Billeder fra Roskilde Festival '04
Fra : Jacob Dinesen

Dato : 14-07-04 22:15

Om nogen måtte være interesserede...ca 400 billeder fra 27 koncerter,
set fra fotograven, kan ses på min hjemmeside.

->koncerter
->2004
og så bare rul ned.

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Michael

Dato : 14-07-04 23:33

Du skulle vel ikke have nogle fra Michael Learns To Rock koncerter vel.. ?

Michael
www.mltr-universe.dk

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 15-07-04 09:41

On Thu, 15 Jul 2004 00:33:21 +0200, "Michael" <m@h.dk> wrote:

>Du skulle vel ikke have nogle fra Michael Learns To Rock koncerter vel.. ?

nope
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 16-07-04 19:42

> Om nogen måtte være interesserede...ca 400 billeder fra 27 koncerter,
> set fra fotograven, kan ses på min hjemmeside.

Imponerende billeder. Syntes mange er rigtig gode. Godt arbejde!

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-07-04 23:21

Jacob Dinesen skrev :
> Om nogen måtte være interesserede...ca 400 billeder fra 27 koncerter,
> set fra fotograven, kan ses på min hjemmeside.

> [...]

Du er skide god til at tage billeder, men din webside kunne godt se pænere
ud! Lidt mere brugervenlighed er ønskeligt!

Lidt koncertbilleder fra min side - og helt uden sammenligning med din
kvalitet - www.spootnik.dk/paul

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/