!!, har uden tvivl valgt et meget bøvlet
navn - jeg tænkte på hvordan det mon udtales på radiostationerne. Er der
nogen der har hørt dette band blive præsenteret. Siger man " tre gange
udråbstegn " - eller hvad?

/Rasmus

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-07-04 22:08

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> wrote in
message news:0wgKc.201$VP.157@news.get2net.dk...
> [...]
> navn - jeg tænkte på hvordan det mon udtales på radiostationerne. Er der
> nogen der har hørt dette band blive præsenteret. Siger man " tre gange

UPS? Punk-rock - det er det selvfølgelig slet ikke... nærmere
electronica-garage-rock-ting

/rasmus

Fra : Otto J.

Dato : 17-07-04 22:13

> [...]
> navn - jeg tænkte på hvordan det mon udtales på radiostationerne. Er der
> nogen der har hørt dette band blive præsenteret. Siger man " tre gange

Jeg ved ikke hvad radiostationerne gør, men såvidt jeg har læst mig til skal
det officielt udtales som tre gange udgydelse af en lyd af eget valg...

Mvh. Otto

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-04 22:16

Rasmus Thorsø Nielsen skrev:

> [...]
> navn - jeg tænkte på hvordan det mon udtales på radiostationerne. Er der
> nogen der har hørt dette band blive præsenteret. Siger man " tre gange

Fra allmusic.com:

Fra : preben nielsen

Dato : 18-07-04 08:31

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> skrev
i en meddelelse news:0wgKc.201$VP.157@news.get2net.dk...
> [...]
radiostationerne. Er der
> nogen der har hørt dette band blive præsenteret. Siger man " tre

Kan man ikke bare ignorere dem og slet ikke nævne dem ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : 8700

Dato : 18-07-04 10:15

chk - chk - chk

Sådna var det hvertfald da de spillede på RF i år !

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 18-07-04 12:10

> Kan man ikke bare ignorere dem og slet ikke nævne dem ?
>

> --
> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk

Hvad snakker du om? Det er jo suveræn musik, så de bliver svære at ignorere!

/Rasmus