Svensk tv1 og den sprøde tråd
Fra : keldo

Dato : 16-07-04 10:10

Hvis man er til den hårde rock skal man indstille sit tv på svensk tv 1
fredag aften og nat.

Hård Rock aften/nat. Koncerter og dokumentar.

Jeg nævner i flæng; Maiden, Priest, ACDC, Lizzy, Motorhead og ikke mindst
Metallica.

Slesvig? Det tror jeg nok vi tør!

Fra : keldo

Dato : 16-07-04 10:12

sorry, i min iver så jeg ikke tråden fra tidligere.

Fra : -V-

Dato : 16-07-04 10:52

keldo wrote:
> sorry, i min iver så jeg ikke tråden fra tidligere.

Tilgivet - det kan nemlig ikke gentages ofte nok.

Shout it from the mountain tops!!!

-V-

Fra : Henrik

Dato : 16-07-04 11:12

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hård Rock aften/nat. Koncerter og dokumentar.
>
> Jeg nævner i flæng; Maiden, Priest, ACDC, Lizzy, Motorhead og ikke mindst

Jeg satser på at få det set og/eller optaget.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-07-04 21:20

I indlægget <40f7a9f4$0$300$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> skrev Henrik:

> Jeg satser på at få det set og/eller optaget.

Er der egentligt nogen, der optager det med en eller anden form
for kvalitetsudstyr og/eller i et digitalt format?

Jeg sidder og gruer en smule for hvordan min long play vhs-optagelse
kommer til at se ud og lyde, så hvis man kunne få lavet noget
fikst med en god "master" og noget dvd, kunne det da være smart?

Knud
--
der kommer til at finde en pladebiks med
Machine Head i morgen formiddag...

Fra : S. Sørensen

Dato : 18-07-04 18:52

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message

> [...]
> kommer til at se ud og lyde, så hvis man kunne få lavet noget
> fikst med en god "master" og noget dvd, kunne det da være smart?

Jeg ville VÆLDIGT gerne se Bad News delen af den aften. Jeg havde desværre
ikke mulighed for at se skidtet, og det meste af resten har jeg set
tidligere.