Robbie Williams numre søges
Fra : Thomas

Dato : 13-07-04 23:20

Hejsa

Jeg har i lang tid forsøgt at få en komplet samling af Robbie Williams
numre.
Det går rimelig godt.. Jeg har det meste... Men jeg mangler en håndfuld.
Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at få fat i numrene der står
længere nede.

Jeg ved godt der sikkert er mange udenlandske sites, hvor man kan købe
singlerne fra. Men det er ikke muligt for mig at købe derfra, da jeg ikke
ejer
noget betalings-kort.

Så er der evt. nogen herinde der ligger inde med singlerne (nogen af dem,
eller
dem alle) vil jeg hjertens gerne købe dem... (I sidste instans en kopi af
dem,
hvis det ikke kan være anderledes)

Mvh. og på forhånd tak.
Thomas

Listen kommer her :

FRA FREEDOM SINGLEN:
Interview part 1

FRA SOUTH OF THE BORDER SINGLEN:
South Of The Border (Phil ' The Kick Drum ' Dane + Matt Smith's Nosebag Dub)

FRA LET ME ENTERTAIN YOU SINGLEN:
Let Me Entertain You (Amethyst's Dub)
Let Me Entertain You (Robbie Loves His Mother Mix)
Let Me Entertain You (The Bizzarro Mix)

FRA MILLENNIUM SINGLEN:
Millennium (Stonebridge's Stoned Boy Mix Radio Edit)
Millennium (Stonebridge's 2000 Street Mix)
Millennium (Radio Edit)

FRA NO REGRETS SINGLEN:
Sexed Up (Demo)

FRA SHE'S THE ONE / IT'S ONLY US SINGLEN:
Millenium (Live From Slane Castle)

FRA ROCK DJ SINGLEN:
Rock DJ (Nayan's Funky Ass Radio Edit)
Rock DJ (Nevin's Future Ass Remix Edit)

FRA SUPREME SINGLEN:
Supreme (Recorded live at Manchester Arena)

FRA LET LOVE BE YOUR ENERGY SINGLEN:
Let Love Be Your Energy (Radio Edit)