navne på 2 gamle...
Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-04 09:17

jeg hører Radio midtimellem her på fyn hvor de spiller oldies fra 50erne og
op - problemet er at de ike sger hvad numrene hedder - jeg kender stort set
alle numrene, men titlen kan det knibe med - idag hørte jeg de 2 følgende:

"gimme gimme some lovin' all of the night - gimme gimme some lovin' and its
alright"... eller deromkring.

"rock the boat dont rock the boat baby rock the boat dont tip the boat
over" - en mand og et kor synger - den kender alle vel?

hvad er titlerne?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Poul Erik

Dato : 15-07-04 09:57

On Thu, 15 Jul 2004 10:17:07 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>"gimme gimme some lovin' all of the night - gimme gimme some lovin' and its

Hmmm, tænker på "Gimme Some Lovin' " med Spencer Davies / Steve
Winwood, men teksten passer ikke rigtigt,
http://www.absolutelyric.com/a/view/Steve_Winwood/Gimme_Some_Lovin'/
Queen har også lavet en version, og sikkert også mange andre.

>"rock the boat dont rock the boat baby rock the boat dont tip the boat
>over" - en mand og et kor synger - den kender alle vel?

Det er den lette.

Kunstner: Aaliyah
Titel: Rock the Boat
Album: Aaliyah
Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-07-04 11:48

Poul Erik wrote:

> On Thu, 15 Jul 2004 10:17:07 +0200, "sniper_Nolight"

> Det er den lette.
>
> Kunstner: Aaliyah

Nu var Aaliyah ikke specielt mandlig. Mon ikke nærmere det er Hues
Corporation med Rock the Boat?
http://users.cis.net/sammy/rockboat.htm

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Poul Erik

Dato : 15-07-04 13:38

On Thu, 15 Jul 2004 11:47:45 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Nu var Aaliyah ikke specielt mandlig. Mon ikke nærmere det er Hues
>Corporation med Rock the Boat?
>http://users.cis.net/sammy/rockboat.htm

Sikkert, men det er den version jeg har.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-04 14:51

Hues
> Corporation med Rock the Boat?
> http://users.cis.net/sammy/rockboat.htm

tak - det er den

Fra : -V-

Dato : 15-07-04 12:06

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> hørte jeg de 2 følgende:
>
> "gimme gimme some lovin' all of the night - gimme gimme some lovin'

Kan det være Narada Michael Waldens 'Gimme Gimme Gimme'?

-V-