hvad betyder "Digi Pack"?
Fra : anders

Dato : 16-07-04 08:50

Hej

Sidder og skal til at købe Princes nye album på cdwow. Der står "Musicology
[Digi Pack]". Hvad betyder DigiPack?

(og jeg har ret i at det er hans senste album?)

Mvh
Anders

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-07-04 09:46

anders skrev :
> [...]
"Musicology
> [Digi Pack]". Hvad betyder DigiPack?
>
> (og jeg har ret i at det er hans senste album?)

Det er indpakningsformen med pap omslag og en indlimet plasticbakke hvor
CD'en ligger i. Noget lort når holde tapperne brækker af for så kan bakken
ikke udskiftes om den kan i en alm plastic æske.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-07-04 10:53

Michael Lund Sørensen wrote:

> Det er indpakningsformen med pap omslag og en indlimet plasticbakke
> hvor CD'en ligger i. Noget lort når holde tapperne brækker af for så
> kan bakken ikke udskiftes om den kan i en alm plastic æske.

Iøvrigt ligger musikvideon til titelnummeret på CD'en.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.